Sziasztok!
Felébredt a szörnyeteg. 4 db új gyertya, komolyabb szikra és pöc-röff.... Nagy a boldogság, de a feleségemnek ígért tüzijáték sajnos elmarad...
Szóval... beférek a ZX Club-ba egy ZX500R-rel?
Köszönöm a segítségeteket, rendes tőletek. azóta kiderült, hogy az első lánckerék szimering halt meg télen, ez okozza a csöpögést...
De ez már a legkisebb bajom. Ma reggel 8-tól próbáltam életet lehelni a gépbe délután 4-ig, de semmi... benzint kap, szikra van, akksi teljesen új, köszörül és semmi... Az egész napomat elb...sztam vele, de nem indul... Esetleg ötletek mielőtt felgyújtom? Volt már valakinek ilyen vagy hasonló esete? :)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy öreg, 1985. évjáratú ZX500-as Kawasakim, nemsokára befejezem az átalakítását. Viszont az olajcserénél megdöbbentő látvány fogadott: bal oldalon a váltó vagy az első lánckerék körül elkezdett erősen csöpögni az olaj. Nem tudjátok esetleg, hogy hogyan hívják pontosan azokat a szimeringeket? Szeretnék rendelni, de se a méretet, sem a pontos megnevezését nem tudom. Ki is cserélném, de még a deklit sem tudom levenni, mert az előző gazdája valamit ótvarkodott és a gyári csavarból csak 3 van meg, a többi 3 "maszek" csavar feje pedig K.O.... nem tudom kivenni. Holnap raknám össze a motort, de már lassan kezdek megőrülni. Előre is köszönöm a segítséget!
Halii
Az alvázszám: ZX400G007110.
Igazából csak a leömlősor kellene. Bár hidegben látszik hogy a dob takarólemez szegecseinél ereszt ki, de azon majd a paszta segít a vizsgára :)
:) Akkor a kérdés (csak mert Pécs messze van lemenni :( )
Vettem láncot, kaptam hozzá toldószemet is, tehát a motor szétbombázása nélkül elvileg ki tudnám cserélni. Csak ugye kellene lánc sajtolóm kinyomni a csapot valamit ellapítani az új láncnál. Milyen méretű prés kell hozzá?
Illetve emlékszem hogy neked voltak ZX400G cuccok. Kipufogó leömlőd nincs véletlenül? Mert csak a 4 cső lehajlítására a Janóék bedobtak egy 100.000-es árat amit erősen sokallok figyelembe véve hogy a csövekben egyenként 2 hajlat van és nem is akarom össze közösíteni őket mint a gyárin. Valami lemezzel támasztanám csak meg hogy egyben maradjanak. (nem design és úgyis takarja a burkolat) de ha ven leömlősor amiben az anyag csak egy kicsit vastagabb mint a papír, az már boldoggá tenne :)
Bocs, de már vagy 1,5 hete nem is írtam a fórumba. És ha jobban megnézed a hozzászólásom amire válaszoltál az is júni 6. de mindegy. Ha nem kaptam volna értesítést arról hogy válasz érkezett fel sem jövök ide.
Hm... gyermekded lélek. Tudod addig jó amíg az ember lelke elég gyermekded ahhoz, hogy nehogy annyira komolyan vegye az életet, hogy elfelejt élni. Semmit nem tudsz rólam csak ítélkezel.
Egyébként ez a topik egy 2011 januárjában bedöglött dolog ha azt is jobban megnézed.
Kellemes napot.
Mónika ez szánalmas. Hovatovább gyermekded lélekre vall ily módon keresni a "herceget fehér lovon".
Azért remélem már megtaláltátok egymást és végre abbamarad a fórumos topicok floodolása.
Sziasztok!
Keresek egy motoros srácot. Tatabányán láttam egy 2004-es Kawasaki ZX10R motorral fehér motoros ruhában.
Itt Tatabányán a négysávoson eléggé összeakadt a tekintetünk kb. 1,5 hete amikor a piros lámpánál álltunk. :)
Azóta őt keresem.
