és kisebb lesz a rugózatlan tömeg is ezáltal a kanyarban a giroszkópikus erőhatás is nem baj ,nekem akkor áll fel a faszom ha csúszkál ide oda ugyhogy én 17 esen gurulok...
ja.mert senki nem olyan lóvés hogy ilyen felniken kacskaringózzon oszt a gumisok még ingyen is megválnak tőle csak vidd má a picsába jáájj tuttamén hogy egy smucig alak vagy
nem nem... stabil gázon fordultam... már a kanyar közepén jártam, és csavartam volna rá a gázt amikor becsukta az elejét.. szóval az nem lehetett amit írsz.. ráadásul olyan "harciideg" volt bennem, hogy eszembe sem jutott félni.. egy R6-ost üldöztem, azzal voltam elfoglalva..
16.5-estől nem igazán lettem gyorsabb.. csak könnyebben fordul, meg olcsóbb volt rá a gumi..
akkor má látom hogy az volt a baj hogy beszartál a tempótól amit a 3. adott és kelleténél jobban becsuktad a gázt a kanyarban amitől befordult az eleje
16.5 feles kerék...hozott ez valamit a konyhára?
mert én ilyenekkel idén sem fogok bajlódni az biztos...lehet kár volt megválnom a 600 tól ,csak már tele volt az összes tököm hogy az egynesekben menetet tekertem a gázkarra és mégis elmentek mellettem...-mondjuk ettől függetlenül még kanyarban sem tudok motorozni ,de kibaszottul szorgalmas vagyok
olyan 06-07 környéke a P ringen, (előző kör volt 06,88) és Dunlop volt rajta.. (slick, 16,5 és vmi medium keverék..) no persze nem új gumi.. a nyomás rendben volt... a tempo volt nagy.. nem volt időm kettőbe visszadobni, és 3.ban fordultam.. illetve akartam fordulni.. és ez már sok volt neki.. simán becsukta az elejét, és már csúsztunk is a kavicsba.. nem volt nagy esés, de arra pont elég volt, hogy az ujjamat eltörje, és a versenyből kiessek..
elég nagy marha vagy ha Öhlins-szel az elejében adtad el....
na szóval azért hátul egy TTX.. az nagyon nyami.. azt éreztem csak, hogy ez tapad mint a barom.. és tapad és tapad.. aztán az eleje már nem bírta... az ment el..
hátul gyári volt.....amit az idény vége felé már éreztem is hogy nem annyira tuti,elől pedig full öhlins volt....ha most belegondolok mit adtam el az embernek 530.000.-ért
http://www.youtube.com/watch?v...
16.5-estől nem igazán lettem gyorsabb.. csak könnyebben fordul, meg olcsóbb volt rá a gumi..
LX
16.5 feles kerék...hozott ez valamit a konyhára?
mert én ilyenekkel idén sem fogok bajlódni az biztos...lehet kár volt megválnom a 600 tól ,csak már tele volt az összes tököm hogy az egynesekben menetet tekertem a gázkarra és mégis elmentek mellettem...-mondjuk ettől függetlenül még kanyarban sem tudok motorozni ,de kibaszottul szorgalmas vagyok
LX
LX
köcsög.....
milyen köridő volt az ahol nem bírta az eleje a tapadást?
vagy inkább milyen gumi milyen nyomással....
na szóval azért hátul egy TTX.. az nagyon nyami.. azt éreztem csak, hogy ez tapad mint a barom.. és tapad és tapad.. aztán az eleje már nem bírta... az ment el..
LX
LX
(mellesleg azért az Öhlins tényleg nem hazudik.. hihetetlenül máshogy fordult vele a motor...)
LX
LX