az nem pattogás :o) a pályánakl azon a belső ívén van egy huppli azaz egy kis gödörke. ilyen van a sikám utáni jobbos közepe után, ilyen van a 3. kanyaran szintén belső íven.... s azt dolgozta a futómű :o))
ezt mondták pont, hogy azt máshol kell venni, nem kell anynyira bemenni, s akkor lehet gyorsabban menni, meg nincs ott a pukli... :o)
ha ott az íven pattogna, akkor estünk volna nagyot...
én is a féktávra gondoltam...
Ez a hátsó egyenes elötti kanyar. Ott elötte aki halad nem fékez, max 1 kicsit visszavesz a gázból, de aztán megint csavarja rá. Pumpálni lassabban szokott a moci. Úgy pattog, hogy a zx10-eseknek majd leszakad a kipuja, úgy remeg.
bocs... kicsit meg vagyok kavarodva... mivel Túró a kuplung felengedéséről írt... az pedig szerintem a kanyar előttí pattogásra vonatkozik... íven inkább pumpál vagy csúszik nem? Vagy most pontosan mir gondolsz?
Én nem mentem, csak néztem sajna. Kátyút fogtam a felnimmel, és még intézem a biztosítót. 200-nál úgy szitál mint atom.
Volt pár másik moci is ami nagyon gyors volt, ők is pattogtak kicsit, de nem annyira. Valószínű csak beállítás kérdése lenne, de ahoz nem sok szakember van kishazánkban.
a suzukis gyerekre gondolsz?
nem tudom hogy megy, hogy ment :o( én is csak azt láttam, hogy a kavicságyban van...
aztán meg jött s a motorról hiányzott ez az.
a kár szinte minimális volt.
jobb lábtartó, jobb kormányvég kuka
kipufogó az ugye leért.
ennyi. ja a pályaidom eg y5 ft-os nagyságú helyen elrepedt.
ennyi.
pattogás. ha a fehéret láttad,. az tuti pattogott igyekeztem figyeni rá, meg, hogy lassabban engedjem rá a kuplunkgot, de nem mindig sikerült.
Bartáéknak WP futóművük van, s nem modták, hogy pattogna, igaz, ez nem is volt téma.. van mit tanulni nekik is
Néztem tegnap a társulatotokat. A haverotok perecénél néztem, hogy nagyon vadul megy a srác. Lefektette a motort minden kanyarban, és közben úgy húzta, hogy ment ki a hátulja picit. Gondoltam magamban hogy tud így menni hogy nem perecel el. A kövi kanyart már nem láttam be, de ott el is csúszott.
Az még érdekes volt, hogy a 19-es figyelőkénél lévő kanyarban aki nagyon verette kawával mindnek pattogott a moci rendesen. A Bartának, a zx10-es csávónak meg a 64-es rajtszámú zx10-nek is. Többi moci nem pattogott ennyire.
rossz helyen megyek egy két helyen.
cimbora jött utánam, s mondta...
én meg majd javítok.
érdekes volt. mentem mentem, 14, 15, 14, 15, 16, ilyneket,
közben volt egy 12-es :o)))
volt egy olyan, hogy az utolsó előtti kanyarban balos visszafordító, kigyorsítás, s kezdett elmászni a hátulja.... pici gáz vissza, s csak behintázott... menés tovább.
célegyenesig vigyorogtam :o)) utána azért rámült a dolog, mert csak 19, 20-akat mentem egy menetben.... :o(
szóval vigyázni a 600-as gépekkel!
ott volt Tati is. neki is volt egy ilyen, igaz neki máshol. Ő is megfogta.
a társaságban egy másik gyerek sajna nem. :o(
elég nekem a 600 -as kawa..
hát persze hogy érdemes volt, bár én csak egy tanknyit mentem, de az olyan intenzívre sikeredett hogy nekem elég volt....
Végre valaki akivel személyesen is találkoztam
www.kawaklub.ini.hu
Atcsi...