Figyi! Én a szuperkönnyű váz gyengeségére értettem!
Nemtudom, hogy te hallottál-e arrol a balesetről. mikor egy K5 Gixer nekiment egy csopper elsőkerekének. A csopper egy villahajlással megúszta, a gixer meg "kettétörött" itt a kép is...
Simán, hogy eladták minden rendőr csak a baleseteket várja és miközben a tulaj majd meg pusztul a mentőbe azalatt az idő alatt eladják a fél roncsot...
Ugye mondom, durva csúnya..., nem baj ez a tipus úgysem tetszett... Stoncold te ismerted a tulaját, vagy azt aki akkor vzette? Mit tudsz miért és hogyan, mennyivel esett el? Én csak a képeket láttam nem érdeklődtem még utánna.
Azért olyan gyorsan nem esek kétségbe ezvégett én is tisztában vagyok a dolgokkal, sok motor vázat egyengettünk már ki ,és láttam elég sok csünya dolgot is.De úgy ahogy irtad egy jó kis eszmecsere folytatáscsak jót tesz,meg én se gondoltam támadó jellegel
Géb, az tény, hogy a K5-ös ezresnek a váza sokkal törékenyebb bármelyik másik sportmotorénál!
Persze ennek is megvan az oka.
Egyébként meg ilyen balesetben tényleg minden motor szarrá törik - sajnos.
De ne vedd a szívedre, egymás motorjainak a savazása jórészt csak móka szokott lenni!
Igy van de mért kell mindig úgy előadni hogy a másik tipusok biztos nem törtek volna igy ösze. Mikor minden évben azt olvasod hogy az uj öntés teknikával mennyivel könnyebb és merevebb vázat hoznak létre, és ez igy van mind a négy motorgyártó cégnél.
HI Propulus mert te mit vársz el egy 100Km/h feletti frontális ütközéstől?????? Remélem te tanulsz fizikát ugye mert ha igen nem irnál ekkra badarságot, hogy " Nem ezt vártuk tölled Suzuki"
Karácsonyi csomagok?
Pl. egy Akrapovic meglepetés csomag Hhornetecskének ( hogy szép nőies legyen a kicsike hangocskája)
egy pályaidom egy R1-re Pohinak! (hogy a pályán is büntetlenül tudjon duhajkodni)
Nemtudom, hogy te hallottál-e arrol a balesetről. mikor egy K5 Gixer nekiment egy csopper elsőkerekének. A csopper egy villahajlással megúszta, a gixer meg "kettétörött" itt a kép is...