Inkább azt mondja meg valaki meg mitől lehet hogy a fordszámmérőm kevesebbet mutat a valós értéknél, mikor feltekertem óra szerint 1100-1200ra akkor fülre is magas volt plusz a prop tech-es szinkronteszter meg olyan 5-700al többet mutatott de menet közben is mikor elzártam a gázt szinte ment tovább tipikus magas alapjárat ugye.Mikor visszavettem mérő szerint megfelelőre hangja is normálisabb volt nem forgós viszont az órám kb 600-nál dekkol.
Mivel ezeket elég nagy fúvókákkal szerelték a többi géphez képest mikor megrángatod neki akkor ugye a nagy gázállásnál több a nafta is de mikor hirtelen elzárod a levegőt neki ugye mikor elengeded a gázt akkor a benzinnel besokall majd összeszedi magát, nekem is ilyen de csak üresben pörgetve csinálja mikor meleg.
Szép a géped!Látszik hogy figyelsz rá
1100 körüli a jó!
Hiába na,szezon van!