Ha tudtok segíteni, hogy ki ő légyszi segítsetek.
Köszönöm.
Szép...
Felébredt a szörnyeteg. 4 db új gyertya, komolyabb szikra és pöc-röff.... Nagy a boldogság, de a feleségemnek ígért tüzijáték sajnos elmarad...
Szóval... beférek a ZX Club-ba egy ZX500R-rel?
De ez már a legkisebb bajom. Ma reggel 8-tól próbáltam életet lehelni a gépbe délután 4-ig, de semmi... benzint kap, szikra van, akksi teljesen új, köszörül és semmi... Az egész napomat elb...sztam vele, de nem indul... Esetleg ötletek mielőtt felgyújtom? Volt már valakinek ilyen vagy hasonló esete? :)
Gyári alkatrészek beszerzésében tudunk segíteni.
További Szép napot!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy öreg, 1985. évjáratú ZX500-as Kawasakim, nemsokára befejezem az átalakítását. Viszont az olajcserénél megdöbbentő látvány fogadott: bal oldalon a váltó vagy az első lánckerék körül elkezdett erősen csöpögni az olaj. Nem tudjátok esetleg, hogy hogyan hívják pontosan azokat a szimeringeket? Szeretnék rendelni, de se a méretet, sem a pontos megnevezését nem tudom. Ki is cserélném, de még a deklit sem tudom levenni, mert az előző gazdája valamit ótvarkodott és a gyári csavarból csak 3 van meg, a többi 3 "maszek" csavar feje pedig K.O.... nem tudom kivenni. Holnap raknám össze a motort, de már lassan kezdek megőrülni. Előre is köszönöm a segítséget!
Az alvázszám: ZX400G007110.
Igazából csak a leömlősor kellene. Bár hidegben látszik hogy a dob takarólemez szegecseinél ereszt ki, de azon majd a paszta segít a vizsgára :)
Gyári szerszámom van hozzá! De biztos találsz a lakhelyedhez közel szerelöt biztos tud segiteni. Sajnos leömlömet mind elvitték
Vettem láncot, kaptam hozzá toldószemet is, tehát a motor szétbombázása nélkül elvileg ki tudnám cserélni. Csak ugye kellene lánc sajtolóm kinyomni a csapot valamit ellapítani az új láncnál. Milyen méretű prés kell hozzá?
Illetve emlékszem hogy neked voltak ZX400G cuccok. Kipufogó leömlőd nincs véletlenül? Mert csak a 4 cső lehajlítására a Janóék bedobtak egy 100.000-es árat amit erősen sokallok figyelembe véve hogy a csövekben egyenként 2 hajlat van és nem is akarom össze közösíteni őket mint a gyárin. Valami lemezzel támasztanám csak meg hogy egyben maradjanak. (nem design és úgyis takarja a burkolat) de ha ven leömlősor amiben az anyag csak egy kicsit vastagabb mint a papír, az már boldoggá tenne :)
Látom nem nagyon volt mozgás az idén a topicban, így egy kérdéssel kezdeném. Cserélt már valaki ZX-4-esben vezérműláncot?
Hm... gyermekded lélek. Tudod addig jó amíg az ember lelke elég gyermekded ahhoz, hogy nehogy annyira komolyan vegye az életet, hogy elfelejt élni. Semmit nem tudsz rólam csak ítélkezel.
Egyébként ez a topik egy 2011 januárjában bedöglött dolog ha azt is jobban megnézed.
Kellemes napot.
Kawa kanyaron hány résztvevőre lehet számítani? Van valakinek infója?
Azért remélem már megtaláltátok egymást és végre abbamarad a fórumos topicok floodolása.
Keresek egy motoros srácot. Tatabányán láttam egy 2004-es Kawasaki ZX10R motorral fehér motoros ruhában.
Itt Tatabányán a négysávoson eléggé összeakadt a tekintetünk kb. 1,5 hete amikor a piros lámpánál álltunk. :)
Azóta őt keresem.
Ha tudtok segíteni, hogy ki ő légyszi segítsetek.
Köszönöm.
Széles utat.