Hello. Amikor meg szertnek alni , amint behuzom a kuplungot azonnal lefulad a motor ... mi lehet a baj?KMT Super Duke 990 2006 rol van szo . koszi elore is .
hello adot egy ktm duke 690 2012 lc4 ra adom a gyujtás es semi reakcio se a kijelsö se lapmpa semmi nem kapcsol fel! es ezt irja soft 4,0 dat 1,3 mi lehet a hiba?
ÜDV !
99 es 640es Duke om van, duplakipuff, és kipufogót keresek rá, ebay en nem találtam rá valót, és ha lehet nem tákolnék, Tud valaki egy forrást ahonnan lehet rá rendelni ?
KÖSZI PÍSZ
Rosszkod dobták piacra (válság) a 950-990-et pedig szerintem az egyik legjobban összerakott motorok. 1-2 apróság amit nem nőtt ki a 640-es szériából sem, az a generátor leégés és a forgórészből a csavarok kitekeredése. Ezen kívűl szerintem lehet annyira tartós mint egy suzuki 650-1000 blokkjai. Én is azon az állásponton vagyok, hogy jobban kitalált mint egy SV, vagy Vstrom, kevesebb a sallang, több élmény, testreszabhatóbb stb...
Nem csak hasraütészerűen mondtam hogy 4 hosszu egy rövid, hanem az ötödik tenyleg rövidebb volt, de csak azt hittem amiatt, hogy mivel az az utolsó, amiatt valamiért az rövidebb
Köszi, akkor visszagondolva, mivel öt rövid nincs, 4 hosszú, egy rövid volt.
Ez a hiba, ill megoldás.
Hiba / rövidzárlat az üzemanyag-szivattyú-vezérlő áramkörben, Ellenőrizze az üzemanyag-szivattyú vezérlését. x-
Ezt egy mezei szerelő is meg tudja oldani, vagy KTM szervízbe kellene vinnem? Köszi
tiszta sor hogy a ktm egy élmény motor, felvásárolták a wp-t is hogy jó futóművet toljanak a termékeik alá, csak míg egy nagy szériás japó motor a 3-4x megteszi km-ben addig a ktm , főleg a régebbi szériák, sokkal kevesebbet mentek. nehéz és főleg drága volt és most is az alkatrész hozzá, kis szériája miatt a bontott ritka, és ha vannak típus hibái az minden gépen ugyan ott jön elő, tehát pl abból használtan sem lesz jó bontott. viszont nagy át alakuláson ment át sok kis cég, meg indultak a szabadidő járművektől a hétköznapi gépek gyártása felé, az hogy a ktm a moto gp -be gyárt motort igen meglepő.
Szerintem az esztergályosnak nagy szívás lenne pontosan kiórázni.
Legyen, leírom ütenetben a címem és küldheted, vagy jó lesz vagy nem.
Nem értem azt a szerelőt aki inkább egy sv-hez nyúl. Ezek a 990-esek olyan egyszerűek mint a faék, logikusan minden a helyére van rakva, persze vannak itt is hibák de megbocsáthatóak szerintem, na meg kárpótol a fék, futómű, geometria, kezelhetőség.
63-as vagy 64 -es tehermentesítő, 80mm csavar átló, 40mm csavar közép táv, 320mm átmérő, 5mm vastagság, rá kérdeztem : nincs ilyen tárcsa a katalógusokban.
amúgy látom, hogy el akarnak térni a japó átlagtól ami jó is meg nem is. csak azt tudod felszerelni rá amit gyártanak, csak európait csak is olaszt csak is drágát így csak is az emberiség felső kategóriája tudja megvenni fenntartani. nem is látok ktm -hez sok bontott alkatrészt sehol. úgy hogy lehet jó és pazar motorok, miután megcsodálom a kiállításokon akármennyi pénz nyomná a zsebem nem választanék közülük, ugyan ez a bömbivel. mikor egy szerelő csákó elkezdte sorolni hogy kibaszott kényelmes , de csak az volt az összes pozitívum amit fel tudott hozni mellette. a többit nem sorolnám csak 1-2-3 sal kezdődő számok sok sok 0-val a hátuk mögött. ha találok egy első felnit feldobom rá és kimérem, bár nagyobb az esélye hogy egy teli buxát találok 100 e pengővel a belsejében. no, nem ám megsértődni, csak itt hírből ismerjük az osztrák márkát. még a szerelők is fintorogva néznének rá, inkább vállalnak egy szétcsapott sv-t vagy srad-ot mint ktm-et, eccer láttam olyat aki sherco-t bevállalt, itthon egy csavar nincs hozzá de valami francia kapcsolat révén minden volt újban talán a 3 -as szám és sok 0-a volt a számla vége.
ha az esztergályos ki tudja órázni még ma akkor megnézetem vele, sajna nincs hozzá felnim. ha ott nem üt akkor elküldöm és felszereled, hajó fizeted ha nem akkor vissza jön. ennyit tudok tenni érte. sajna itt keleten már vannak bmw-k de ktm-et csak talán krossz motorban lehet látni. hol vagy helyileg?
Sziasztok. 125-ös Duke-ot szeretnék vásárolni. Tudnátok róla jó és rossz tapasztalatokat, tippeket és trükköket valamint véleményeket írni? Átfutom a topicot is, de minden infónak örülnék. Valamint a 4 használtautós hirdetésen kívül hirdet-e még valaki esetleg ilyet?
Illetve a 2011-es és 2012-es modellek közt csak az ABS az ami különbség? Esetleg ha már vásárolok, akkor érdemes 2012-es vagy újabb modellt venni vagy teljesen jó a 2011-es is? Köszi
Facebookon van néhány ktm lc4 adok-veszek oldal, de pl. kepesmotor.hu-n is találsz szerintem használtan.
Pl.: https://www.kepesmotor.hu/offr...
99 es 640es Duke om van, duplakipuff, és kipufogót keresek rá, ebay en nem találtam rá valót, és ha lehet nem tákolnék, Tud valaki egy forrást ahonnan lehet rá rendelni ?
KÖSZI PÍSZ
Ez a hiba, ill megoldás.
Hiba / rövidzárlat az üzemanyag-szivattyú-vezérlő áramkörben, Ellenőrizze az üzemanyag-szivattyú vezérlését. x-
Ezt egy mezei szerelő is meg tudja oldani, vagy KTM szervízbe kellene vinnem? Köszi
https://www.manualslib.com/man...
Legyen, leírom ütenetben a címem és küldheted, vagy jó lesz vagy nem.
Nem értem azt a szerelőt aki inkább egy sv-hez nyúl. Ezek a 990-esek olyan egyszerűek mint a faék, logikusan minden a helyére van rakva, persze vannak itt is hibák de megbocsáthatóak szerintem, na meg kárpótol a fék, futómű, geometria, kezelhetőség.
Illetve a 2011-es és 2012-es modellek közt csak az ABS az ami különbség? Esetleg ha már vásárolok, akkor érdemes 2012-es vagy újabb modellt venni vagy teljesen jó a 2011-es is? Köszi
http://youtu.be/6pizUBQPn8Y;t=18s