Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok!
mit kerestél
az elmúlt 40 évet
THX
nem aludtam,csak kerestem valamit a földön.
büdös alkoholista banda
Utoljára az asztalra borulva láttalak
Ott ébredtél.
Asszem a ki tud többet pálinkából inni versenyt kb. egy orrhosszal megnyertem
Na jó reggelt
a kutyának itt vannak a kawás ismerősei
És ez is Szekié ezt a yardos fórumon találtam és nem a vicc totyikban Talál lehet be is sz@rtam rajta

nem történt más ebben az országban csak annyi hogy a szarlevet a piros vödörből a narancs vödörbe öntötte át a szavazók tábora, fletó kavargatja a maradék szart a többi komcsi meg az üledékben lapul.ezek a szakértők meg azon munkálkodnak hogy basszanak ki a következő évtizedekben a néppel és a következő kormányokkal. ez nem munka amit itt a narancsosok végeznek, egy köpedelem.

válasz erre előzmény
Nos az előző (régebbi típusokból) van egy összefoglalóm elmentve
A szerző: KAWASZEKIS
Remélem se fel nem jelent, se nem kér szerzői jogvédő díjat
de én ezt most ide bemásolom neked.
A macskalámpás kb. eben-guba a csukapofással nagyábból
úgy számold


/B/ variáns
a súlya nem ideális álló helyzetben és tologatáskor,viszont nem emeli el az első kereket kigyorsításkor,nincs kormánycsapkodása és nem szitál be, nem kell rá kormány lengéscsillapító, erős oldalszélben nem kell rátartanod vagy lassítanod a tempón,futóműve felveszi a versenyt a millás motorok futóművével ellenben ha nem értesz hozzá akkor olyan mint ha nem is lenne benne, rosszul beállítva inkább hátráltat a sportos motorozásban, a blokk a zxr alapokra épül és könnyen javítható, de a régebbi motorok anyagminőségi hibáival rendelkezik, a km futásteljesítménynek min 50000 kell lennie de vannak még akik bedőlnek a huszon pár ezres motorok álmainak. min 15 év X 4000e km-rel=60 000 km. ez alatt/után illene becsiszolni a szelepeket és legalább 2X cserélni a generátor láncot ami max 30e után végleg kinyúlik, ha belekontárkodtak a hengerfejbe akkor még a szelepek is meghibásodhatnak, ami nem mindig anyaghibára vezethető vissza, nem viseli jól a blokk a városi és a mad max terhelést hamar túlmelegszik úgyhogy be rozsdált hűtő ventillátorral nem fogsz találkozni, a fent említett futásteljesítmény után 2dl-1l olajat is elhasználhat használattól függően és ekkorra már a kuplung kopó alkatrészeit is cserélni
hidraulikus kuplungja kényelmes és fainul műxik, de összetett és több ponton meghibásodásra hajlamos, karbantartást/odafigyelést igényel, van aki panaszkodik a fék teljesítményre elől, 320 as tárcsák négy/hat dugós fékkel, sokan leszólják, csak annyit mondanék rá hogy a sajátomat ha besatuznád megtanulnád az előre szaltó mutatványt izibe. az hogy be jön a kar koppig meg szivacsos a nyomáspont az a karbantartás hiánya inkább mint a fék gyengéje. UGYE FAZI! az hogy kicseréled a folyadékot az csak általános rutin feladat, szedd szét tisztítsd ki, ami kopott cseréld ki, garantált a jó nyomáspont gumi fékcsővel is,5.1 olaj a szerpentinesek érdeke is.

/na asszem ez a C/
az újabb teljesen racionalizált motorblokkal készül felesleges hókuszpók nélkül, gyengébb/könnyebb vázzal, ésszerűbb elgondolások alapján, azokon látszik hogy fejlesztették, a régi idézőjelben csereszabatos a 91-02-ig gyártott zxr 750-el.csak akkor éri meg ha patika állapotú B szériát találsz,az olcsóra ugyan úgy rá fogsz költeni, csak apránként. és egy megszívlelendő dolog, a B szériához már bizonyos alkatrészeket nem lehet rendelni tehát eljött az az idő hogy lassan törlik az alkatrész bázisát a gyárban is ami a típus végét is jelenti,ezt összekötném azzal hogy fő értékcsökkentő tényező a karburátor pillangószelep tengelyének kopása ami a motorműködést és a használatot lényegesen befolyásolja, az új horror áron van a használtak is ugyanezzel a problémával küzdenek, és ha van szerencséd akkor 30-40e ft körül találsz használhatót csak nem tudni meddig lesz az is működőképes.nekem volt egy kopásmentes, le is csapott rá a cimbora, meg is szüntek a karbi problémái., ő révbe ért.
azt látom
De hogy a f@szba lehet két gépről ugyanazzal a nickel írni
mer mikor a munkahelyről jelentkezek be elkéri újból a felhsználónevet meg a jelszót, ha meg ittonról írok szintén bekéri, ha, előzőleg más gépről jelentkeztem be
Most, hogy visszagondolok, nem kérte itthon a kódót
Itt már akkor csak egy valami jöhet számításba
az, hogy egy nyamvadt hekker vagy
Na azért nektek is köszönöm a vendéglátást
Egyébként, kár, hogy a kékvér buliját egybealudtad a hintaágyon
Így lemaradtál a sziporkázó poénjaimról...
Oké zsoké!
hát irjál a kutyának!
de ha este tolod vissza az arcodat,lehet hogy több lesz az infó!
Mindegy! Gondoltam használom a topicot arra amire való!

Hátha írtok valami szépet és jót meg intőt is a zx9-ről!


Majd írok kutyának.. neki sok a kawás ismerőse hátha mond valami okosat!
Na ja azt hamar meglehet csinálni!

De ha ezzel azt akarod mondani hogy megbízható, de a pofára baszod csak akkor kell szerelgetni..?! Az jó!
há persze
én kivétel vagyok
na nem mindenki
na pont a legrosszabb helyen érdeklőttél
ezek mind szobamotorosok
ne vágd fődhöz
Áhoj nektek Kawások!

Nézegettem a hirdetéseket és több jó árban lévő (500e.-600e. Ft) zx 9-est láttam a 98'-01'-es évjáratokban!
Olvastam a teszteket itt a "boncterem"-ben meg amit a gugli kidobott, de ha van még valami amit mondanátok a típussal kapcsolatban azt szívesen olvasnám!
Pipi.........te meg 1 irigy lesifotós vagy
látom Kékvér jó sokszor voltél 40-éves de még sokkszor ennyit kivánunk
nyeh nyeh humor herold....
Sportdobverő van-é hozzá?
van -é valakinek szüksége sportdobra