SEMMILYEN alkatrészt nem kellett vennem hozzá: mint írtam is, csak szűrő, gyertya, gumi, olaj stb. kopó dolgok fogytak el rajta. Nem lesz egyszerű ilyet keresned még egyet, nem gyakran hirdetnek Gs125-öt.
Kössz a választ, a motort elcserélném az én motoromra, csak eddig gondolkodtam, mert a gyerek elcserélné, de én nem vágtam rá egyből hogy oké!
Nekem az gyanús, ha ilyen jó motor, akkor mért cserélné el az én simsonomra(mondjuk jó gép és nekem már 160ezer forintomba van), a motort amúgy 100ezerért hírdette meg és 1985-ös évjárat. azaz amit a képen látsz.
Még az alkatrészek érdekelnének!
Feleségemnek is ilyen gépe van: igénytelen, erős , jó motor.
Csak kötelező szervizeken járt - én évente a folyadékokat lecserélem benne, és a gyertyát is. Nagyon mókás motor, a ZZR helyett szívesen használom én is városban.
Egyetlen hibája volt: a felfagyállózáskor a vízpumpánál elkezdett csepegni a hűtőfolyadék. Szétszedés nélkül, simán hűtőtömítő adalékkal megoldódott.
Nem lesz egyszerű dolgod ha ilyet akarsz venni: nem sokat láttam belőle eladót. Ha már egyszer hozzájut valaki, nemigen fogja eladni. Mi sem használtuk már ősz óta, de mégsem hirdetjük meg: jól néz ki a garázsban
Hello!
Most szeretnék venni egy Laverda Gs 125-öst.Kíváncsi lennék, hogy lehet-e hozzá alkatrészeket kapni, és ha igen, akkor milyen árkategóriában. Még arra is kíváncsi lennék hogy jó gépek-e, és nincs-e velük sok gond!
Előre is köszi!
Helló srácok!Eladó egy 1986-os MZ, 26.000km, kifogástalan gyári állapot, tárcsafékes, igényes új fényezéssel, új kipufogóval, krauserrel, lejárt műszakival 95ezer ft, műszakival 115. Az ár alku képes.
A forumot nemtudom nézni, de e-mailra válaszolok, bár jobb ha telón hívsz.
h.zoz@hotmail.com 0630/3416615
Helló srácok!Eladó egy 1986-os MZ, 26.000km, kifogástalan gyári állapot, tárcsafékes, igényes új fényezéssel, új kipufogóval, krauserrel, lejárt műszakival 95ezer ft, műszakival 115. Az ár alku képes.
A forumot nemtudom nézni, de e-mailra válaszolok, bár jobb ha telón hívsz.
h.zoz@hotmail.com 0630/3416615
Még eszembe jutott ez-az: Marzocchi teleszkóp volt rajta, Grimeca tárcsafék és alufelnik, paioli benzincsap és rugóstagok hátul, mikuni karbi. Tök értelmes dolog volt a kallantyúval oldalra felhajtható és zárható nyereg. Biztosan mocskos drágák voltak akkoriban, azért van belőlük ilyen kevés. Az enyémnek egy hatalmas kínja volt: A váltóban minden fokozat ütán volt egy üres.
Az első motorom egy Laverda Lz 125volt. "79-es évjárat, még a Zündapp blokkos fajta. Az Naked volt, krómos sárvédőkkel. Bár szerintem nyugodtan pályázhatotvolna az ország legszarabb motorja címért, én sokáig sok pénzt öntöttem bele,egy A3-as oldalt tele tudnék írni a hibáival és az inkompetens szerelőkkel való viaskodással. Egyszer csak elegem lett belőle és eladtam, nagy megkönnyebbüléssel. Ma már másképp csinálnám. Hozatnék 2 donort valamelyik haverral imolából, aztán ellennénk
Igen, az egzotikum a jó szó. És bármily hihetetlen - a 125-ösön is ezt érezni. Ott áll a ZZR a garázsban és mégis: rövid, félórás utakra sokkal inkább megyek a Laverdával, egyszerűen több élményt ad, és végig vigyorgod az utat...
