Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szabad tudni a faterod nevét? Mi most nyomatunk egy P20-assal.
Nem azért mondtam hogy meghalni akarok.
Én is ezt a véleményt pártolom mert az életben egyszer buksz és ez végzetes is lehet elég könnyen.
Na mindegy lényeg az hogy jön a NYÁR:D
A motorom egy Honda VT250F.
Én nagyon szeretem,ha normálisan túrázgatok nagyon jól fogyasz 5l.
Ha csavarom és elég gyakran szoktam de csak ésszel akkor 7l.
Az időt azért mértem mert faterom Magyar Bajnok volt 1980 körül közúti kategóriában és erre büszke vagyok:) (összehasonlítás képpen)
Ő egy P20-assal versenyzett akkor 3perc 18-as idővel és 112-es átlagtempóval nyert.
Na szóval a gépem egy 2 hengeres 4ütemű 44LE-s sport-túra motor:D
12500 nál adja le a 44 lovacskát
itt van egy pár kép a mocról és rólam
1. A motorom
2. Gyorsulok!!:D
3. Előzök 140-el:D
Amúgy olyan 160-165-öt megy:D
Éppen elég!
marmoly@freemail.hu


Hmm...az a vigyor nem igazán kéne oda...
Beleolvasgattam az irományokba, és egy kicsit negatív, amit tapasztalok!
Persze ez csak az én vélemény, de a Mátra vagy bármilyen közúti szakasz nem arra való, hogy időt mérjenek rajta! Erre ott vannak a zárt versenypályák, ahol tényleg bele lehet adni a mx-ot úgy, hogy nem kell gyalogostól, bringástól, autostól, buszostól kátyútól stb tartani! Ráadásul ha becsúszik egy kis gixxer nem feltétlen a temetőben kötsz ki! Sőt, pályán ez az eset tű a szénakazalban! Míg a Mátrában szinte heti esemény volt az elmúlt évben!
Sajnos tavaly tavasszal én is beleestem ebbe a hibába! Egészen a szallagkorlát alá jutottam egy nem látható kátyú miatt! Végigfutott az agyamon, hogy mekkora szerencsém van, hogy nem jött szembe semmi! Sajnos sokaknak nem volt ilyen szerencséje! Azóta előnyben részesítem a nyílt napokat, amik ugyan kicsit kölcségesebbek, de hosszú távon még mindig kifizetődőbb, és sokkal biztonságosabb!
Nem akartam sokat írni, csak felhívni a figyelmet pár dologra! A mátra jó kis kanyargós szakasz, amit lehet élvezni, de csaki mértékkel! Ne a saját hibáitokból tanuljatok!
Remélem az idei év kevesebb áldozatot szed majd, min az elmúlt! Balesetmentes közlekedést és élménydús motorozást mindenkinek!
Az ilyen donorok közül találtak meg egyet a gombázók a nyáron.
Szomoru, hogy neki álltok, közuton versenyezni, az nem oda valo.
Inkább probáljatok ki valamelyik versenypályát és meg fog változni a szemléletek.
Ez egy 250-es bandit? Ki szapulja? Ez egy nagyon jó kis gép.
Én úgy tudom, hogy ha időt mérnek, akkor (megállapodás szerint) az vagy a parádsasvári parkolótól a galyatetői elágazásig, vagy mátraházáig tart! Mindenesetre sztem több értelme van csak az elágazásig mérni, addig technikás igazán, utána már nagy egyenesek is jönnek, meg "sikán-szerű" kanyarok, szóval a nagy gépek tulajdonosai hiába, hogy nem tudnak motorozni, ott abszolút fölényben vannak!
Ahhoz képest, hogy mindenki szapulja ezt a motort (szerintem csak látatlanban), én 100%ig meg vagyok vele elégedve!
Az egyik legkényelmesebb motor, de azért vadóckodni is lehet vele. Persze mint semelyik 250estől, ettől sem kell 3mp-es gyorsulást, meg semmilyen csodát várni, de ennyi pénzért és ekkora lökettérfogattal mindenképpen a maximális élvezetet nyújtja!
Gyorsulása olyan 6,5 mp körül lehet 100-ra, óra szerint egyszer már kiforgattam a 180 fölé mégegy (nem létező rovátkával), tehát ha 10km/h csalást számolunk ennél a sebességnél, akkor 175-180körül lehet a végsebessége. (persze ehhez az is hozzájön, hogy nem vagyok valami vastag gyerek:D) 140-ig egész tűrhető a gyorsulása, fölötte már kicsit cammogósabban indul meg, de akkor már a szél is elég nagy --- nincs plexi. Érdekes módon sok 250-estől eltérően szerintem 6.ban is elég jól húz, már 30km/h környékén berakhatod 6.ba, és akkor úgyan nem lesz észveszejtő gyorsulásban részed, de nem kell váltogatni..
Az erő kb. 8500-9000-es fordulatnál jön meg (az enyém változó szelepvezérlésű, és sztem Te is figyelj rá, ha ilyet veszel, hogy az legyen - úgy tudom, hogy ezek erősebbek is "normál" társaiknál)
Ami pedig a legszebb benne: a hangja! Szerintem (és még elég sok ember szerint) a 250esek között ennek van a legszebb hangja; alapjáraton is, hát még 13.000-14.000-es fordulatnál!:D
Nekem június óta van meg a gép, azóta egy defekten meg a benzinen kívül nem kellett bele semmi!
Ha ebben a kategóriában gondolkozol, én csak ajánlani tudom!
Szerintem nem sok értelme van "köridőt" mérni a Mátrában, hiszen ott állandóan vannak olyan nagy kocka alakú tárgyak, amik lassan mozognak, és elég nehézkes néha a kikerülésük. Szóval ha nagy a forgalom és sok autót meg buszt kell kerülgetni, akkor fölösleges méricskélni. Esteleg ha mégis rá vagy kattanva az idő mérésére, akkor hétköznap érdemes ilyennel foglalkozni, amikor kevesebb jármű van arrafelé.
Wins03 nekem ismerős a motorod, úgy értem, hogy láttam már egyszer kétszer a Mátrában. Amugy jó gép? Csak mert én is akarok venni valami 250 est tavasszal.
És honnantól meddig tart az a mért szakasz?
Hi!
Én gyöngyösi vagyok, és nekem is 250-esem van. --- klikk a nevemre, és meglátod milyen.
Neked pontosan milyen géped van? Nyáron én is nagyon gyakran vagyok a Mátrában, de nem sok 250-eset látok..
Van emailed? Ha gondolod tavasszal gurulhatunk 1et!
enyém: wins03@freemail.hu
Milyen parádsasvári pályára gondolsz?
Sziasztok nagymotorosok én 250-esel küldöm .A Mátra kedvenc helyem nagyon nagy hely és Egertől nincs messze.
Azt kérdezném van-e idő eredményetek a Parádsasvári pályáról mert én rekordom amit még csk egyszer mértünk az 4 10 .De októberben és hideg gumival meg 44le-vel
Dani:D
Köszi!
Kösz szépen a bizalmat! A balesetemről a zakó, perec, firka taknyolás című fórumban olvashatsz bővebben. Továbbá képeket ezen a linken tudsz megnézni.
Ezek után már nem vagyok benne biztos, hogy az autós volt a hibás.

