Haaat inkabb hagyjuk biztos jó hogy leveri az ember az alját mindenhol
201X-ben egy hagyományos teló... na mindegy én mindig csak megdöbbenek hogy a japánoknak mennyire nem megy ez. A tenere700-ban bíztam, de az minden lett csak kompakt nem. Lehet hogy jó menni vele de amint ránézek szúrja a szemem a sok hülye logikátlan megoldás, sok sok dolog amivel hasmagasságot lehetett volna nyerni és alacsonyabb súlypont mellett.
Meg hát elég vérszegények, erőben
Evvel csak az a hiba hogy ződ.....
Környéken nincs kawa képviselet- szerviz
KTM meg van jó sok
Aztán ezek a kis hascsikarások biztosan nem 100.000km gondtalan használatra vannak tervezve
Nagyon szépek!
Nekem a két hátsó inkább: az ős-SV is a szívem csücske, igaz valahogy az életben mindig sikerült elkerülnünk egymást.
Ha (gondolom tavasszal) ki akarod tolni a kis narancsot írj rám, lehet hogy élnék a meghívásoddal egy szemrevételezés erejéig.
Szerintem nem hosszú túrákra való. Nekem is nagyon sportos az üléspozíció, pedig csak 173cm vagyok. Az asszonynak viszont tuti a magasságához. Városi közlekedésre és rövidebb távokra tuti választás.
ült rajta azt mondja kényelmes, 190 magas szerintem a kormányt tuti feljebb kell majd emelni
az a terv hogy kibérli 2-3 napra és elmegy vele jó sokat, mondtam neki ha napi 4-500km megvan és 3. nap is rá tud ülni akkor érdemes megvenni
Méretre nem kicsi neki? 390-et nem próbáltam, csak 125-öst meg 200-ast és azok elég "kompakt" gépek, nem hiszem hogy szívesen ücsörögnék úgy összehajtogatva hosszabb távon.
Meg majdnem egy 4T EXC teljesítményét hozza kicsit kevesebb köbcentiből, sokezrenkénti olajcsere-periódussal...
jó lesz neki az a 390
nem is vészes az ára nem is néz ki szarul
bár nekem kicsit szokatlan a felhasznált anyagok egyszerűsége de közel fél árban van mint egy exc valahonnan le kell spórolni
625-öt vagy 660-at nézzetek, azok hivatalosan 23 vagy 21 kW-osak.
Ha a forgalmiban mégsem annyi van (persze nekem is 38 volt), akkor ki kell kérni a KTM-től a COC-t (simán elküldték e-mailben), kinyomtatni, elvinni a motorral együtt az NKH-hoz, aztán a tőlük kapott igazolással meg az ocsmányirodába és már kapod is az új forgalmit.
https://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/07/11/kit_buntetnek_ha_hibas_a_forgalmi/
201X-ben egy hagyományos teló... na mindegy én mindig csak megdöbbenek hogy a japánoknak mennyire nem megy ez. A tenere700-ban bíztam, de az minden lett csak kompakt nem. Lehet hogy jó menni vele de amint ránézek szúrja a szemem a sok hülye logikátlan megoldás, sok sok dolog amivel hasmagasságot lehetett volna nyerni és alacsonyabb súlypont mellett.
Meg hát elég vérszegények, erőben
Környéken nincs kawa képviselet- szerviz
KTM meg van jó sok
Aztán ezek a kis hascsikarások biztosan nem 100.000km gondtalan használatra vannak tervezve
Nekem a két hátsó inkább: az ős-SV is a szívem csücske, igaz valahogy az életben mindig sikerült elkerülnünk egymást.
Ha (gondolom tavasszal) ki akarod tolni a kis narancsot írj rám, lehet hogy élnék a meghívásoddal egy szemrevételezés erejéig.
az a terv hogy kibérli 2-3 napra és elmegy vele jó sokat, mondtam neki ha napi 4-500km megvan és 3. nap is rá tud ülni akkor érdemes megvenni
Meg majdnem egy 4T EXC teljesítményét hozza kicsit kevesebb köbcentiből, sokezrenkénti olajcsere-periódussal...
nem is vészes az ára nem is néz ki szarul
bár nekem kicsit szokatlan a felhasznált anyagok egyszerűsége de közel fél árban van mint egy exc valahonnan le kell spórolni
Ha a forgalmiban mégsem annyi van (persze nekem is 38 volt), akkor ki kell kérni a KTM-től a COC-t (simán elküldték e-mailben), kinyomtatni, elvinni a motorral együtt az NKH-hoz, aztán a tőlük kapott igazolással meg az ocsmányirodába és már kapod is az új forgalmit.
https://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/07/11/kit_buntetnek_ha_hibas_a_forgalmi/
egyedül az xt660r ami belefért
és nem lehetett elintézni hogy csak 35 legyen