De gondolom azért annyira vészesen nem lessz karcos.Bár őszintén megmondom egy idő után a sima gyári átlátszó plexiken is meglátszik a csikarás.Az az igazság hogy a szívem az enyhén füstszínű plexihez húz.Én a sisakot is mikroszálas kendővel szoktam törölgetni,de azt vettem észre hogy a sima sisak plexik annyira nem vészesen karcolódnak,mert volt egy agv sisakom azt mindíg ablaktistítóval spriccoltam le és papír törlővel törölgettem és már ötéves volt a sisak és alig karcos a plexi.
KAWASAKI ZX6R 2000évj, 20e kmel, eladó! a moci full fekete gyöngyház, sötét púpos plexivel, és egyéb apró finomságokkal! gumik, lánc, láckerekek kiválóak! olasz papíros, papírozás ~130. papírozáson kívül költségmentes!
Hello.Nekem Sradom volt,es ez enyhen fustos Fibri pupos plexivel volt felvertezve.Nem tudom mennyire vagy motorra hasalos,de szerintem nem fog zavarni.Engem nem zavart.A sotetebb kivitelek mar mas tesztak lehetnek.A takaritas azonban kenyes muvelet.Nekem karcos lett egy kicsit,pedig aztattam meg puha rongy.Meglatszik rajta a takaritas.Kb mint a sisakplexin.
Hellősztok nemsoká venni akarok a motoromra egy sport plexit ami magassab mert agyárival azért kapom a szelet.És azt szeretném kérdezni szerintetek melyiket érdemesebb venni a víztiszta plexit vagy az enyhén füstszínűt?Mondjuk a szívem az enyhén füstszínűhöz húz csak hogy az esetleg a kilátásban nem e zavar vagy ilyesmi.
De nekük bérböl fizetésböl élőknek kicsit drága lenne kockáztatni! Bár van TB
Na meg haza buszozni vagy mentőzni is szar lenne! Sajnálnám a gépet eldobni.
Basszus akkor jól elfáradok a túrázásban
Bár igaz mert az esös kawanapon amikor össze engedték a két csoportot Kurta Jani csúnyán elment nekem /még jó/ montam neki jól elmentél :azt mondta "pedig úgy megyek mint egy kivert F@z" 2:05
Inszalag szakadással!
A te időd számomra elérhetetlennek látszik ha fent vagyok a pályán.
Mikor látom hol nyomom le , és megpróbálok egy kicsit még javítani a következő körben már már azt hiszem , hu de most rátettem, még lendületesebb volt. ismét lenyomva + 1-2 mp.
És rájövök még ott fent , nagyon nehéz tudatosan javítani.
Sok + még több gyakorlás. Ami nem baj mert a pályázás függővé teszi az embert.
Legalábbis engem biztos
Nem hiszem. Azt fél secen belül lehet kezelni. Már mint a pontossága +-fél másodperc. Nekemkintről mértek kézzel az időmérőn. Az egyik ember 2:12.43-at mért a másik 2:12.50-et.
A hivatalos időmérő 2:12.625-öt mutatott.
Nekem sima Pilot Power van /nem 2 ct/
nem akar kitörni na azér a célráfban el lehet indítani a seggét
Raktam fel stoppert a gépre ami az ujjam hatására köridőmérővé változik , és 2:19 2:15 között mozog.
persze ez nem olyan mint a transponder. Lehet ha lenne elszégyelném magam.
Nekem eleinte nem mértek időt. Én olyan 30-40 közöttivel nyithattam. Az első mért időm talán 2:23 volt a gixerrel. Aztán 15-re elég gyorsan lementem. Végül is kb. 20-25 pályanapon voltam eddig. Az első 15-ben nem sokat fejlődtem csak ökörködtem. 1 évig térdkoptatóm se volt. Az uccsó 10 pályanap volt az amikor elkezdtem komolyan foglalkozni vele. A 7R-el a 2:22 kezdetnek bőven jó. Ha műszakilag, gumiügyileg rendben vagy akkor nincs akadálya a 15-nek.(Vagy akár az alatti időnek). De én nem vagyok valami nagy szakértő.
Hi! Olvastam a beszámolódat, jól tolod. Mióta jársz fel ringre? Amikor először voltál milyen időt mentél kb? Én most voltam először és kurvára bejött. Szerinted 2:22 az milyennek számít egy 7R-rel?
Köszönöm!
2-be 210-et megy a moci de ugye nem a szabályzásnál váltok. A Te motorod karburátoros. Abba dynojet kit való. Ki kell cserélni pár dolgot benne. De az sem olyan vészes pénzügyileg. A 600-nál jobban megérezni a plusz lóerőket.
Hallli!
Ezt nekem nagyon tetszett, de komolyan! Ügyi vagy! 2-be 190? Gyaszta..nekem csak 150! Lenne 1 kérdésem. Van valamilyen modul, ami plusz lóerőket pakol a vasba. Ezt érdemes megvenni?
Még pénteken megszereztem a napi licenc-t meg a gépátvételi lapot.
Szombaton negyed kilenc körül értem ki a ringre ahol rögtön bevágódtam a Brian boxa elé mert senki más nem volt még ott (ismerős). Hamar lekaptam a tükröket és ezzel szabályszerűvé is lett a motor.
A gépátvételen sem szórakoztak sokat, még matricát is szereztem Tőlük a rajtszámhoz. Transzpander felvétel és irány a box. Szépen be power tape-tem a mocit (nesze neked pályaidom ).
