Meglepődnél ha látnád a fúvókámat :)
A 170-essel belefulladt a benzinbe és nem is akart menni. Most sokkal kisebb van benne, de még mindíg sok neki. Bár azt mondom, hogy itthon nagyon kevés ember van aki ért a tuninghoz. Ha belegondolok, hogy Yanagawa gépe 183 lovat préselt ki magából Bár a két gép között, max a nevük egyezne mert azok a gépek megint más tészták. Pár éve a németek nagyon ütős gépeket faragtal a 7-esből, de ma már nem igazán foglalkoznak vele.
Ja és a kanyarokat ki nem állhatom
Elvileg az enyém is több a gyárinál. 4000 alatt kelletlen, onnan jó és felül (~9000?) viszonylag lassan pörög, nem érzem a barom tolóerőt, igaz ez relatív. A fúvóka téma rejtély 170-180 a konfig, pedig nincs vákuumszelep a porlasztók szellőztetőcsövének végén. Mondjuk a K&N légszűrő nyitottabbnak néz ki mint az alap BMC, de a Racing változatát nem láttam és Neked tán pont az van. Deakkoris.. Egy gpz500 jetkit nyitottan 130 helyett max 140 -et ajánl.. Mi ez a 10 különbség a kettőnkéhez képest?!
Nem tudom, hogy a tiéd hány pacis, de az enyém azért 10-nél több, mint a gyári.
5 ezer alatt halott, fent viszont megindul. Télen majd súlycsökkentés és további mérgesítés következik
Csak azt sajnálom, hogy ez a szezon nagyon elúszott és "kicsit" sok pénzbe került így a móka.
Bárhol össze tudunk futni, kivéve a kawa talikat mert azokon én nem tudok részt venni
Örülök!
Jövőre pedig mindent bele és le a ballaszttal (ha engedik a szabályok) !! :)
(Ha összefutunk (egyszer végre) és kipróbálhatom (nem vadul) netán/esetleg/stb a gépedet és túl erősnek érzem, szomorú leszek és tanácstalan.. :) (mert jelenleg nagyjából 10 le lehetne a különbség - elvben). Mindegy, kanyarban elmegy így is mindenesetre. )
Leslie!
Köszi az ötletet lehet, hogy meglépem
A motor a szezon végére összeállt, de sajna a versenyek elúsztak. A legutóbbin 7-ik lettem és lenyomtam 2-ből 2-szer a csehek ZX7R gépét
2006-ra viszont állat lesz a gép!
mi a jó abban, hogy őrültek mennek körbe körbe kurva gyorsan!?
nem is értem
tv-ben sokkal jobb. olcsóbb, látom az egész versenyt...
aug 20 - 21 jobb? azért nem akartam arra, mert mindenki ünnepel.
ha nem, akkor legyen az a 7 vége!?
Ajajajaja én tépek Brno-ba az említett időpontban és ti pont akkor akartok kóricálni .
Na szép mondhatom viszem itt az index színű 6-os tengerentúli kawást erre berakjátok Brnora a mókát......na tudjátok itt betelt a pohár kidobom a Z-t és veszek egy GS 500-at.
Na nem akarok beleszólni, de augusztus 26-27-28 az a MotoGP időpontja. Vagy Ti arra nem akartok kimenni?
Mondjuk én most is csak az indulásnál voltam ott
Matrica:
címem: szlaszlo77@freemail.hu
A képen látható(? ; majd kiderül megjelenik-e a kép) változatokat kreáltam a Phoenixtől kapott file-ból (így a köszönet Őt illeti!). Félreértés ne essék, nem "fekete ninja tökönszúrja a fehéret"! (plexin jobb a fehér)
Kb. 6-6 db van elfekvőben, egyeztetés után átvehető Dunakeszin (mivel az utóbbi időben még vasárnapi motorosnak se nevezhetném magam. Ámbár.. tegnap voltunk motorral az Auchanban bevásárolni.. ). Szóba jöhet még, hogy akit jobban ismertek és Bp-i, erre jár mikor nekem is jó és viszi az egészet, aztán jól szétosztjátok. Meg jól körbevágjátok kisollóval magatoknak.
köszönöm mindenkinek a részvételt. köszönöm a toleranciát mások iránt. nagyon jól éreztem magam.
köszönöm alveertnek a segítséget!
a képeket lenyúlom, s írok róla cikket.
37 körüli motoros indult útnak. sajnos a határon jó pár motorost nem engedtek át az újfajta jogsival.
elnézést kérek ezért, mert amikor indultunk valaki kérdezte tőlem, s azt mondtam neki, hogy átengedik vele.
szóval.
köszönöm mindenkinek a részvételt. kb egy jó hónap múlva, szerintem aug vége lesz a következő, ott alvósra tervezem.
legyen akkor tutira:
augusztus 27-28-at véssétek be a naptárba.
szóljatok nyugodtan ismerősöknek is.
gyors szakasz:
elnézést érte, de nap végén kellett egy kis adrenalin bomba egy két motorosnak (nekem is). azért igyekeztem értelmes tempót diktálni ezért volt a 130.
egy két embernek, még ez a tempó is lassúnak bizonyult.
nehéz mindneki kedvére tenni, de szerintem ezt az etapot leszámítva sikerült.
volt benne lassú tájnézős, volt benne lelassítós. volt benne fürdőzős, volt benne kanyargós, s volt benne száguldós.
szóval köszönöm mindenkinek a részvételt!
Apropó kanyar: mi nem kíméltük a gumi széleit (pedig leginkább az első lámpán volt a figyelmem), Ti?
Hogy tetszett a nagy ívű, tükörsima balos - jobbos Sahy előtt pár km-el? Én mindig arra gondolok utána, hogy visszamenni és mégegyszer...
Mi a vezető hibája miatt (szerénységem) csak a 2/a főúton csatlakoztunk a csapathoz. Mit mondjak, eléggé meglepett mikor 20-30 motor eldöngetett: népes társaság kelt útra.
Allveer vezette a túrát, Ő nekem régi barátom, így pofátlannak tűnő módon előrementem: nagyon frankó látvány voltatok abban a "menetoszlopban" :)
Első ránézésre / hallásra szerintem a kanyargósabb főúttal rendelkező helyeken nem voltunk feltűnőek, de úgy a 6-8. motor után biztosan felfigyeltek (Szlovákia az más, ott 2-4 motor esetén is nagyon örülnek - főleg az ifjúság). Itthon egy helyen mértek, bár vélhetően velünk nemigen törődtek volna, nem is volt gond. Odakint viszont se forgalom, se rendőrök (az én optikám szerint). Az utak nem túl rosszak kint, viszont szélesek (ez több életet ment, mint a sebességkorlátozó tábla szvsz) , helyenként pedig olyan jók, amilyen itthon az autópálya sem. A táj gyönyörű, a benzin olcsóbb, a kanyar sok...
Én szeretnék igényelni matricát, mert nincs, a túra szúpi volt, a gyrosnak nevezett valami már kevésbé, kérlek ird meg hogy tudnék matricához jutni. Elöre is köszi
kratya@freemail.hu
A 170-essel belefulladt a benzinbe és nem is akart menni. Most sokkal kisebb van benne, de még mindíg sok neki. Bár azt mondom, hogy itthon nagyon kevés ember van aki ért a tuninghoz. Ha belegondolok, hogy Yanagawa gépe 183 lovat préselt ki magából Bár a két gép között, max a nevük egyezne mert azok a gépek megint más tészták. Pár éve a németek nagyon ütős gépeket faragtal a 7-esből, de ma már nem igazán foglalkoznak vele.
Ja és a kanyarokat ki nem állhatom