Hello nekem van fejidomom lampaval beomlovel helyzetjelzovel plexivel. Ha mindekozben keresel.is ilyen dolgokat a motorodhoz. De van komplett farokidomom is. 2000-es zx7r-bol.
Engem a 131Le érdekelne meg a lengővillapár. Utoljára Trofi MZben láttam elől lengővillát.
Féktárcsáról alkoholos ronggyal letörölhette volna a bontós feliratot :D Bár azok a tuning indexek és hátsólámpák mindent megérnek :D
Gyűjteménybe??? Ajajjj:)
Gokart elvileg jo. De holnap csinalom a beosztast, gondolom addig nem derül ki az időpont. Szellosre készítem, hátha pont jo lesz.
Annyi jelentősége van, hogy a porszívócső a fejidom legnagyobb légellenállású részéről indul. Amúgy a hengerfejre nyomja a levegőt, más jelentősége nincs.
Sziasztok olyan kérdésem van hogy a J modelleknél mennyire van jelentősége fejidom légbeömlőnek?Valahogy ráakarnám rakni 7R fejidomot mert a miénk körlámpás.Vagy esetleg tud valaki olyan szakít aki gyártanak nekünk fejidomot de ne körlámpás.Előri is köszönöm a válaszokat. Széles utat.
Ha nincs baja a gépnek, ne javítsd meg. (mindenre igaz aranyszabály)
Elvben egyes modelleknél a szekunder rendszer miatt nagyobb főfúvókát kellett használni (gyárilag; pl. 180), a kiiktatás után pedig vissza lehetett menni 130-150 közöttire. Nálam annak idején ez nem igazolódott, a 130-assal 7500, a 150-essel 10000 volt a végfordulat. Igaz, full Skorpion (az Akra elődje) rendszer volt rajta, de akkor is. (az indoklás az volt, hogy a szekunder rendszer a karbi úszóház szellőzésébe belepofázva megnehezítette a benzin feláramlását)
EvO0724:
Dúsítani akkor és ott (karbi működési zóna, pl. alapjárati keverék, tű magasság (alátéttel, ha nem bordázott) / forma (másik tű) , úszószint, főfúvóka,...) kell, ahol igényli. Az igényt én abban tudom megállapítani, hogyha az adott terhelési tartományban gyorsítva, hirtelen gázvisszavételnél egy pillanatra megindul, és aztán esik a fordulat = gyorsításnál szegény volt a keverék, de a pillangó zárásával egy pillanatra kevesebb levegővel keveredett az addigi tüzelőanyag-mennyiség.
Persze ez tiszta sor.
Szándékosan lett télen "dúsabbra" a keveréket a régi rövid kipufogó dob miatt.
Tavasszal sikerült venni egy új Martin dobot jó árasítva viszont megtetszett a hangja úgyhogy így maradt :)
Az USA modelleknél még az utas segge alá is tettek valamit.
Féktárcsáról alkoholos ronggyal letörölhette volna a bontós feliratot :D Bár azok a tuning indexek és hátsólámpák mindent megérnek :D
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-7r_ninja-10794601
Bocs ha itt van a tulaja,de ez is vicces! Mert az idomok fele 2002-es,a váz 1999-es utolsó időszaki! A tank az ami szerintem eltalálta az évjáratot!
Gokart elvileg jo. De holnap csinalom a beosztast, gondolom addig nem derül ki az időpont. Szellosre készítem, hátha pont jo lesz.
Ez bearanyozta a napomat, rég láttam ekkora esztétikai hulladékot. Ráadásul ilyen áron...
http://www.jofogas.hu/budapest/Zxr_750_elado_57475076.htm?first=1
olvassatok bele a fórumba és gyertek!
mi is többen megyünk, jön a zöldsárkányom is :-p
Elvben egyes modelleknél a szekunder rendszer miatt nagyobb főfúvókát kellett használni (gyárilag; pl. 180), a kiiktatás után pedig vissza lehetett menni 130-150 közöttire. Nálam annak idején ez nem igazolódott, a 130-assal 7500, a 150-essel 10000 volt a végfordulat. Igaz, full Skorpion (az Akra elődje) rendszer volt rajta, de akkor is. (az indoklás az volt, hogy a szekunder rendszer a karbi úszóház szellőzésébe belepofázva megnehezítette a benzin feláramlását)
EvO0724:
Dúsítani akkor és ott (karbi működési zóna, pl. alapjárati keverék, tű magasság (alátéttel, ha nem bordázott) / forma (másik tű) , úszószint, főfúvóka,...) kell, ahol igényli. Az igényt én abban tudom megállapítani, hogyha az adott terhelési tartományban gyorsítva, hirtelen gázvisszavételnél egy pillanatra megindul, és aztán esik a fordulat = gyorsításnál szegény volt a keverék, de a pillangó zárásával egy pillanatra kevesebb levegővel keveredett az addigi tüzelőanyag-mennyiség.
Szándékosan lett télen "dúsabbra" a keveréket a régi rövid kipufogó dob miatt.
Tavasszal sikerült venni egy új Martin dobot jó árasítva viszont megtetszett a hangja úgyhogy így maradt :)
Az USA modelleknél még az utas segge alá is tettek valamit.