Császtok! Azt szeretném kérdezni tőletek milyen gumit ajánlotok F12eshez előre és hátra!Vmi olyan kéne ami rohadt jó tapad és széles! MEg amillyennel jól lehet dönteni! Előre is KÖSSZ!
NEkem elől hátul vee rubber van felrakva 120-as a szélesége. De hát elég halvány mert esőbe csuzsik elég meg hidegben is. de azért megtom találni vele közös hangot. DE ennek a guminak drabja csak 5rugó volt szal azért jó ár. Csak kanyarba szokot kcist rángatn a hátulja egy picit de megelhet tartani vele én megtudom.
Hátul MAXXIS-sal már csúsztam el(nemtom leért e valami,kakucson volt)elöl meg én mint írtam a Pirelli SL26-ra esküszöm.Michelin Bopper nekem csúszkált elöl,de állítólag olaszban versenyeznek vele.Lehet hogy jobban bemelegítik,vagy más a keverék...
Meg van talán valami Bridgestone ami bitang,de marha ritka.
Nekem ennyi a tapasztalás.
Én hátulra biztos nem raknák pirelli Sl26 ot mert nekem az van hátul és csuszkál egy kicsit, meg nincsen tapadása.
De előre az raknák mert ott jól tapad.
Hello, nincs valakinek elfekvőben malaguti f12-hez sárvédőtoldat amit az indextartó
műanyagra kell alulról rácsavarozni? Esőben a fejem tetejéig sáros voltam!
Mindkettőtöknek!
Ha csak az a cél hogy legyen minta bőven,vegyetek olcsót.
Ha viszont szerettek gyorsan kanyarodni,stb.,akkor inkább márkásat.Egy esetleges elcsúszás sokkal drágább,mint az a kb 3000 Ft különbség.A gagyik (pl vee rubb)nem fokozatosan csúsznak meg,hanem előjel nélkül,egyszercsak szőnyeg ki... Herti cimborám járt úgy egy go-kartpályán,3 esésig kereste mi támasztott föl,aztán rájöttek hogy semmi.Ennyit bírt a gumma.
Pl Pirelli SL26-tal(nemtom kapható-e még?) 1.6 bar-ral gurultam az SR-emmel vagy 20 métert elsőkeréken.SOHA nem csúszott meg!
G.
Norbi simán ki kell bírnia,én bp-ről lementem Gyöngyösre meg vissza,onnan még a Velencei-tóhoz,ezt így egy nap alatt,kb 200km volt,simán bírta...Tied is kifogja bírni
Próbáltad már elolvasni a saját írásod?
A dakarra fasza,csak ne indulj vele!
Viccet félretéve,simán lenyomtunk 120-150km-t egy nap a bükkben,Bánkúton át Lillafüred felé,meg ilyenek.Ha a hajtás jól be van állítva,baj nem lehet.Ha viszont túl nehezek a görgőid,kín és szenvedés lesz!
hát sztem 60km nem lehet akadály ha a malgutimat vesszük figyelemve h siofokrol hoztuk haza mármint én mentem vele és kocsival kisértek átlag 80al autokat nem feltartva az ugy birja,,,
amugy van simom is az gyakorlatilag halhatatlan sárban, folyoban, mindehol megy nicns neki akadály sztem stababirobb mint a mai robogk
Hát ebbe tévedsz barátom oylan szimót még nem látl még a gyrek nagyapja vette de ugy vigyázott rá hogy nagyon mindne gyári rajta. KEvés oylan szimó van szerintem fogditva. De amuyg fazsa állapotba van igaz van benne 28ezer km. De hát pör röf a gép hibátlan. de szerintem is birni fogja csak hát megkell másni egy heyget vele felemnni a bakonyba. Amuyg a magyar dkarra akarunk amjd elmenni. NEm tudtók róla valami infót?
egy biztos a gyári mxxis szar csuszkál főleg peremen
Hátulra én most rendeltem Continentál-t majd meglátom hogy milyen lesz remélem nem fog csúszkálni mint a pirelli.
Meg van talán valami Bridgestone ami bitang,de marha ritka.
Nekem ennyi a tapasztalás.
De előre az raknák mert ott jól tapad.
SL26-ról mit kell tudni?Tudsz adni bővebb infót,hogy milyen gumi?Lehet vele mocit dönteni,meg ilyesmi?
SL26
műanyagra kell alulról rácsavarozni? Esőben a fejem tetejéig sáros voltam!
Ha csak az a cél hogy legyen minta bőven,vegyetek olcsót.
Ha viszont szerettek gyorsan kanyarodni,stb.,akkor inkább márkásat.Egy esetleges elcsúszás sokkal drágább,mint az a kb 3000 Ft különbség.A gagyik (pl vee rubb)nem fokozatosan csúsznak meg,hanem előjel nélkül,egyszercsak szőnyeg ki... Herti cimborám járt úgy egy go-kartpályán,3 esésig kereste mi támasztott föl,aztán rájöttek hogy semmi.Ennyit bírt a gumma.
Pl Pirelli SL26-tal(nemtom kapható-e még?) 1.6 bar-ral gurultam az SR-emmel vagy 20 métert elsőkeréken.SOHA nem csúszott meg!
G.
Azt szeretném kérdezni hogy milyen gumit vegyek hátulra az sr -em re?
A dakarra fasza,csak ne indulj vele!
Viccet félretéve,simán lenyomtunk 120-150km-t egy nap a bükkben,Bánkúton át Lillafüred felé,meg ilyenek.Ha a hajtás jól be van állítva,baj nem lehet.Ha viszont túl nehezek a görgőid,kín és szenvedés lesz!
amugy van simom is az gyakorlatilag halhatatlan sárban, folyoban, mindehol megy nicns neki akadály sztem stababirobb mint a mai robogk