2 db karbont tudok ajánlani, ez 35 e ft 98-02 -ig jó. nem vágtam le belőle nincs szétszedve, alapjáraton csendes fordulaton sem ordít, közúton vállalható. teljesen nyitott, a kipufogó vég kivan fúrva alul tehát lehetett bele hangtompító, kérésre gyártatok bele. ovál dob, csak az adapter kerek rajta.
buták : De nem az a célom, hogy futamokat nyerjek: az a célom, hogy megnyerjem a bajnokságot. Ezzel a stratégiával növelni tudjuk az előnyünket, s ez a legfontosabb.”
A hétszeres világbajnok azt is elárulta, hogy tudva, hogy nincs tempóelőnye Rinshez képest, ráadásul a gumik élettartamára és az üzemanyag fogyasztásra is figyelnie kellett – utóbbi ki is fogyott a motorjából a levezetőkörben –, inkább konzervatív taktikát választott a hajrában annak érdekében, nehogy a harmadik helyen befutó Maverick Vinales is utolérje őket:
„Nehéz volt védekeznem, mert nem ismertem a gyenge pontjait” – mondta Rinsről. „De amikor a verseny közepén próbáltam a stratégiámat végrehajtani, hogy őt követve néhány körig spóroljak némileg a gumival és az üzemanyaggal és megtudjam, hol szenved, akkor jobban közelíteni tudott. Aztán amikor talán egy másodpercet is veszítettünk egy kör alatt, láttam, hogy Maverick is érkezik. Akkor azt mondtam magamnak: ’oké, nem érdekel a győzelem, csak a pontok’. Tudtam, ha ott maradok, akkor legfeljebb 16 pontot szerezhetek. 2017-ben és 2016-ban volt ez a taktikám, hogy hátul maradtam, s csak az utolsó öt körben támadtam, mert jobban kezeltem így a gumikat. De most más helyzetben vagyok a bajnokságban. Ahhoz, hogy megnyerd a végső háborút, olykor el kell veszítened néhány csatát. Nagyon-nagyon szoros volt a mai.”
bármilyet bele lehet tenni, a fékbetét anyaga fogja majd meghatározni hogy az kopik vagy az fogja koptatni a tárcsádat.
fékbetétet kell cserélnem ZX900C-ben. Csak a gyárit érdemes beletenni vagy más márka is jó? (EBC, Brembo, Lucas???)
Kawaszeki,
írtam e-mailt! Boltoljuk majd meg a gyári kipufogót!! !
buták : De nem az a célom, hogy futamokat nyerjek: az a célom, hogy megnyerjem a bajnokságot. Ezzel a stratégiával növelni tudjuk az előnyünket, s ez a legfontosabb.”
A hétszeres világbajnok azt is elárulta, hogy tudva, hogy nincs tempóelőnye Rinshez képest, ráadásul a gumik élettartamára és az üzemanyag fogyasztásra is figyelnie kellett – utóbbi ki is fogyott a motorjából a levezetőkörben –, inkább konzervatív taktikát választott a hajrában annak érdekében, nehogy a harmadik helyen befutó Maverick Vinales is utolérje őket:
„Nehéz volt védekeznem, mert nem ismertem a gyenge pontjait” – mondta Rinsről. „De amikor a verseny közepén próbáltam a stratégiámat végrehajtani, hogy őt követve néhány körig spóroljak némileg a gumival és az üzemanyaggal és megtudjam, hol szenved, akkor jobban közelíteni tudott. Aztán amikor talán egy másodpercet is veszítettünk egy kör alatt, láttam, hogy Maverick is érkezik. Akkor azt mondtam magamnak: ’oké, nem érdekel a győzelem, csak a pontok’. Tudtam, ha ott maradok, akkor legfeljebb 16 pontot szerezhetek. 2017-ben és 2016-ban volt ez a taktikám, hogy hátul maradtam, s csak az utolsó öt körben támadtam, mert jobban kezeltem így a gumikat. De most más helyzetben vagyok a bajnokságban. Ahhoz, hogy megnyerd a végső háborút, olykor el kell veszítened néhány csatát. Nagyon-nagyon szoros volt a mai.”
ok >>>> okozat
Utálom a kis buzi Márkeeeezt! Jol cumira tette a végén.