Úgy nézem az USA modellekben némileg komplikáltabb ez a környezetvédelmi ketyere. Az én gépemnél teljesen le vannak dugózva a szelepfedélen a szekundernek a szellőzői, a membrán viszont elöl megmaradt, arra van rákötve a karburátorszellőzés.
Szívesen.
Az összefüggést ki lehet zárni, ha ezt az állapotot létrehozod: http://www.jonesisland.com/7r/...
A durranást okozhatja a karburátor-beállítás által meghatározott kipufogógáz-oxigén tartalom, a nyitott csövön esetleg beörvénylő külső levegő O2 tartalma, no, meg a szekunder járaton át odakerülő levegő, és persze ezek kombinációja.
Pl. jelen gépemen nincs szekunder, viszont tudom írni az ECU-t, mert befecskendezős, és a 0%-os gázálláshoz megadott benzin-levegő arányszám függvényében akár teljesen meg lehet szüntetni a durrogást/pukkanást/böffentést (hja, nem egyhangúan adja elő), ha dús irányba változtatok.
Köszönöm a rajzokat. Valahogy gyári service manual-ban nem volt túl egyértelmű vagy én lapoztam át egy két oldalt :)
Az viszont biztos, hogy most ha 6ezer vagy a fölötti fordulatszámnál elcsukom a gázt iszonyat durrogás kíséretében ejti a fordulatot :) hogy a kettő összefüggésben van egymással azt nem hinném.
Ha jól vettem ki, akkor az egy gyűjtőn/szűrőn át a szabadba vezet. Kibelezném a fenébe. A szekunder levegőbemenethez ha levegőt engedsz (pl. direktbe a légszűrőtől), gázelvétkor azonnal durranni fog a nyitott cső (ezt kiküszöbölendő kötik össze őket, így nincs szekunder levegő).
Asszem ez a szekunder levegőt nyomja vissza a szelepfedélben levő 2 membránon keresztül, van egy "T" elágazás, és úgy megy be a szelepfedélbe. De ez csak egy tipp. Az első, amit ki szoktak tépni a motorból és ledugózzák a membránokat. Ne foglalkozz vele.
Z750s. Nagyon finom gép és menni is tud. Ég és Föld a kettő. Mindkettő tetszik :) a zxr nyers es kemeny es szörcsög ,egy dög :) a Z meg motorozásra kiváló, meg sem érzem a kilométereket. Viszont tenyleg rezonál 5500-8000-ig kb, mint ahogy írják a tesztek is. A ZXR meg 1000-13500ig :)
Az összefüggést ki lehet zárni, ha ezt az állapotot létrehozod:
http://www.jonesisland.com/7r/...
A durranást okozhatja a karburátor-beállítás által meghatározott kipufogógáz-oxigén tartalom, a nyitott csövön esetleg beörvénylő külső levegő O2 tartalma, no, meg a szekunder járaton át odakerülő levegő, és persze ezek kombinációja.
Pl. jelen gépemen nincs szekunder, viszont tudom írni az ECU-t, mert befecskendezős, és a 0%-os gázálláshoz megadott benzin-levegő arányszám függvényében akár teljesen meg lehet szüntetni a durrogást/pukkanást/böffentést (hja, nem egyhangúan adja elő), ha dús irányba változtatok.
Az viszont biztos, hogy most ha 6ezer vagy a fölötti fordulatszámnál elcsukom a gázt iszonyat durrogás kíséretében ejti a fordulatot :) hogy a kettő összefüggésben van egymással azt nem hinném.
Szombaton csinálok video-t, ..
Csak tippeknek, sajnos régóta nincs "A" típus (akárhogy is, a legtöbb élményt adó motorom a 7R volt):
http://www.zxforums.com/forums...
http://www.jonesisland.com/7r/motor/
Ha jól vettem ki, akkor az egy gyűjtőn/szűrőn át a szabadba vezet. Kibelezném a fenébe. A szekunder levegőbemenethez ha levegőt engedsz (pl. direktbe a légszűrőtől), gázelvétkor azonnal durranni fog a nyitott cső (ezt kiküszöbölendő kötik össze őket, így nincs szekunder levegő).
Amerikai verzió, de szerintem ez nem befolyásoló tényező
Én Tiszaújváros Malac kolléga Miskolc.
Valaki meg tudná nézni / mondani , hogy a képen jelölt csőnek hová megy a másik vége ?
Nekem valami okos levette róla.
Köszi