Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ügyes a pilóta.
1. estét.
szia Butyi
estétt 9-ek
Jó estét zöldek és tarkák..
szessssssz!
Bueños Dias !Amíg össze volt csukva és nem volt új akksi semmi gond nem volt!Aztán a sport dobot elsütöttem róla.Visszaraktam a gyárit és kaufenoltam új batteryt.Ritkán indítottam be,de teljesen úgy tűnik hogy amióta lábra tettem azóta mókszingolja!Lekepom a vergasert és aus waschen mókszing talán gut lesz? Lerakódhatott benne a murnya állásában!Köszi a tanácsokat! Ha van még szívesen várom!
a KIEGYENLÍTŐ TARTÁLYON JÖTT ki a lé. Hűtő kupakot kellett cserélnem már az R1-en is ideiglenesen megoldotta a hűtő tetején a csepegést, de ennél nem a kiegyenlítőnél folyt a cefre. Előtte mostam ki a hűtőjét.
A jön a víz jön a víz témára meg pénzben is merek fogadni a víznyomó motorok 90% azért nyomja ki a vízt, mert kisebb nyomáson elenged a szelep az elöregedett tömités miatt!(Ugye a termosztátháznál a rugó alatt van egy gumikarika, arra ahol nyomja a vízet a tartály fele kifelé...
10-15év után kőkemény szokott lenni!
Házilag én felszoktam újítani, tudok belerakni tökéletes gumit :)
A rugó nem szokott elgyengülni bennük...
Nem azon, hanem a felsoroltak összesén! Meg még a 100%ig záró szelepeken! Ugye kompressziómérőt a barmok néznek, értelmes ember veszteséget néz, mert akkor érzékelni is tudja hun szökik...
Nekem a hidegen háromhenegerezős zx9-en gyári dob volt, az összes többin sportdob, nem azon múlik. Gyári alapjárati fúvókával nekem mindegyik melegedett, egyet motoros találkozón a felvonuláson fel is forraltam.
Hütőnek nem kell görbének és lerakódott koszosnak lenni, karbisornak nem kell több levegő szívni a tengely mellett, gyári kipufogó dob kell és csodák csodájára jó az EU piacos gyári fúvóka méret! Nem kell dörzsárazni semmit....
Szedd le a karbisort és puculd ki. Az alapjárati fúvókát egyébként is érdemes feldörzsárazni, mert akkor nyáron sem melegszik annyira dugóban állva. Nem lesz komoly baja.
karbipucolas ultrahangos mosoban szetszedvrmindent ami szetszedheto.a sort kukon karbikra kiszedve a hazbol minfent.
ha nagyon kopott a pillangotengely melett a haz akkor javitani, kis kopasnal ideglenesen hizza lehet csalni kb. negyedfordulattal odebb a csavarokon.
fasza
szén acél cső prés több 10 tonnával nyomja üssze a karmantyúk peremeit.
Jól tetted!Eddig én is alkohol tartalmú italokat fogyasztottam a vendéglátóipari egységben!
Baszod Sedu eddig nem volt ilyen gondja!Fél éve csinálja!Közben beindítom!Olyan mintha nem menne egy henger!Pesig amikor lekarcoltam jó darabig be sem röffentettem!Aztán mielőtt lecsupaszítottam ráindítottam semmi gond nem volt!Aztán megdöglött az akksi és egy darabig nem indítgattam de amikor lett bele új azóta ezt löki!
Hiába ráncigálom neki nem változik semmi!Amikor mentem vele üzemmelegen lassításkor vagy megálláskor higy ne fulladjon le min 6e fölött kellett gázfröccsözni hogy ne álljon le!Idom?0!De lehet a lóvét is bebuktam mert nem nagyon jött még értesítés az íbéjről hogy utalnák!
Tapiogyorgye
Ez miez?
Jóccakát!
Afaszomat, tuti mijattatok leszek alkoholista, megint sört kell innom, me ennyit nem óvasok.
Az első képen mi van őzgerinc formát heggelsz? A 2-3 gyanús a tepsi,