Olasz márka, a 80-as évek elején komoly minőségű és tudású CafeRacerei is voltak - aztán valahogy elsüllyedt a sok tucatmárka között.
Még mindig 1millió körül cserélnek gazdát az egykori csúcs gépek - a márka tisztelői értékelik a szép darabokat. (Érdekes megnézni: egy ugyanilyen tudású GPz1100 -ami szintén nagy kedvenc- már 500 eurótól megkapható...)
Nekem -kényszerűségből- jutott második motornak a GS125, de ennek már bő két éve. Azóta is meg van, és imádom. Igazi GP feelinget ad.
Mindent elmond, hogy fehér számlapos műszerfalat, és váltó-villanóvakut kapott (!) már szériában, "88-ban a gép !
Nekem az gyanús, ha ilyen jó motor, akkor mért cserélné el az én simsonomra(mondjuk jó gép és nekem már 160ezer forintomba van), a motort amúgy 100ezerért hírdette meg és 1985-ös évjárat. azaz amit a képen látsz.
Még az alkatrészek érdekelnének!
Csak kötelező szervizeken járt - én évente a folyadékokat lecserélem benne, és a gyertyát is. Nagyon mókás motor, a ZZR helyett szívesen használom én is városban.
Egyetlen hibája volt: a felfagyállózáskor a vízpumpánál elkezdett csepegni a hűtőfolyadék. Szétszedés nélkül, simán hűtőtömítő adalékkal megoldódott.
Nem lesz egyszerű dolgod ha ilyet akarsz venni: nem sokat láttam belőle eladót. Ha már egyszer hozzájut valaki, nemigen fogja eladni. Mi sem használtuk már ősz óta, de mégsem hirdetjük meg: jól néz ki a garázsban
Most szeretnék venni egy Laverda Gs 125-öst.Kíváncsi lennék, hogy lehet-e hozzá alkatrészeket kapni, és ha igen, akkor milyen árkategóriában. Még arra is kíváncsi lennék hogy jó gépek-e, és nincs-e velük sok gond!
Előre is köszi!
A forumot nemtudom nézni, de e-mailra válaszolok, bár jobb ha telón hívsz.
h.zoz@hotmail.com 0630/3416615
Képet később tudok küldeni kérésre.
A forumot nemtudom nézni, de e-mailra válaszolok, bár jobb ha telón hívsz.
h.zoz@hotmail.com 0630/3416615
Képet később tudok küldeni kérésre.
Nekem van egy eladó Laverda Atlas 50or motorom. Ha valakit érdekel jelentkezzen a puskaie@freemail.hu -n.
Üdv
Előd
Az első motorom egy Laverda Lz 125volt. "79-es évjárat, még a Zündapp blokkos fajta. Az Naked volt, krómos sárvédőkkel. Bár szerintem nyugodtan pályázhatotvolna az ország legszarabb motorja címért, én sokáig sok pénzt öntöttem bele,egy A3-as oldalt tele tudnék írni a hibáival és az inkompetens szerelőkkel való viaskodással. Egyszer csak elegem lett belőle és eladtam, nagy megkönnyebbüléssel. Ma már másképp csinálnám. Hozatnék 2 donort valamelyik haverral imolából, aztán ellennénk
A blokk, ha jól látom ugyanaz mint az enyémben - csak a felépítmény változik. Nálad is volt gond a hűtéssel a gépen ?
Még mindig 1millió körül cserélnek gazdát az egykori csúcs gépek - a márka tisztelői értékelik a szép darabokat. (Érdekes megnézni: egy ugyanilyen tudású GPz1100 -ami szintén nagy kedvenc- már 500 eurótól megkapható...)
Nekem -kényszerűségből- jutott második motornak a GS125, de ennek már bő két éve. Azóta is meg van, és imádom. Igazi GP feelinget ad.
Mindent elmond, hogy fehér számlapos műszerfalat, és váltó-villanóvakut kapott (!) már szériában, "88-ban a gép !
GS 125 tulajként kértem a nyitást - remélem sikerül (az egyébként igen kis számú) márkatársat összekotorni itten...
üdv Zsivi1,itt zsiv 2,vétel