Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Mik voltak azok a gondok? Lehet hogy már orvosolták a későbbi tulajok?!
Vagy pont ezért adta el a barátod mert nem volt érdemes a gondokat javítani?!
kaloz
Vader haza értél? Vidéken miért adják fél literes műanyag pohárban a szilvapálinkát?!
A kettes ha full Akra rendszer van rajta akkor balmazújvárosi volt. Megy, mint a sakál, de voltak vele gondok, azért adta el a barátom. Látott néhány egykereket, de szép hangja volt. Az első kilencesem ennek az idomaival vizsgázott le.
Sziaztok!

Ezt a két motort nem ismeritek véletlenül? Ha esetleg igen, akkor tudtok valamit az előéletükről?

Egyes

Kettes

96 os?
én nem írtam bird nek lehet hogy beszéltek
előtte is enyiket irkált ők csak 1szer nyertek
az a pillanat az eee eee eee ütán történhetett.
na hitad a tesót?
kinek mi a szándéka
az enyimben 4,2 V8-as motor volt 350valahány lovacskákkal volt olyan hogy 114liter pillanatnyi fogyit is irt de az nem spórolni vót
hát ha 100.nem is ,de 85 biztos a 2,6-os tól jóval tartósabb de viszont hajlamos városban a vizforralásra.........ennek sem rohad be az elektromos ventije mint a B-kawának gyengélye még a torok tömités és a cseréje(keresztbe V-motor)és gyenge a 6-os csavar is ami tartja ha qvatró,akkor nézd meg az ossztómüvet nem e lóg és nem e bug és taknyol e.........bár az öszkerék csak 20-30 km-er óráig van lengőkarok és csillapitók kurva drága bele.......rohadni az ajtó perem alja szokott..........nagy vonalakban ennyi 10 alatt ne várj tőlle fogyasztást de viszont mellé kapsz 1 dinamikus ,alul-felül dolgozó blokkot és a szántást is birja én a hejedbe bele mennék és el adnám itt nálunk keresik ezeket.....Béla most adta el az övét 470-be az 2,6-os volt,na azt a tipust kerüld
például a klíma nyekk benne, az kb egy szájas a szakműhelyben. és itatani is kell bőven.
akkor inkább a viffer és néha megázok.
a 60 tábla lemez meg majd eljön valahogy hazáig.
sedán lenne, nekem viszont kombi kell. tudom hogy szabadulnának tőle azok akik egyszer belehabarodtak. bogyesz dobós ótója is hasonló kaliber volt nagyobb tüdővel, de ide ebbe az országba felesleges, és nem én akarok lenni aki a végén rákölt egy vagyont hogy guruljon.
örök darab ha cseréled
nem nem még nincs műszaki, holnap reggel góóó.
akartalak keresni, a vfr-ért akartak adni egy audi 100 v6 2.8-at és kérdezni akartam hogy tudsz e valamit a típusról. elcserélném de a havernál a kereskedésben tömegével állnak a 300 000 ft-os huhukik, és senki nem akar 10 liter felett beletöltögetni a járművébe bengát. a gond az is hogy itt az átlag tempó 30-50 és nem lehet kihasználni+ egy vagyon átíratni.
bogyesz mondta hogy 100l friss benga fér bele, a határt nem akarom járni, nekem nem éri meg és nem akarok problemákat a nyomorultakkal.
ódi 100 v6
reggelt mész csapatni
reggelt kawások.
jóreggelt mindenkinek.
90 ben katonatársamnak ilyen volt evvel jártunk
annó nagy élmény volt de el mult
igen hivd nyugottan és mindent el magyaráz