Hát izé nekem ha lenne pénzem a 636 mellett akkor azt hiszem egy RS250-est vennék. Lehet nem egy lóerőgyár(bár 70 ló fölé lazán fel lehet tolni), de biztos vagyok benne, h elég élvezetes és lefogadom olyan kanyarsebességre képes (140 kg körül, mondjuk slickkel hmm..) amivel a nagyobb gépeket le lehet répáztatni. Javíttatni sem lehet vmi drága, egyedül a 2T-olaj és a fogyasztás az ami necces de sztem kafa lehet. Kb 7-8kilóból megvan még kintről is. Legalábbis én nemrég ezen törtem az agyam.
Vagy egy ZXR400, de akkor már inkább egy haccázas...a 250 is csak a GP-fíling meg a jóval kisebb tömeg miatt érdekes.
Persze a legolcsóbb, ha idomot meg bukógombát veszel az R6-ra ahogy mondják a többiek.
Mé"? Má" ennyire kened a pályát??? Már rögtön túl kell lépni? Akkor egy 1000-es gixxert tudok ajánlani... sőt inkább egy ZX10-et... de viccet félretéve. Phoenix mesterrel értek egyet.... akár Mito, akár R6 és pályaidom... bár ahogy elnézem tele vagy lóvéval, akkor meg nem mind1?
Hülyeség!
Ha a mitón már már leér a könyöked kanyarban, akkor lehet továbblépni. Csak, mert féltelek.
És akkor meg ott lesz az R6, rutinod lesz nem kell már annyira félteni, biztosabban mész majd.
Legalább egyszer próbáld ki mielőtt kidobod a pénzt feleslegesen.
Egyébként meg ne 750-est vegyél, ha mindenképpen akarsz egy pályagépet, hanem sérült R6-ot vagy zxr400-as kawat.
nemtudom, nagyon tanácstalan vagyok!
Valami pályagép fele kéne kacsingatnom!Mostanság, hogy olvasom irományaitok, egyre inkább magával ragad a pályázás határtalan élménye.....:)
R6 al meg nem akaork pályázni, félnék, hogy lezúzom.....Arra tökéletesen megfelelne valami ocsóbb pariba is....
Ezért ma valamiféle indítatáaból körbenéztem , hogy milyen választék volna....
néztem egy ZX7 es Kawát..... full pálya...:)))
DE persze R6 maradna, és amellé........ ha belevágnék...:)
A tököm kivan az egésszel jövőhéten motort veszek! Hogy miért benneteket örvendeztetlek a hírrel? Mert ZX636R, és vacsi-vacsi új (a masterbike nem hagyott kétséget, hogy melyik moci a legjobb) lesz. És miért van tele a tököm az egésszel (egyrészt azért mert "és"-sel nem kezdünk mondatot)? Mert az asszony pedzegeti, hogy új bútorok kellenének a 2 éves nappalinkba, és a motor árát szánja financiális forrásnak. legfejebb egy hétig a garázsban alszom
Nem tudtok szűrkeimportos Kawákat?
33e 72 hónapra? 0 beugróval?
az 2.376.000 ft totálban...
ha ez komoly, akkor ez az év uzlete. de ezt nehezen akarom elhinni. Mennyi a listaára a 6R-nek? 2.5+reg, nem?
Torro is írta, hogy tud jó áron sérültet, illetve a külföldről behozott új vasakról is volt szó ebben a topicban, azok is 2kilóval olcsóbbak.
Én nagyon el vagyok bizonytalanodva, mert pályára úgy döntöttem hülyeség lenne újat venni, még ki kell találnom mi legyen. Olyan motor kéne amit tudok nap, mint nap munkábajárni is használni, de havonta egy kétszer tudok vele pályán is gyakorolni. Eddig bele voltam habarodva a 636-ba, de az hétköznapokra felejtős. Z1000 jó kompromisszum lenne...,de szerintem törött 636-ot fogok venni és elfelejtem az utcai motorozást. Hú de k..ra határozott voltam.
Phoenix, úgy emklékszem Te is kerestél új motort, hol áll az ügy? Én is cserélek, még nemtom mire, de sürgős. Múltkor(egy hete kb.) valaki irta hogy tudnak olcsón motort szerezni, nem tudjátok melyik fórumban volt? Ha valaki tud olcsó újat, szóljon lécci, üdv.! Gixi
KÖszönöm. Én nem vagyok elégedett a nappal, szervezési hibák voltak, mert nem voltak egy kézben a dolgok. Örülök, hogy azért annyira nem érzékeltétek.
Legközelebb sokkal jobb lesz.
Jók a matricák!
Főleg az az alsó fehér!
Állat volt a vasárnapi P ring!!! Köszi Phoenix mester! Egy baj volt csak : rövid volt
na meg az hogy nem tudtam javítani az ídőmön....
Felkerültek a matricák a mocira :
Vagy egy ZXR400, de akkor már inkább egy haccázas...a 250 is csak a GP-fíling meg a jóval kisebb tömeg miatt érdekes.
Persze a legolcsóbb, ha idomot meg bukógombát veszel az R6-ra ahogy mondják a többiek.