Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!Nekem egy '99-es ZX 6 -om volt.120 - 150 között kb. 5,5 litert fogyaszt.A vége óra szerint nekem 255 km/h volt.Abban az időben a 600-as sportmotorok között a legkényelmesebb volt.Akár hosszabb túrákra is kiválóan alkalmas.Semmid nem fog fájni rajta,garantálom!A fenntartási költsége kb. ugyanannyi,mint bármelyik korabeli kategóriatársáé.De ennyi pénzért ez a típus a legjobb választás!Szép,gyors,kényelmes,jól fogyaszt.Ha találsz egy jó állapotút,ne gondolkodj rajta sokat,vidd haza!ZÖLDET!
hello 600ccm motor vásárláson gondolkodom max 800eze forintig ahogy néztem ebben az ár kategoriában jocskán lehet találni zx6r kb 1998 évjáratuakt az lenne a kérdésem hogy ez a motor hosszu turákra menyire alkalmas milyen a fogyasztása kb 120 150 közöt meg mennyi a fentartási költsége. Meg kb mennyi a vég sebesége?
Én is az M5-öt ajánlanám.
Itt szűkebb körben megsúgom, hogy a vágatlan verzión azért van egy-két húzósabb szitu. Bár az életveszélyt azért nem éri el a szint.
mellesleg dícséretes! ilyen kúltúrált száguldozást közuton ritkán látni
az én ferodo racing fékbetétem is hasonlóan szól...és nem fog kibírni 2 hónapot!
Hát én itt Pest környékén csak autópályát használnék ilyenre. Vasárnap reggel ki kell menni az M5-re rendszámtábla nélkül aztán hajrá.
Azt a szakaszt direkt erre a célra építették.
Ismerem azt az utat....mi is ott néztük meg hogy mit tud az 1.2 es bravo:)
egy sima egyenes gyorsulás szinte forgalom nélkül milyen felháborodást vált ki eggyesekben...
Kiváncsi lennék, hogy ő hányszor lépte át a sebességhatárt...nézzen magába és akkor magyarázhat...
A környéken nem tudsz valami jó utat. Leányváró után jobbra szoktam próbálgatni, de az túl rövid szakasz.
Körmend Szombathely között. De még idén menj el mert az egyik sáv már nyomvájús. Két éve még semmi baja nem volt.
Ez te volnál a felvételen? ...elárulnád hol van ez az út? Kéne az infó az aerodinamikai kíérleteimhez.
a kép nem megy fel, de az 1245-s hozzászólásról van szó.(március 5)
A 25kw-s topic-ban propuls ecseteli a témát.

Ott van kép is az eszközről.

Azért beteszem én is.
A ilyesfajta dúrva folytás álltalában csak egy pöcök, ami megakadályozza, hogy tövig tudd húzni a gázt.
Ugyanolyan gátló, mint amivel az alapjáratot állítod. És ugyan ott is van.
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, németországból szeretnék hozatni kawasaki zxr6 os 2000 es évjáratút. Le van folytva 25 kw-ra. Mennyibe kerülne kivenni a folytást illetve hol lehet megoldani? Köszi mindennemű segítséget.
Szeva Dobtorka!

Elküldtem a tel. számot!
zdobrotka@citromail.hu

Köszönöm!
Zdobrotka!
Dobj egy mail címet és elküldök egy telefonszámot. A srác hirdetett régen ZX6 (98-99) alkatrészeket. Nem tudom van-e még neki, de egy telefont megér. az enyém: krroli@freemail.hu

Roland
Eddig kb. hat motor jön.
Az utat egy szlovákiai kerülővel csináljuk, odafele 700km lesz.
Ausztriában még nem motoroztam.

Ne egyen a fene , gyere el!
zdobrotka, megnéztem az uticélotokat Ausztriába... hát rendesen "esz a fene" de én nem tudok menni. Már jártál ott?
16E, serulesmentes.
Mennyi az az annyi?
Az ülésidomra gondolok.
Nem igazán.
Megpróbáltam a dolgot amit mondtál, de semmi különbség.
Keveréket kell béállítani a gépen.

Féktárcsát meg még mindig keresek.
Jól behalt ez a fórum