Lényeg hogy megúsztad!
így már értem is :o)))
ha előrébb hozod a tudatod időben, tuti nem szállsz el! :o)
Na jólvan, néha egy kicsit elszáll nekem is néha az agyam, és akkor megyek mint állat. Volt már egy párszor hogy majdnem elhajítottam a mocit a saját hülyeségem miatt. Aztán ilyenkor az lenyugszok, és akkor visszaveszek a tempóból.
Hát igen, sok autós csak néz, de nem lát. Ebből adódóan nekem is romokban van a mocim 4 hónapja, amikor is egy szemből jövő Audis bekanyarodott elém, és frontálisan ütköztem vele.
"Mondjuk én nem féltem magamat annyira hogy a saját hülyeségemből elperecelek, mert csak lájtosan szoktam nyomni, a lábtartóm még sosem ért le, max a cipőm orra."

tehát féleted magad! :o)
Hát jah....1-2 autós történetet én is tudnék mesélni. Pl.: Egyszer amikor éppen a parkolóba igyekeztem Sirokban kifordúltak elém kocsival, annak ellenére hogy a sofőr látta hogy jövök, mert a szemembe nézett....
Szerencsére sikerült megusznom csattanás nélkül, de kb 10 cm-en múlt

De a legjobban azt szeretem amikor azok az autósok, akiket utólérek nem akarnak elengedni...általában azt szokták játszani, hogy a kanyarokban kb 15-20 km/h val mennek amikor kiérnek a kanyarból meg rendesen nyomják neki, ráadásul nem lehet eldönteni hogy vajon át fog e menni a másik sávba vagy nem. Mindez egy erős motorral nem volna gond, de 150 es ETZ-vel érdekes előzgetni a Mátrában. pláne fölfelé
Szevasztok!

