Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

király kép
dá szíííp,,,,sztríítfater....
nálam kiakadt....
feel the sunshine
meg áttételezted?
az enyém irt már 285-öt is ugye Pipi
az se rossz mert csalással is 271 et megy az enyém és akkor az már hivatalos
A gyári órák átlagosan 8-10%-ot csalnak...
ebben igazad van majd ha végre ki tavaszodik megnézem gps szerint mennyit megy és megosztom veletek.
Azért írtam a hivatalos adatot mert hogy reális a 280 nem szkeptikusan , de mondjuk egy 600-as 270-el az inkább csak az óra ír annyit egy gyári gép esetében.
Úgy ahogy mondod
jah igen majdnem el felejtettem.A váltója sem ugyan az.Usa modell volt a 919 em is és váltócserénél derült ki hogy a váltó sem passzol egyik európai modellével
Hivatalosan egy gsxr 600 nak a vége 250 és megy 270 et.hivatalosan egy cbr919-nek a vége 264 a vége és 280 at megy.Sorolhatnám még.
Az enyém is tudja simán a 290-et két személlyel!
Valami olyasmi rémlik, hogy speckó benne a vez.tengely, azért szalad jobban az európai modelleknél
Ennyit találtam "Though subtle, California (U.S.) specific models included catalytic converters and carburettors with electronic fuel cut off solenoids" A hivatalos vége a gépnek elvileg 281.6km/h
Nem akarok beleszólni meg ilyesmi csak ez érdekelt mindig is hogy miben más az USA modell belsőleg, a km órát meg esetleg az oldalankénti fényvisszaverőket leszámítva?Csak mert én azt olvastam hogy a californiai modellben plusz van még egy katalizátor ettől nem hinném hogy erősebb lenne.
Haveromnak van egy 2006 os 636-ja én 2 személyjel 270 körül ott hagytam beértünk a városban és megkérdezte mivan ebben a 9 esben hogy megy ez ennyire ?Mondtam neki ,húztam neki ennyi
Szóval ennyi jók a 9-esek és mai napig sok új motort fognak.
Az komoly
a 929rr em gyári áttétellel k&n légszűrővel egrus dobbal 281 ment végre:Száraz tömege 175kg volt és 151 le.
Zx9r usa:gyári áttétel arrow dobbal 184mérföl\óra= (294.4 KM\Óra)a végsebessége.száraz tömeg 180 kg: 150le
Nekem 2002es a mocim 2 éve van meg ,de oda kell figyelni rá mert okoz meglepetéseket a szerelőm is azt mondta jók a kawasakik igaz egy kicsit idegbeteg a járásuk (gázreakcióra értette ) de nagyon jó gépek és megbízhatók. Én Nagyon szeretem a 9-esemet előtte egy zr-7 esem volt azt úgy mond kimotoroztam de ezt még meg sem próbáltam nyélen 6.-ban
jah és mondok valamit!Gsxr 1000k2-őt 220 ig fogom ezzel a srekkel Utána elmegy de nem fény évekre ám És az már injektoros 160 lovas.Az enyém usa modell 150le karbis.
Áh dehogy.Csak sokan azt hiszik.A 929rr nem tud többet mint egy 99 es zx9r.Sőt jobban is megy !ki merem jelenteni
drágább de nem jobb.Meg attól függ mert egy 929rr 2001 est kapsz szépet 650 ért.Zx9-et 99 est ami tényleg törés mentes és szép az is 700 körül van.A 99 es cbr900 rr azok is 600 ért vannak.Kikel fogni a szépeket de azokért el is kérik az árat sajnos.én tavaly ezt cseréltem egy ktm640lc4 re.Többször felhívott a srác hogy hogy nagyon kell neki.Löszőr nem érdekelt.mikor harmadjára hívott mondtam neki rendben találkozzunk.Barcsi volt a gyerek és onnan jött el siófokig.mondta a telefonban hogy hibamentes sehol egy karc fúl gyári a motor és szerelő vagyok.Mondom rendben.Elmentem a találka helyre és úgy volt minden ahogy elmondta nekem a telefonba.Örültem is végre hogy nem basztak át.Eddig mindig volt valami rejtett hibás motorom amire költenem kelet.Erre nem kell költenem hála istennek.