merevebb, jobb úttartást biztosít. a pályázok állítják hogy a B futómű megelőzte a korát, a motorblokk meg a saját árnyékát.98-tól vissza nyalt a fagyi, a blokkból kimaradt pár kiló felesleges szinesfém, a vázból és a h.villából sok kiló, de a futómű olcsó lett hogy tartani tudják az árversenyt az eladásokban. így jött össze hogy a régi a súlya miatt az újabb a futóműve miatt nem versenyképes. de így lett sikeres utcai mindenes, és ezért eszik meg a 05-töl fölfelé a hatosok!
ha csak távlati akkor előbb motorcserét javallok 400-900-ra, ha ez nem kivitelezhető akkor jöhet az átalakítás. komplett eleje csere, úgy mindenestől fék,felni,tárcsa,sárvédő,teló,villahíd.+ a kormánycsőcsere és alu hegesztés az ütközőnek,príma téli garázs meló.
Én lennék szerintem, aki ilyen hülyeségen gondolkozik
ZZR400-ba a sima teló helyére a fordítottat, és hátha jó bele a kilencesé.
Persze ez csak távlati terv, Tátra túrán az éjszaka leple alatt akarom Himizoli motorjának elejét átrakni az enyémbe
a jobbos a földi kormány, a balos a magassági, azt akkor használom ha a KÉK NINJA átrepüli a pipi bordó ninjáját ,mer ugye az ciki lenne ha azt mondanám hogy kikerültem mint a pocsolyát..........
addig melegitek
Ilyenkor viszont jo parasztnak lenni
Mi kell meg?
Jaa palesz!
Mar ha eljutok odaig
Adunk az agynak (helyenek)
evekkel megelozte a technikat
Mar tudom hoyg lehet konnyen kikapni kerekre!
Hatra 1 lada sor!
szeki mester?
Mar ha jobb.
ZZR400-ba a sima teló helyére a fordítottat, és hátha jó bele a kilencesé.
Persze ez csak távlati terv, Tátra túrán az éjszaka leple alatt akarom Himizoli motorjának elejét átrakni az enyémbe