Bazsi passz, Vlado-t ismerem, a dobjait csak látásból-hallásból, de nem hallottam rosszat róla.
Mindenesetre a kidolgozás minősége hagy némi kívánnivalót maga után...
Tud Ő mindenre. Méricskél, rajzolgat aztán legyártatja ami kell.
Az én esetem elég spéci volt szal abból nem nagyon lehet kiindulni de szerintem kb. 30-at biztos.
Eggy a lényeg nem kell megvenni a szart csak a legjobbat mert a szar csak hangot ad mondjuk egy 140 Le -nél úgysem érzel + 3-4 le-t amit adhat egy márkás dob
Akrapovic technológia. Vlado az Akránál dolgozott, és itthon gyárt kipufogókat az Akra mintájára. Minőségben úgy tudom nagyon együtt vannak. A kinézet szubjektív. Nekem az Akra jobban tetszik. Viszont olcsóbb a Vlado.
Azért ha jól tévedek, a probléma nem amiatt volt, mert nem lett az R1 es hozzáállítva a csúcsminőségű Finster dobhoz.
Kérdezd csak meg, hogy a Two Brothers-el vanak e iylen problémák. Mert nem hiszem hogy hozzá lett "állítva" a motorja-
Szimplán arról vans zó, hogy utóbb említett cső, a motorjára való. Szemben a finsterrel.
húzni kell a gázt. térkép ide térkép oda.
amikor a 125-össel mennek 1.58-at a H.ringen, mi meg a 600-zal 07-et magyarázhat nekem bárki lóerőről, meg középtartományról a pilóta a karcsú, nem a motor!
Jó de érted asszem te mondtad hogy eltűnt egy nagy adag nyomaték középen asszem az R1 ből akkor meg be kell lőni a gépet mert utcán nehéz lesz közlekedni.......Egyébként biztos hogy nincs 100ezer egy Power Commander de ha mégis van akkor meg nagyon sokan foglalkoznak "elektronikai tuninggal" akik bármikor írnak neked egy új gyújtástérképet stb stb
Joe:
1. egy Power Commander 100 ezer forint
2. ha csak több naftát adsz a motornak, nem lesz jobb, ahoz több levegő is kell - ego egy sportlégszűrő, ami kb. 20 ezer és elég rumlis megfelelően használni
3. ha ezek mind megvannak, akkor már csak meg kell keresned akármelyiket abból a pár emberből, akiknek van fékpadjuk és vállalják hogy összehangolják neked ezt a három dolgot - ha szerencséd van keveset kell mérni, és 50-60 ezer forintból meg is úsztad.
4. az eredmény pedig 1, max. 2 lóerő lehet, mintha bele sem fogtál volna az egész állítgatásba!
Ha ez neked megéri, akkor tényleg lehet egy dobhoz is "belövetni" a gépet...
Motor típustól is függ hogy kell-e állítgatni a kipuffogó csere után. A 98" as CBR em pl. miután tettem rá egy sima, csavarozható Leo Vince nyitott titán dobot, úgy durrogott motorféknél, mint a fene. Arra azt mondták, hogy át kellene fúvókázni, de nem vagyok ebben sem biztos. Az R1 emen 2 Akra dob van Y nélkül, a legritkább esetben durran vissza, de azt a gyárival is produkálja. Nem kell utána állítani úgy tudom. Ha komplett rendszer van feltéve, az más. Akkor ugye megszűnik 1-2 dolog ami befolyásolja a gázáramlást. Pl.: Exup szelep, katalizátor.
Ezt mindenhol elmondják ha normális helyen vásárolsz..........
Nem véletlenül szoktak ajándékba adni a kipuff rendszerek mellé Dinojet-et vagy Power Commander-t mert optimalizálni kell a gyújtást, benzin,levegő stb stb
Mindenesetre a kidolgozás minősége hagy némi kívánnivalót maga után...