A hiacéba a szíjcsere gyári periódusa 150000 vagy 4 év
az enyém még egyiket sem érte el Be akartam fényképezni a szervízkönyvet de a szerelőnél maradt az utolsó olajcserén
a 3 generációval előző toyota láncos volt
Leselejtezett mentőautóként vettük meg 550 ezernél
hOGY ŐK MIKOR CSERÉLTEK BENNE VEZLÁNCOT CSAK A JÓISTEN TUDJA de gondolom nem a selejtezés előtt egy héttel
Nos a cégünk abba 200 ezret rakott még mielőtt eladta a nigériaiaknak
Minálunk egyáltalán nem volt lánccsere, ugylátszik egy toyotábn a vez.lánc örök élet meg egy nap
bocsánatot kérek mindenkitől fel hivtam a szerelő cimbim és aztat monta hogy a szijnak ki kell birnia 60-80ezret a lánc 100ezer persze minőségtől és használattól függően
Hát, az én Renault-omban a szervizintervallum 120000 kircsi, vagy 5 év. 2x cseréltem eddig komplett mindennel az évek miatt, de eddig minden szinte új volt benne. Végül is még csak 130 ezernél jár a vas.
hát nem is verte el az összeset hanem egy darab megúszta de azt már csak nem hagyom benne. Amúgy ha meg 20000 ként kéne cserélni akkor évente kétszer szedhetném szét.
a bordás vezérmüszijjat? nekem az e30-on 20-ezernél már darabosodott de hogy 80-90ezret nem birnak,az tuti itt az eredménye amugy meg nem szokta felverni az összes szelepet
ezé kell láncos szekeret venni de mintha a szijjat 20ezernél cserélni szokták volna ha szerencséd van,nem tört a dugó és csak szelepelni kell bár az is jó meló
Sajnos nincs így is rohantam haza mert a család alatt lerohadt a kocsi (vezérműszíj szakadás , a szelepeket összekócolta a dugó ) De a legközelebbit már végig csinálom ,legalább megismertem a pályát. Amúgy szerintem a lehetőségekhez képest profi szervezést csináltak Csabáék
szevasztok
te Himi ilyen képeket én is tudok csinálni csak előbb csináltatnom kell ilyen falitapétát
de amugy valami nagy követ hoz6tál volna jó lett volna nekem az alappba
Pesti és pestkörnyéki forumozókat várok
én a kordon belső oldalán leszek és nem ér dobálózni...