Ezt ti hogy csináljátok?
Nekem egy huszas hasalásnál amikor letoltak az útrol oda lett:elsö sárvédő,plexi, e-h indexek,dekli, lábtartó konzol, kupplungkar, meg persze az idomok.
Nektek meg egy vacak dekli... asszem gyakorolnom kell még az esést
Nem, csak azért próbáltam ki, hogy mártírként tudjak tanácsot és tapasztalatot átadni fórumtársaimnak. A deklivédő annyiban jobb, hogy még hazatudtam jönni Egerről mert csak kicsit szivárgott az olaj a dekliből. Ez kb 20 km/h-nál történt. NAgyobb sebességnél lehet hogy nem ér még ennyit se. Lényeg a lényeg, legközelebb leseprem az utat magam elött!
Na jönnek a képek is!
Peeter! Nagyon szép az új deklivédöd: azért lyukasztottad ma ki mert:
1. kiváncsi voltál a terheléspróbára,
2. Gyakoroltad a tükröncsuszást,
3. unatkoztál,
4, utánoztad az 1ik spanom,
5. azt hitted menőőőő vagy,
6. csak úgy,
Szia. Nekem először az önindító hangja volt furcs, kattogó ,néha kihagyott. Később szelep hangra gyanakodott mindenki . Amikor szétszedtem a blokkot akkor derült ki ,hogy a feszítőről leesett darab bekerült a kuplung mellé és letört kettő felfogatást. Természetesen feszítés nem volt már...
Pontossan, nekem a motorozas a pihenes
Makulonben is, aki legeny este az legyen masnap is az
Multkor is irtad egyedul jottel haza, akkor meg minek ha nem szedsz fel vmi benzintyukot
Thunder, és mindenki, akinek van deklivédője! Ma én is felraktam az enyimét, és sima mezei F.BS ragasztóval. Annak a hőbírása -50 és +200 fok között van, úgy hogy tök jó. Úgy felcuppant rá, hogy csak na. Szépen a belső karimába kentem ragacsot, és nagyon jól megfogta. Itt van róla kép is, elötte és utána. (elnézést a rossz képminőségért, de éppen csak a telcsim volt kéznél).
Jó utat mindenkinek!
Neked pontosan mi a tünet? Az utóbbi időben nekem csörög, bár én a generátorból hallom. Alapjáraton, ha leveszem a lámpát, akkor erősödik a hang, nyilván mert a generátor terhelése kisebb. Jövő héten valamikor ránézek, akkor okosabb leszek...
Részletek:
A Hungaroring vezetésének vétója folytán mégsem látnak szívesen minket a ring területén ezért kénytelenek vagyunk a demonstráció helyszínét megváltoztatni.
2007. szeptember 22.-én a Dózsa György úton, a tavalyi demonstráció helyszínén várunk mindenkit 12.00 és 14.30 között. Megközelítés csak a Dózsa Gy. útról a Thököly út felől, illetve az Ajtósi Dürer sor felől lehetséges (hehe - ott lakom ), itt lesz csak beléptető kapu!
15.-16h között zajlik a demonstráció hivatalos része, majd lassú motoros felvonulással a városban ér véget a rendezvény.
Beléptetéskor, minden motoros emlék karszalagot kap, így pontos részvevételi adattal tudunk majd szolgálni.
Lehetőség nyílik a szevezet támogatására is támogatói karszalag vásárlásával. (Ezt a tavalyi támogatói gyűjtőláda és emléktárgy postázás kiváltására találtuk ki) További részletek a www.rrace.hu weboldalon.
Tollat a kérdőívek kitöltéséhez és aláíráshoz vigyetek magatokkal!
Ja és hát ugye sajna a ZZR-ről nem írhattam, hiszen az újdonságokra kellett fókuszálnom... így se volt könnyű a dolgom, mostanság mintha csak apró változtatásokat csinálnának a gyártók. Egy kicsit több teljesítmény ide, egy kicsit alacsonyabb ülés oda és kész az új motor - szerintük.
Na, elkészültem... Szóval lesz benne nagy anyag a Kawasaki Z1000-ről, egy kisebb a Vespa GTS 250 i.e.-ről, meg egy másik kisebb a Buell Ulyssesről. Igencsak pici lett a Honda CBR600, egy új, egyhengeres KTM sportmotor, meg a kedvemért egy Ducati.
Nekem egy huszas hasalásnál amikor letoltak az útrol oda lett:elsö sárvédő,plexi, e-h indexek,dekli, lábtartó konzol, kupplungkar, meg persze az idomok.
Nektek meg egy vacak dekli... asszem gyakorolnom kell még az esést