Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok lenne egy kérdésem. Hoznék be motort németországból, kawasaki zx6r 2000 es évjáratút. Le van foyltva 25 kw-ra. Ki lehet azt magyarországon venni? ÉS nagyon bonyolult, meg drága művelet? Ki mit tud erről?
Sziasztok,

van ket elado karcmentes ulesidomom, illetve egy hatso felnim 98-99 ZX-6R-hez, bontos ar alatt
Srácok lenne egy kérésem ha valaki tud fék olaj tartájt (ami a kormányon van.) gyárit bontottat elfogatható áron az minden féle képpen írja meg erre az e-mail címre csincsi.zoli@freemail.hu. előre is köszike.

Üdv: Go
Hali
Zdobrotka nekem már nem kell féktárcsa és betét sem. Csupán csak 112.000ft volt ebből a tárcsa: 52.000ft/db lucas betét: 7200ft/pár lucas a szerelés 6000ft. Utángyártottak de megkérdeztem sok mocist és hozzáértőt azt mondják,hogy megérte. ui: Ha érdekel és nem vészes a távolság megadom a címet és a tel számot=Székesfehérvár Palotai u 67. Tel06/30 9565-515

Üdv és széles utat mindenkinek: Go
Emiatt semmit nem kell leszerelni plusszba!Legalábbis én nem szedtem le semmit mert megoldható volt.Bár az alsó csavarok elég rossz helyen vannak,de egy kis "szórakozással" azok is megoldhatók!Csak türelmesen!Azthiszem,hogy valamelyik oldalinál én egy hosszú,laposcsőrü fogóval nyúltam be megtartani az anyát.De hogy végül azzal sikerült vagy anélkül,arra már nem emlékszem!
9363 hát erre magamtól is rájöttem,én arra lettem volna kíváncsi hogy mit kell bontani pl műszerfal meg ilyesmi mert a csavaraok úgy körbe vannak búrkolva.
Hello Zöldek!

Jön valaki szombaton a Mátrába?
Hat csavar tartja.Azokat kitekered,plexi le - plexi fel,hat csavar vissza.Ennyi!
Egy kis segítséget szeretnék kérni vettem plexit a motoromra,és azt szeretném kérdezni hogy mennyire vészes kicserélni.Mit hogyan kell csinálni?
Zdobrotka!
Megoldódott már a falsch levegő és a féktárcsa problémád?
Szlinky Vegyél fel msn re léci : pesze@hotmail.com
Szia, elvileg magyarországon nem lehet azt megoldani amit németországban és még számos nyugati országban. Sajnos én is ezzel szenvedem h 25kw-s papírt vhogy elég sokat mentem útánna aztán egy-két helyen Eredetiség vizsgán vhol ingyen vhol kisebb juttatásért cserébe 25kw írnak az új forgalmira. Többen is írták vmelyik fórumon asszem zxr 400as forumban olvastam h egyik srác egy 636ossal csinálta meg pesten ha jól emléxem a Motorradnál, h át írják a teljesítményt útánna kell menni aztán csak összejön , én spec megvárom a telet aztán hozok egyet kintről TÜV-s kw igazolással aztán úgy nem kell szórakoznom és akkor is még, szállítással, üzembehelyezéssel kb 200kval beljebb vagyok mintha itthon vennék egyet és próbálnám megcsinálni ezt , az idegeskedésről nem is beszélve .
Nah sok sikert hát ha neked összejön ;)
Ismeri valamelyikőtök a biondi plexi márkát,ha valaki találkozott már vele írja már meg hogy jó fajta e.
Előre is köszi a választ!
2000 es zx6r
Írj egy tel számot a zdobrotka@citromail.hu-ra.
egészen pontoson fogalmaztad meg persze, ízlések és pofonok.. én meg utcán úgy sem megyek

LX
milyen motorrol van most szó?
HellO!
Nemtudjátok lelehet ezt a tipust folytani 25kw-ra? Mennyibe kerül, mo-gon hol lehet megoldani?
Ide írom mert itt vannak az ismik. A hétvégén Szombathelyre mentem a haveromhoz (aki megvette a goierem).Két nap alatt beleraktam 820km a motorba. Jóval kényelmesebbnek érzem mint a gixert. Hazafelé volt egy kis teszt. 2-be 208, 3-ba 246, 4-be 279. Csináltunk tops speedes on-boardot is. (Lehet köpködni érte)
Sajnos olyan szar a sisakom, hogy nagy sebességnél kifújja a jobb szememet a szél. Ugye a kamera miatt nem tudtam bebújni. Így nem is sikerült kihozni belőle amit tud. Aztán a régi giximmel is mentem. Jó kis gép az még mindig. 291-et vitte! Átugrottunk kétszer is Ausztriába. A Rehnitzi szerpentinről mindenképpen csinálunk majd egy vidit mert valami hihetetlenül hangulatos hely!(Sajnos a mostanit elcsesztük mert a kamera átkapcsolt éjszakai módba így csak egy nagy fehérség látszódik ) Nem mellékesen jóval kellemesebb a klíma "odafent". Addigra a haver lecseréli a szaros pilot sportját és nem fog nyafogni, hogy csúszik az eleje. (Én SC2-vel adtam el neki)
Hali srácok valaki meg tudja mondani,hogy hogy kell leszedni azt a francos felni csíkot.
Kössz

Üdv és széles utat minden mocisnak: Go
srácok tudna nekem valaki szerezni zxr 400 fordulatszámmérőbe papírt,amin rajta vannak az egységek vagy ha tudna valak iadni linket ahol találok hogy kitudjam nyomtatni vagy bármi...?
LX ZX szerintem úgy értette az "utcán halált",hogy kényelmetlenek és nem jól használhatóak ezek a mai hatosok a mindennapokban.SZERINTEM!
Szeva!
Szerintem is kawát vegyél! (Mást nem is mondhatnék ) A honda túl snassz! Nincs semmi stílusa, nincs benne semmi ami felpörgetné az embert, a kawa, nahát az kawa . Én most vettem egy 06-os 636-ot és nem bántam meg. Sportmotor, sportmotor... a futóművét úgy állítod be, ahogy neked tetszik, a kormányon is tudsz emelni egy keveset, ami nagyon sokat fog jelenteni, hogy ne fájjon a csuklód, érdemes rakni rá egy magasabb plexit. A Hondán még kisebb a szélvédelem,(akkora a plexi, mint egy írólap) magasabban van a lábad, mint mondjuk egy kawán.

Hudson!
Még jó, hogy nem árulják a ZZR-t, mivel szerintem az egy rossz konstrukció. Olyan mint egy vonat. Nehéz vele motorozni. Sokkal könnyebben motorozható pl. egy 99-as ZX6. Egyébként azért nem árulják már itthon, nem is olyan régóta, mert nem fogyott.
hello.
4 éve ugyanezt a kérdést feltettem sok sok embernek.végül a 636 mellett döntöttem.kurvára nem bántam meg.azóta mentem az uj 600 RR-rel,na a 4 éves 43 e.km futott motorom teljesítményét nem éri el!a kawa sokkal vadabb,kezelhetetlenebb,hirtelenebbül jön a power....de ha ezt megtanulod kezelni akkor ha nem lenne füled, körbeérné a szád a fejedet minden gázadáskor.nagyot lehet vele csibészkedni,és egy tengerparti turára is simán kapható.vegyé kawát:-)