hali, lenne egy kérésem, ha már a bak megvan, lenne más kérésem, a blokkból kijön 7 vezeték, van köztök 1 piros, az hova megy, nem találom a helyét, ha esetleg meg tudod nézni,vagy képet küldeni róla az jó lenne, előre is köszi:laca
szia, írtad, hogy tudsz pár címet ahol beszerezhetőek a cuccok, hát most jól jönne, elájult a dugattyú, 53.98 as alapméret,leszakadt a gyertya póllus éselpattant a dugó széle, a felső gyűrűt megette, de a henger megúszta
Baszki, most látom hogy ígértem fényképet Neked ! Ezer bocs közben volt egy "kis" kórházas sztori, és teljesen elfelejtettem !
A piros lámpa sztem töltés, de akár 2T olajszint hiba is lehet !
Nálunk még nem produkálta, de egyik ráérősebb napon (ha lesz ilyen) ránézek a gépen, hátha ki tudom nyomozni !
ja és az olajzás bekötésével vannak problémáim,a karbin van egy vastag cs amit nem tom hova kössek,tehát az olajtartájról megy egy vastag a szivattyúhoz, onnan egy vékony a karbicsekre, eddig eljutottam
szia kutya, a gs 125 ösön a piros lámpa a töltés?tudom amatőr kérdés,de sajna ez van, szereztem bele egy blokkot, sikerült is lelket verni bele, csak a piros lámpa világít!köszi laca
BUÉK? szia kutya, és andi, szeretném kérdezni, hogy a gs 125 meg van még nektek?, ha megvan akkor küldenétek képet az els motortartó bakról, hogy hova van fogatva,mert ha jól sejtem az enyém hiányos ezen a részen, köszi előre is LACA!
Szia, BUÉK,nem fogok másik blokkot beletenni,döntöttem, megcsinálgatom, igaz így egy kicsit késbb lessz kész, ugyanis a blokkot kosárban kaptam, dugó törött, fúrni kell a hengert,főtengelyen törött tűgörgőt találtam, szóval, ha tudnál segíteni a címekkel, azt nagyon megköszönném! nekem ez lessz az első motorom, és ha még meg tudom csinálni közel eredeti állapotúra akkor miért ne, főleg ha kurens dolog:-)
g-lac
eszedbe ne jusson beletenni idegen alkatrészt vagy blokkot
ha kaell adok internet cime és bármilyen alkatrészt tudnak hozzá szerezni
itthon is lehet de körülményes és csak rendelésre
és még egy jó tanács 2000 előtti lavardákhoz a blokkokat a ducati konspirálta!
bárki bármit mond van hozzá alkatrész és hidd el egy felpöckölt lavi iszonyatos brutál tud lenni kis design váltást csinálsz és máris nézegetik a bringád hidd el
a laverdások köre kicsi és zárt de én nekem nem volt jó a starterculch és colorádóból küldött egy club!
ez a nem mindegy
na szia
nekem van néhány vasam imádom a bringákat a pincében egy suzuki vár még egy új designre de a lavaerdámat szeretem a legjobban !
Hasonló (lesz) de mondom: még csak terv, kint nyugaton már régóta működik a dolog. Mivel fiatalabb korhatárhoz kötődik, és ne mis ad annyi 'jogot' így valószínüleg sokkal kevésbé lesz nehéz erre minősíttetni, mint OT-s rendszámra.
szia , ez a minősítés olyasmi mint az autóknál az old timer?lehet tudatlannak tűnök, de cak most kezdem élni a zsabadság érzését, és nagyon érdekel a kétkerekű, a négykerékből kinőttem 7 évig szereltem a zengő motorsport idíóta versenyzőinek, elég volt!láttam amit más nem, és csak álmodik róla!
ezért váltottam, ki akarom járni ezt a sulit,nem szeretnék donor lenni:-)
Ha külsőre ilyen szép a motor, akkor vétek típusidegen blokkot tenni bele ( főleg, hogy utána bármikor lefoglalhatják igazoltatáskor a gépet: a KPM nem fog engedélyt adni egy ilyen építésre itthon... )
Szóval inkább legyártatott gyengébb cuccokat a blokkba ( én az öreg Apriliához a Táborinál gyártattam főtengelyt-dugót stb. ) mintsem egy szétszabdalást. Ha már az országban tíznél kevesebb ilyen vas fut, legalább az maradjon jó állapotban.
( Arról nem beszélve hogy 3-4 év múlva mehetnek YoungTimer minősítésre, attól pedig csak értékesebbek lesznek. )
holnapra előszedem neked a cimeket
A Láng Kft webshopjában találsz kopó alkatrészeket a géphez, az én akksimat is tőlük vettük.
A piros lámpa sztem töltés, de akár 2T olajszint hiba is lehet !
Nálunk még nem produkálta, de egyik ráérősebb napon (ha lesz ilyen) ránézek a gépen, hátha ki tudom nyomozni !
Vettem egy gs125-öst. Új aksi kéne bele, csak nem tom hogy milyen.
Valaki tudna segíteni?
előre is köszi!
tettem fel pár képet róla az adatlapomra, hogy most milyen állapotban van ,és milyenre szeretném cainálni!
Hétvégén lemegyek a garázsba és teszek fel képet a bakról !
eszedbe ne jusson beletenni idegen alkatrészt vagy blokkot
ha kaell adok internet cime és bármilyen alkatrészt tudnak hozzá szerezni
itthon is lehet de körülményes és csak rendelésre
és még egy jó tanács 2000 előtti lavardákhoz a blokkokat a ducati konspirálta!
bárki bármit mond van hozzá alkatrész és hidd el egy felpöckölt lavi iszonyatos brutál tud lenni kis design váltást csinálsz és máris nézegetik a bringád hidd el
a laverdások köre kicsi és zárt de én nekem nem volt jó a starterculch és colorádóból küldött egy club!
ez a nem mindegy
na szia
nekem van néhány vasam imádom a bringákat a pincében egy suzuki vár még egy új designre de a lavaerdámat szeretem a legjobban !
ezért váltottam, ki akarom járni ezt a sulit,nem szeretnék donor lenni:-)
Szóval inkább legyártatott gyengébb cuccokat a blokkba ( én az öreg Apriliához a Táborinál gyártattam főtengelyt-dugót stb. ) mintsem egy szétszabdalást. Ha már az országban tíznél kevesebb ilyen vas fut, legalább az maradjon jó állapotban.
( Arról nem beszélve hogy 3-4 év múlva mehetnek YoungTimer minősítésre, attól pedig csak értékesebbek lesznek. )