Huhh, erről még nem hallottam, hogy fekvőrendőröket akarnak telepíteni. Hát az apjuk fa**szát, ha télleg azt akarják! Remélem úgysem lesz rá pénz, és akkor no problemo.
Én is elég sokat szoktam járni a Mátrába, mivel nem messze lakok onnan. Amióta először felmentem Parádsasvárig, azóta Mátra-függő lettem, nagyon megtetszett ez a hely. Imádom a kanyarokat, meg a szép tájat. Mondjuk én nem féltem magamat annyira hogy a saját hülyeségemből elperecelek, mert csak lájtosan szoktam nyomni, a lábtartóm még sosem ért le, max a cipőm orra. Szerintem ha nem száll el az ember agya, akkor nincs semmi gond. De azt látom hogy nagyon sokan állatkodnak odafönt, és ebből van a baj. Van 1-2 nemnormális, akik nem aprózzák el a dolgot, pl. ott a Ducati-s bagázs, a múltkor egy beláthatatlan kanyarban 2 autó között húztak el, aztán egyszer csak ott jöttek velem szemben az én sávomban. Csak annyit tudtam mondani, "Anyád!". Szóval ebből van a problemo, meg amikor megy a részing egymás ellen. Főleg eső után elég sok ganyé van az úton, akkor nem lehet annyira nyomni neki, de van aki mégis megteszi. Haverral amikor a parádsasvári parkolóban szoktunk pihenni, és elindulnak a "nagymenők", mindig arra gondolunk, hogy abból a bandából hányan fogják most eldobni a gépet. Hát nem egyszer volt, hogy mikor mentünk visszafelé mi is, akkor látuk az út szélén álló törött gépeket. És akkor átvillan az agyunkon, hogy még egy fél órával ezelőtt a srác milyen büszke volt a zsír új 600RR-jére, most meg itt van e, egy nagy rakás hulladék lett belőe.
De sajna az autósok jelentik még a nagy veszélyt ránk nézve, amikor kijönnek elénk, vagy össze-vissza mennek. Azt sosem felejtem el, az asszonnyal mentünk hazafelé, és előttünk ment egy öreg tata, valami Maruti vagy milyen tragaccsal. Kb. gyök 2-vel ment az öreg, miközben az anyósülésen ülő fiatalemberrel beszélgetett. Közben rendesen gesztikulált az öreg, a kezével is mutogatott, ezidőalatt flipperezett az egyik sávból a másikba. Azt hittem hogy magam alá csurrantok, mondom ilyen nincs. Gyorsan meg is előztem az öreget, mielőtt valami kalamajkát okozna itten nekünk.
A másik. Megyek a magam tempójában, eccercsak valami sztrítrészinges szutyok kocsi ott van előttem. Persze amint odaértem mögé, gondolta hogy ezt a köcsög motorost most jól leszopatom. Mert ugye ő lassabban ment mint én, próbáltam megelőzni, de nem tudtam, mert azért nyomta neki, és pont olyan szakaszon jártunk, ahol nem volt semmi lehetőség előzni, sehol egy rövidke egyenes. Már a tököm tele volt, mert éreztem hogy kezdenek izzani a csávó fékjei, eléggé büdös ferrodo szagot húzott maga után. Aztán Parádsasvárnál én lekanyarodtam a parkolóba, mivel oda tartottam. Szóval köcsög volt, mert direkt nem hagyta hogy megelőzzem. Én ha látom hogy valakit feltartok, mindig elengedem.
No, még egy másik sztori. Megintcsak megyek szép nyugiba, egyszercsak beérek 2 autót. Az előttem haladó meg akartak előzni az első verdát, de az meg nem hagyta magát, rendesen átment a szembe jövő sávba. Szóval ott flikk-flakkoztak előttem, mondom inkább nem előzöm meg őket, mert az elülső az valami faszkalap, és képes rámhúzni a kormányt. Aztán egyszer csak nagy nehezen sikerült a másodiknak megelőzni az elsőt egy egyenesben, na akkor én is megtekertem a kecske szarvát, aztán lenyomtam mind a 2 köcsögöt, mondom jobb ez így, mintha egy ilyen seggfej mögött tögyögök.
Persze sok ilyen autós sztorit lehetne mesélgetni.

Az a lényeg hogy a Mátárban csak sport-light, és racing-light tempóban érdemes menni, közben odafigyelve a sok pancser autósra, meg az út szélén gyaloglókra, ill. a bringásokra.
Engem sem érdekel ha körbemotoroznak, csak akkor szokott elborulni az agyam amikor úgy előznek meg hogy majdnem belelöknek a szakadékba, vagy kb. 2 cm van közöttünk.

Amugy van egy-két ember a Mátrában is akit még ETZ vel is le lehet előzni hiába van nagyobb motorral, és nem azért megy lassan mert óvatos.
Na jó, én sem versenyezni akarok, csak egy jót motorozni. Az tény, hogy nagyon sok a balfasz, de hülyék, mindenhol vannak.

Az tényleg nem lényeg, hogy milyen motorral mész, anno én is járkáltam a robogómmal, és nagyon élveztem az egészet. Igaz, hogy mindenki körbemotorozott, de kit érdekel?