Nos, a karbiszinkronnal elvileg megszűnt az ingadozó alapjárati problémám. Láncállítással, fékellenőrzéssel és egyéb ilyenkor szokásos tevékenységekkel együtt 10 ezer forintomba kerül. :)
én meg úgy néztem hogy a d 300 az e 296, írtam egy pár sorral lejjebb egy bontót ott van rá esély szerintem, hogy találsz csak a bontott tárcsán nem látod azt ,hogy üt, én a fékkel nem játszanék.
De nagyon sokat kibírnak a tárcsák. hétvégén voltunk laányfalun strandon hátra feltettem egy lakatot a tárcsára majd 5óra pihi után elfelejtettem elindultam a lakat atomjaira esett a tárcán meg egy két karc meg egy picit oválisabb lett egy furat.
Közben átböngésztem pár Louis és Gerricke katalógust, mindegyikben ugyanazon a cikkszámon lehet minden 600-as zizi tárcsát rendelni, nem tesznek különbséget az évjáratban (mind 90-).
Szóval valószinüleg az E és D modellek tárcsái megegyeznek, amit te tettél fel annak viszont kisebb az átmérője. És bár ez tényleg jóval olcsóbb mint amit én találtam eddig, azért majd 80 rugó a két tárcsa....
A kocsimra négyet kapok ennyi pénzért, betéttel együtt, pedig az is japán.
A végén még néznem kell valami vastagabb bontottat. Az enyém most 3.9mm, a szervizkönyv szerint 4mm a cserehatár.Bár a gpz-n csak 2.9 volt, és az is működött, azért nem próbálnám ki egy 120-as stoppinál milyen egy tárcsatörés...
Daytona! nekem ugyanez a sziu volt a gázelvételnél mint neked, szerelőhöz elvittem, kipucolta a karbikat, mert a tankbol kioldot rozsda felgyűlt az aljában, meg vmi gigit okozott...
Aztán frankon esett a fordulat, nem ugy mintha uj volna, de jol.
Szerintem nálad is hasonlo lehet a bibi!
Üdv Géza
Szevasztok. itt vannak a megigért képek. A rács kb 2500 ft. abból kijön az egész.
Bombastic meg ilyen helyeken lehet kapni. Ragasztópisztollyal fel lehet tenni, áll mint " Katiban a gyerek" Nem árt elötte jól letisztítani
Ma voltam gurulni, de balszerencsémre megint közlekedési akció volt. Egy csomó trafipaxos rendőrrel találkoztam, egybe sikeresen bele is futottam. 50 helyett 71, épp egy másik motorost engedtek utjára csekkel amikor lemeszeltek. Viszont megint sikerült alkudnom Rendőr 5000-tel nyitott, én mondtam 3000-t végül 4000-ben kiegyeztünk. A multkor ugyancsak 71-el mértek be Miskolcon, ott is 4000-be egyeztünk, de akkor 10000 volt az induló licit
Ja, és a bolti verziót felejtsd el szerintem, mert 1100-ra kérdeztem tavaly sérülés miatt, a balos (rendszer) 230,000 a jobbos kijön 120,000-ból. Gondolom 1200-ra ettől csak több lehet, a bontókban sajna meg nem túl sok van. Ami rajta volt nincs meg?
Kawa550:tényleg horror ára van a tárcsának
nézd meg ezt hátha tudsz velük alkudozni
http://www.mandd.hu/index.php
próba cseresznye.....
tHUNder: nem felejtettem el amivel lógok...
már majdcsak eljutok odáig...igyexem
Jön vki citadellára hétvégén?
Nem is meséltem új gumikat, gyertyákat, láncot, fogaskerekeket kapott a drágám.
Az ára ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
De nagyon dögös lell a kicsike
Üdv
zsoo
Nincs ötletetek, hogy lehet izomkuplungon lazítani? wd-40-nel hiába fújom, nincs
változás... lassan popeye alkarom lesz
De nagyon sokat kibírnak a tárcsák. hétvégén voltunk laányfalun strandon hátra feltettem egy lakatot a tárcsára majd 5óra pihi után elfelejtettem elindultam a lakat atomjaira esett a tárcán meg egy két karc meg egy picit oválisabb lett egy furat.
Szóval valószinüleg az E és D modellek tárcsái megegyeznek, amit te tettél fel annak viszont kisebb az átmérője. És bár ez tényleg jóval olcsóbb mint amit én találtam eddig, azért majd 80 rugó a két tárcsa....
A kocsimra négyet kapok ennyi pénzért, betéttel együtt, pedig az is japán.
A végén még néznem kell valami vastagabb bontottat. Az enyém most 3.9mm, a szervizkönyv szerint 4mm a cserehatár.Bár a gpz-n csak 2.9 volt, és az is működött, azért nem próbálnám ki egy 120-as stoppinál milyen egy tárcsatörés...
Aztán frankon esett a fordulat, nem ugy mintha uj volna, de jol.
Szerintem nálad is hasonlo lehet a bibi!
Üdv Géza
Ez olyan mint a moci hütövíz nélkül
kormánycsutka, stb...
Bombastic meg ilyen helyeken lehet kapni. Ragasztópisztollyal fel lehet tenni, áll mint " Katiban a gyerek" Nem árt elötte jól letisztítani