Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Német E bay-t érdemes nézni ezekért, ott néha szokott lenni bontott alkatrész hozzá.
Mint irtam a motor meglenne, csak rajtam áll hogy elcserélem-e mert a gyerek elcserélné.Nincs véletlenül egy plexid és egy indexbúrád hozzá?
SEMMILYEN alkatrészt nem kellett vennem hozzá: mint írtam is, csak szűrő, gyertya, gumi, olaj stb. kopó dolgok fogytak el rajta. Nem lesz egyszerű ilyet keresned még egyet, nem gyakran hirdetnek Gs125-öt.
Kössz a választ, a motort elcserélném az én motoromra, csak eddig gondolkodtam, mert a gyerek elcserélné, de én nem vágtam rá egyből hogy oké!
Nekem az gyanús, ha ilyen jó motor, akkor mért cserélné el az én simsonomra(mondjuk jó gép és nekem már 160ezer forintomba van), a motort amúgy 100ezerért hírdette meg és 1985-ös évjárat. azaz amit a képen látsz.
Még az alkatrészek érdekelnének!
Feleségemnek is ilyen gépe van: igénytelen, erős , jó motor.

Csak kötelező szervizeken járt - én évente a folyadékokat lecserélem benne, és a gyertyát is. Nagyon mókás motor, a ZZR helyett szívesen használom én is városban.
Egyetlen hibája volt: a felfagyállózáskor a vízpumpánál elkezdett csepegni a hűtőfolyadék. Szétszedés nélkül, simán hűtőtömítő adalékkal megoldódott.

Nem lesz egyszerű dolgod ha ilyet akarsz venni: nem sokat láttam belőle eladót. Ha már egyszer hozzájut valaki, nemigen fogja eladni. Mi sem használtuk már ősz óta, de mégsem hirdetjük meg: jól néz ki a garázsban
Hello!
Most szeretnék venni egy Laverda Gs 125-öst.Kíváncsi lennék, hogy lehet-e hozzá alkatrészeket kapni, és ha igen, akkor milyen árkategóriában. Még arra is kíváncsi lennék hogy jó gépek-e, és nincs-e velük sok gond!
Előre is köszi!
Fénykép esetleg? Ára?
helló! Vkit nem érdekel egy Laverda quasar 125? nagyon jó állapotba van! alig használt!
Ezt meg hogyan sikerült PONT EBBE A TOPIKBA felrakni ? Kétszer ?
Helló srácok!Eladó egy 1986-os MZ, 26.000km, kifogástalan gyári állapot, tárcsafékes, igényes új fényezéssel, új kipufogóval, krauserrel, lejárt műszakival 95ezer ft, műszakival 115. Az ár alku képes.
A forumot nemtudom nézni, de e-mailra válaszolok, bár jobb ha telón hívsz.
h.zoz@hotmail.com 0630/3416615

Képet később tudok küldeni kérésre.
Helló srácok!Eladó egy 1986-os MZ, 26.000km, kifogástalan gyári állapot, tárcsafékes, igényes új fényezéssel, új kipufogóval, krauserrel, lejárt műszakival 95ezer ft, műszakival 115. Az ár alku képes.
A forumot nemtudom nézni, de e-mailra válaszolok, bár jobb ha telón hívsz.
h.zoz@hotmail.com 0630/3416615

Képet később tudok küldeni kérésre.
Sziasztok!

Nekem van egy eladó Laverda Atlas 50or motorom. Ha valakit érdekel jelentkezzen a puskaie@freemail.hu -n.

Üdv

Előd
Még eszembe jutott ez-az: Marzocchi teleszkóp volt rajta, Grimeca tárcsafék és alufelnik, paioli benzincsap és rugóstagok hátul, mikuni karbi. Tök értelmes dolog volt a kallantyúval oldalra felhajtható és zárható nyereg. Biztosan mocskos drágák voltak akkoriban, azért van belőlük ilyen kevés. Az enyémnek egy hatalmas kínja volt: A váltóban minden fokozat ütán volt egy üres.
Sziasztok!

Az első motorom egy Laverda Lz 125volt. "79-es évjárat, még a Zündapp blokkos fajta. Az Naked volt, krómos sárvédőkkel. Bár szerintem nyugodtan pályázhatotvolna az ország legszarabb motorja címért, én sokáig sok pénzt öntöttem bele,egy A3-as oldalt tele tudnék írni a hibáival és az inkompetens szerelőkkel való viaskodással. Egyszer csak elegem lett belőle és eladtam, nagy megkönnyebbüléssel. Ma már másképp csinálnám. Hozatnék 2 donort valamelyik haverral imolából, aztán ellennénk
HALI! Hála az égnek még nem volt vele semmi gáz!
Végre valaki !

A blokk, ha jól látom ugyanaz mint az enyémben - csak a felépítmény változik. Nálad is volt gond a hűtéssel a gépen ?
üdv!nekem125 chopperom van, 2ütemü és remek moci!
Igen, az egzotikum a jó szó. És bármily hihetetlen - a 125-ösön is ezt érezni. Ott áll a ZZR a garázsban és mégis: rövid, félórás utakra sokkal inkább megyek a Laverdával, egyszerűen több élményt ad, és végig vigyorgod az utat...
Gyengébbek kedvéért : 750-es és 1000-es superbike Laverda is létezik. Bimotához hasonló egzotikumok.
Olasz márka, a 80-as évek elején komoly minőségű és tudású CafeRacerei is voltak - aztán valahogy elsüllyedt a sok tucatmárka között.

Még mindig 1millió körül cserélnek gazdát az egykori csúcs gépek - a márka tisztelői értékelik a szép darabokat. (Érdekes megnézni: egy ugyanilyen tudású GPz1100 -ami szintén nagy kedvenc- már 500 eurótól megkapható...)

Nekem -kényszerűségből- jutott második motornak a GS125, de ennek már bő két éve. Azóta is meg van, és imádom. Igazi GP feelinget ad.
Mindent elmond, hogy fehér számlapos műszerfalat, és váltó-villanóvakut kapott (!) már szériában, "88-ban a gép !
Hy! olasz vagy Francia márka ez?
Üdv Mindenki !

GS 125 tulajként kértem a nyitást - remélem sikerül (az egyébként igen kis számú) márkatársat összekotorni itten...


L"verda topic!
üdv Zsivi1,itt zsiv 2,vétel
A laverda meg milyen,verda?
Topik Laverda tulajdonosoknak.