Helló azt tudom van a jobb oldalon szerintem az a tirisztor oda megy két sárga és egy piros a piros a legutolsó a motor vége fele ez egy nagy szürke dobozka teli hűtő bordával.Nem tudod holkell az olajat be tölteni és leereszteni a váltóban mert azt nem találom.
szia, sajna nem tom mekkora csavar megy oda, manualst még nem találtam hozzá, de lehet kérdédem? a blokkból kijön 1 piros vezeték, az hova megy?nem találom a hejét
Helló nem tudsz olyan oldalt a honnan lelehet szedni motorcycle manualt vagy service manualt vagy is szerelési útmutatót laverda lb125 vagy gs 125hőz valot előre is köszönöm.
Helló nem tudod milyen csavar kell a gyújtás tekercs végére mert ezen nem volt és leesik a gyújtás. Ara lenék kíváncsi hogy hanyas méret mert én darabokba vetem tegnap beindult de mivel nem volt csavar igy le csúszott és le is állt. Képet majd később rakok fel mert nincsenek rajta az idomok és igy kopasz.
kapcsolási rajzot még nem sikerült nekem sem találni, általános dolgokat , azthiszem olasz motorboltokban lehet kapni vagy lejjebb említett valaki címet ahol be lehet szerezni , levszűró gyertya stb, ha esetleg elhal a motor, tudok dugattyút gyártó cégek címét,dobj majd képet róla:-)
Helló tegnap meg hoztam a gépet egy sufniban volt igaz szétszedet állapotban egy része sok más motorral. de le volt takarva. Nagyon szép az állapota annyi ,hogy tiszta rozsda a kormány de a mugy minden alkatrésze eredeti és hiánytalan még az imbusz csavarok is eredetiek beléjük van ütve hogy laverda. Anyi kéne hogy nincs valakinek vezetékkelés lerajzolva. Ja és az alkatrész ellátás milyen. köszönöm előre is a válaszokat.
szia andrás, szép darabot javascript:smile(document.frmmsg.body,'04');do
cument.frmmsg.body.focus()találtál,valóban jó kis moci,nekem is lesmom van, vagyis most készül el a renoválása,nekem is lb blokk van benne ami 5 sebességes és nem 6 mint az eredeti lesmoé, 23 lóerő körül van a teljesítménye, ha jól van beálítva a karbid képes 200 méteren elétni a 100 kmph-t imádom, nem sok van belőle,de ha megszereted igazi élmény!
Ahogy nézem, erősen hasonlít a mi GS - ünkhöz , tehát hasonló lehet a teljesítmény adat is szerintem.
Az öreg, és olasz 2T motorok nyűgjei természetesen ezen is jelen vannak, de semmi vészes baj.
És nagyon nagy élmény vezetni: mondom ezt úgy, hogy egyébként egy 600-as sor4-essel járok, de itt a városban, ezzel sokkal nagyobb feeling gyorsulgatni !
Helló srácok nem tudom kiért a leginkább a laverda típusokhoz mert most tudnék szerezni egy lb125ös szériát de kitudna nekem valami infóval szolgálni a típusról. Előre is köszönöm.
szia, figyu, kivetted az egész blokkot?, ha igen akkor talán tudnál segíteni nekem az a gondom, hogy a blokkból kijövő kábelkötegben lévő piros vezetéket nem tudom hova megy, ha esetleg te szétszedted akkor látszik hova csatlakozik, sőtt az lenne a legjobb ha tudnál képet küldeni hova csatlakozik!köszi laca!g-lac@freemail.hu ha esetleg tudnál segíteni
énis igy jártam nekem gyártanak hozzá dugót, eredetit nem találtam, nekem szegeden csinálják kb 10-12 ezer lessz, ha esetleg kellene a cím telszám tudok adni
Bocs, csak most jutottam le. Levettem az ülést/tankot, de így sem férek hozzá a vezetékköteg csupasz részéhez: nekem egy fekete zsugorcsőben mennek a szálak...
Szóval nagyobb szétbontás nélkül nem derül ki, h hová megy az a kábel.
Feladó: Volker Scheil
g lac és aki alkatrészt keres
ez egy német cim én is tőle rendelek eredeti gyári alkatrészek 20 euró posta költséggel küldi
irtok neki e mailt de előtte szedjétek le a netről a technikai leirást
küldök cimeket hol találjátok és ott rajta van az alketrészek gyári száma
http://www.octeam.de/
http://www.3cmoto.i
t/
Sehr viele wertvolle Tipps findest du hier:
http://www.laverda650.de
http://www.lave
rdaclub.ch/650/...
cument.frmmsg.body.focus()találtál,valóban jó kis moci,nekem is lesmom van, vagyis most készül el a renoválása,nekem is lb blokk van benne ami 5 sebességes és nem 6 mint az eredeti lesmoé, 23 lóerő körül van a teljesítménye, ha jól van beálítva a karbid képes 200 méteren elétni a 100 kmph-t imádom, nem sok van belőle,de ha megszereted igazi élmény!
Az öreg, és olasz 2T motorok nyűgjei természetesen ezen is jelen vannak, de semmi vészes baj.
És nagyon nagy élmény vezetni: mondom ezt úgy, hogy egyébként egy 600-as sor4-essel járok, de itt a városban, ezzel sokkal nagyobb feeling gyorsulgatni !
Szóval nagyobb szétbontás nélkül nem derül ki, h hová megy az a kábel.
octeam@gmx.de
g lac és aki alkatrészt keres
ez egy német cim én is tőle rendelek eredeti gyári alkatrészek 20 euró posta költséggel küldi
irtok neki e mailt de előtte szedjétek le a netről a technikai leirást
küldök cimeket hol találjátok és ott rajta van az alketrészek gyári száma
http://www.octeam.de/
http://www.3cmoto.it/
Sehr viele wertvolle Tipps findest du hier:
http://www.laverda650.de
http://www.lave
rdaclub.ch/650/...
nem emlékszem de az eggyikben benne van az összes lavi szerelési rajza
megkeresem a magyar kapcsolatomat is ő pesi srác de ő is csak újat tud