csak is a vicc kedvéért írtam de a bogyesz tényleg komolyan vette. --buta-- /bogyesz/ nem kell ilyet komolyan venni, elkopott és kész, 150 LE teszi a dolgát, nem ő az első tulaja, tehát előtte használták.
Az uj kb 100000 csak a kosar plusz rugo lamela femlamela az 50000 ha szerencsedvan talalsz enyiert blokot de szerintem felesleges keress ebay alkatreszt ennek nem nagy a suja amerikabu ocson meg kudik
hé Huuuuuu nem tudok neked mit irni el ismerem fiatalos bölcsességede,esszeségedet,és türelmedet,hogy volt időd vissza keresni ezt a beszélgetést mivel kérdésem és problémám nem feléd irányult,azért el mondom hogy meg oldom és valószinü 5 deka parizelből is menni fog
nem szarozunk,veszek egy koplett blokkot mincs Csimbi vagy nem is,inkább egy másik suzukit,és csak K4 et.......had szopassam már a naaaaaaaaaaagy 900-as kawamanusokat
ez előtted is kapott rendesen, én csak kb 10 km mehettem vele kécskén abból a város volt 6 km. ez komplett oda van, ha találsz totálkáros motort amiben jobb van akkor nyertél, vagy bontovics. ha van jó akkor 40-50 e ft lehet a bontós ára. szabad piacon 25-40 közé saccolom a fizetőt. + leengedném az olajat levenném az olajteknőt és kitisztítanám a nagyoló szűrőt + új olaj. kihangsújozom hogy én! azoknak a hiányzó elnyalt anyagdaraboknak valahol meg kell lenniük, csak ne az olajszivattyúban.
http://olx.hu/hirdetes/kawasaki-zr-nelkuli-tanksapka-2000-evjrattl-ID3ewwR.html