sziasztok
tudnátok nekem segiteni
nekem 625 cm ös dukém van 2001 es és keresek hozzá szabadon futot
egy srácnak van de azt mondja ö blokja 620 as jo lehet atol még nekem.....?
kösz elöre is
de ha valakinek véletlen van szoljon :))))
eladó egy használt bering predator motoros kabát /nem beleizzadt és szétkókányolt kabát/ igényes belsővel vállánál és a könyökénél picike kopás de nem felünő au új ára 110 e ft! kell egy protektor sor bele az olyan 3500 ft... a hátprotektor benne van van hozzá cipzáros termo bélés és 1,5 es marhabőrböl van kb 170-190cm es és olyan 70-90 kg ig jó az ár fix 25000FT ennél olcsóbban nem veszel xL es méretű irj a cimemre válaszolok: reeeman@freemail.hu apropo amugy fekete és a karja az narancssárga de a képet ide megpróbálom betenni nagyon britális kabát szerintm
Sziasztok! KTM Super Duke 990 ELADÓ Nagyon megkimélt, fóliázva van, nehogy karcolódjon. Garantáltan törésmentesen, 1 tulajtól, még 2 év garanciával. Tipusváltás miatt adom el. 06209268158
Amit betettél képet az nekem nem ismerős.... nekem Superduke alatt az ugrik be amiket berkatam :)
Én a fekvős motorokat szeretem, mondjuk úgy hogy sportmotorosnak vallom magam, de a SDuke azért kibillentett kicsit ebből, fogalmazzunk úgy, hogy egy másik nézőpontott adott :) Elképesztő jó motor, csak szuperlatívuszokban lehet róla beszélni. Nem is nagyon tudok olyat mondani hirtelen, amit negatívumként rohatnék fel neki, pedig biztos van, de megvallom őszintén mikor mentem vele volt bőven annyi pozitívum, hogyha vannak is a motornak gyengepontjai, ne azokra figyeljek. A blokk szuperjó, bár igaz nem húztam meg neki annyira, de amíg igen, addig nagyon bejött. A fékek... háát szerintem etalon lehetne az a Brembo. Futómű kifogástalan, bár igaz azt se tudtam annyira próbálgatni. A kuplung és a váltó is 5öst kap, kényelmi szempontból szintén, kinézetből szintén, hangra pedig még dícséretet is érdemel. Ha nem számítana a pénz, valószínűleg lenne itthon egy belőle.
Na és akkor nézzétek meg azt a karbonosat. Ő nem más mint a Superduke RR a szériaváltozat superbike szabályrendszer szerinti átépített változata. Minden karbonból van rajta (felnik is!), fölösleges dolgok, mint pölö műszerfal leszedve, radiális fékek, elég komoly állítható Öhlins kormányteló, Akrapovic kipuffrendszer, fordított váltó, talán kis elektromos combosítás is. Viszont blokkhoz állítólag nem nyúltak. Volt szerencsém vele találkozni, meg megnézni, hogy Talma mit alkot vele... hát huhh. Felülni nem mertem rá még egy parkolókörre sem, tekintve hogy egy vadállat meghát csöppet drága... akkor még (tavaly júliusban) egy darab volt belőle az egész világon, gondoljatok bele. Remélem a budapesti motorkiállításon találkzozok vele újra :)
Bár nem is sajnos, legalább egyedi és ritka a mocink
tudnátok nekem segiteni
nekem 625 cm ös dukém van 2001 es és keresek hozzá szabadon futot
egy srácnak van de azt mondja ö blokja 620 as jo lehet atol még nekem.....?
kösz elöre is
de ha valakinek véletlen van szoljon :))))
már rég nem aktuális a válasz, de köszi szépen
maradtam gsx-r nél
meg hogy mire figyeljek vásárláskor?
Én a fekvős motorokat szeretem, mondjuk úgy hogy sportmotorosnak vallom magam, de a SDuke azért kibillentett kicsit ebből, fogalmazzunk úgy, hogy egy másik nézőpontott adott :) Elképesztő jó motor, csak szuperlatívuszokban lehet róla beszélni. Nem is nagyon tudok olyat mondani hirtelen, amit negatívumként rohatnék fel neki, pedig biztos van, de megvallom őszintén mikor mentem vele volt bőven annyi pozitívum, hogyha vannak is a motornak gyengepontjai, ne azokra figyeljek. A blokk szuperjó, bár igaz nem húztam meg neki annyira, de amíg igen, addig nagyon bejött. A fékek... háát szerintem etalon lehetne az a Brembo. Futómű kifogástalan, bár igaz azt se tudtam annyira próbálgatni. A kuplung és a váltó is 5öst kap, kényelmi szempontból szintén, kinézetből szintén, hangra pedig még dícséretet is érdemel. Ha nem számítana a pénz, valószínűleg lenne itthon egy belőle.
Na és akkor nézzétek meg azt a karbonosat. Ő nem más mint a Superduke RR a szériaváltozat superbike szabályrendszer szerinti átépített változata. Minden karbonból van rajta (felnik is!), fölösleges dolgok, mint pölö műszerfal leszedve, radiális fékek, elég komoly állítható Öhlins kormányteló, Akrapovic kipuffrendszer, fordított váltó, talán kis elektromos combosítás is. Viszont blokkhoz állítólag nem nyúltak. Volt szerencsém vele találkozni, meg megnézni, hogy Talma mit alkot vele... hát huhh. Felülni nem mertem rá még egy parkolókörre sem, tekintve hogy egy vadállat meghát csöppet drága... akkor még (tavaly júliusban) egy darab volt belőle az egész világon, gondoljatok bele. Remélem a budapesti motorkiállításon találkzozok vele újra :)