Szeva apukám! Na van nekem is 2 ismerősöm,az egyik pont az aki szokta csinálni az ilyen nagyobb /szelephézag/ dolgokat rajta.Orosházi..Ha gondolod keresd meg:Garai János 70/256-6790.Rendes,megbízható gyerek normális szerelőműhelyel.
A másik az szokott itt lenni,DR ZXR,Breges Jani.Ha olvassa akkor tudja miről van szó.
a nemet munkavallalast ne hangoztasd, a vegen csak feleslegesen lehuznak. en a zx-7r emmel voltam hasonlo cipobe, de 4 eve es a masodik szerelo utan nekilattam magam. nem bantam meg.
Hello Vadak!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy van-e köztünk olyan, aki foglalkozik szereléssel (műszakira felkészítés, +szelephézag ellenőrzés, futómű átnézés, meg ilyenek)? Tavaszra szeretném teljes értékévű tenni a Táltost. Ehhez az is hozzátartozik, hogy vissza kellene festeni feketére (jelenleg kantapiros színben tündököl). A tágulási tartály is törött. Meg ilyenek. Ezek java részét én is meg tudnám csinálni, ha nem Németországban enne a fene folyamatosan. Az lenne az elképzelésem, hogy decemberben valamikor hazaérek, elvinném a motort, és ráérne április eleje körül készen lenni, de akkor már minden készen, friss műszakival, lefestve. Ha ez megvalósulna, ki tudnám hozni, hogy örülhessek is neki, nem csak amikor hazamegyek a szüleimhez szabadságra, egy-két hétig. Békés megyei vagyok, jó lenne a közelben, de ha kell, elvinném oda, ahol tényleg egy "újszerű" motort csinálnak belőle. Most nyáron vettem vissza a volt sógoromtól, és megtartom örökre, ez már biztos. Minden segítséget előre is köszönök!
óvónőképző, ez volt "beceneve", nem ok nélkül.
Megmaradt néhány kawasaki alkatrészem olcsón elvihető. Van még slick gumi párban, alpinstar ruha és csizma is.
én már többszőr feküdtem kórházban motor miatt mint egy Persze persze igaz amit írsz, ha ezt szereted hát csináld de mégis egy veszélyes üzem ez
gondold végig, hogy saját balfaszságod miatt mennyi volt a perec, meg más hibája miatt mennyi azt ha végeztél a számolással rá fox jönni, hogy az esetek többségében beleszólásod sem volt A forgalomba lévő többi közlekedő aktuális közlekedési viselkedésének vagy alárendelve. Aztán ez már szerencse kérdése nem pedig a te tudásodért. Persze jópofa dolog szarrá tört végtagokról készült röntgen felvételeket megosztani de az már nem, hogy ami egyszer eltőrt az igazából már soha nem lesz jó. Mert vagy érzékeny lesz, az időjárásra vagy fáj alkalmanként vagy lüktet vagy zsibbad, vagy valami más Aztán minél több ilyet begyűjt az ember az élete során annál jobban nyomorodik. Még a fiatal test tolerája ezt, de majd beszélgess 60-70 es emberkékkel, hogy fiatal kori sérülésükből mire emlékeznek. Segítek mindeggyikre mert a szervezetük napi szinten emlékezteti rá Őket.
Annyi minden más is van az életben amit lehet szeretni és nem kell éves kétéves szinten szarrá törnie magát hozzá az embernek pláne mások hibájából
Én nem tanultam sokat mégis 4-es lett az átlagom. Nem libáért/fél disznóért kaptam mint felétek szokás. Nem miattad de ma eladtam a zx10-et (azért a kx megmaradt), semmilyen más motort nem sajnáltam ennyire. Egyszer feküdtem kórházban motor miatt ahogyan te is. Persze esek kelek átlagosan két évente egyszer, a kulcscsont törést is kihordtam lábon. 50 évet jobb boldogan megélni mint 100-at úgy hogy nem csinálhatod azt amit szeretsz. Magamon kívül két embert szeretek azok jobb ha boldognak látnak.
A másik az szokott itt lenni,DR ZXR,Breges Jani.Ha olvassa akkor tudja miről van szó.