9-kor már jött is a szabadedzésünk. Amint felmentünk a pályára a cél végén egy többhektáros felszórás fogadott minket. Éppenséggel a kanyar ívén belül volt egy 2m-es tiszta sáv de engem nagyon irritált az a rengeteg por. Na mindegy. A bemelegítő edzés nem volt valami jó. Amióta pályázom most először éreztem azt, hogy a futómű meg a gumik nem akarnak működni. De ennek én voltam az oka mert egyszerűen nem bírtam a helyes íveket használni. A cél végén 2-3 secet dobtam el. Gyakorlatilag 40-el vettem a kanyart. Folyamatosan rosszul mentem az uszodában a 11-es kanyarban és a célrarában. Egyszerűen szarul mentem és nem is éreztem jól magam fent. A legrosszabb az volt, hogy 7-kör után teljesen lefáradva jöttem le a pályáról. Járni alig bírtam.
A Hajni szerint ekkor is volt egy 2:12-es köröm (ha jól mért akkor ez tiszta 1-es kanyarral 2:09 lett volna)
Na ennek örömére elmentem Talmácsit nézni. Sajnos az újrarajtoltatott versenyt már nem tudtam megnézni mert jött az időmérőm. Jó előre eldöntöttem, hogy 5-6 körnél nem futok többet de azt megpróbálom élvezni.
Nagyjából ezt végre is hajtottam. Jól éreztem magam bár megint nem mentem jól.
A 20-ik rajthelyről indulhattam 2:12.625-el. Bemondta a nevemet a speaker. Ennek nagyon örültem. Pozitívum volt, hogy sokkal jobb állapotban voltam mint a szabadedzés után.
Közben kiderült, hogy a Talmácsi nyert.(Egyszer nem nézem rögtön nyer ) Na itt volt egy 3,5 órás szünetem ami alatt megkajáltam és megnéztem ahogy Stoner oktatja a világ legjobb motorosait.
3-kor kezdődött az SST1000-ek futama benne a két Bérczi tesóval. A rajtjukat megnéztem aztán elmentem tankolni (ennek még lesz jelentősége).
Ahogy vége lett a versenyüknek nekiálltam beöltözni. Még nem izgultam különösebben. Kaptam jobbról-balról a jobbnál jobb tanácsokat:"A rajtoláskor 100-ig csúsztasd a kuplungot!, Ne törődj senkivel csak húzd a gázt!, Próbálj beállni valaki mögé!" Próbáltam megértően viselkedni a sorstársaimmal.
Irány a rajtrács. Már ekkor próbáltam kenni neki, hogy melegedjen a gumi. A rajtrácson szembesültem azzal, hogy milyen messze van az első sor. De aztán mikor hátranéztem láttam, hogy még 3 sor ember van mögöttem ezért rögtön úgy éreztem, hogy a középmezőnybe vagyok.
Na ekkor kezdtem el izgulni! Bár ez nálam csak 120-as pulzust jelent de azért dörömbölt a szívem rendesen. Rajtgyakorlattal indítottam. Ekkor szembesültem a ténnyel, hogy k*rva szarul fogok rajtolni.
A bemelegítő kör volt a legveszélyesebb az egész verseny alatt. Mindenki kacsázott vészfékezett stb. (Én is persze.)
És hát végre eljött a nagy pillanat!
RAJT!
Tibi 6000-es stabil gáz, csúsztatja a kuplungot a motor meg elkezd gyök2-vel menni! Jobbról-balról mennek el az emberek. Tibi forgatja a szemeit és agyvérzést kap a dühtől. Na mindegy most már csináljuk tovább. Végre elkapja a blokk meg a kuplung a fonalat. 1-be 140, 2-be 190 majd jön a 3-as! Ekkor az összes előttem lévő motoros elkezd közeledni! Húzom mint a barom amikor is rájövök, hogy már igen csak a 100-as táblához közeledem! Vészfék! Sikerült egy kifejezetten jó féktávot vennem! A nap első igazán pozitív élménye volt ez! A sikánnál visszaelőzött egy ember de ez nem befolyásolta a kanyarvételemet. Jön gyors balos itt ráesek a 3 előttem lévő motorosra na a jobbosból kijövet elmegyek mellettük! Jobbos kanyar nyélgáz... majd egy olyan kormánycsapkodás amitől becsokiztam egy kissé! Ekkor jöttem rá, hogy a benzinkútról visszajövet nem tekertem be a gátlót! Na az előzés most elmarad. De még rajta vagyok az előttem lévőkön. A célrarát most csak közepesen lassan veszem így sikerül az előttem lévők seggében maradni. 3-4 na itt nekiálltam a gátlót csavargatni és szerencsére sikerült is egy normális állást találni rajta. Innentől eléggé összefolyt minden. Láttam két pályaelhagyást meg egy bukást. Az 5-ik körtől kezdtem marhára elfáradni és annyira kiszáradt a szám, hogy majd meg fulladtam. Közben teljesen légüres térbe kerültem. Se előttem se mögöttem nem volt senki.
Annyira elfáradt a jobb lábam, hogy a -2-es kanyarban alig bírtam dönteni. Néha úgy éreztem ha még 1mm-ert döntök leesek a motorról. Az utolsó két kör maga volt a pokol. Majd meghaltam a motoron. Ez a köridőkön is látszott. Ha egy körrel tovább bírom nem köröznek le. A célrará előtt kaptam a kék zászlót és a célban meg a kockásat. Életemben nem örültem még ennyire semminek!
Szépen lejöttem a pályáról és örültem, hogy élek. Very Happy
A boxban bepottyantam egy székbe és jó 10 percig ki sem szálltam belőle. Ekkor egy dezinformáció miatt nagyon elkenődtem. Állítólag utolsó előttiként értem célba. Sad
Na mondom azért felmegyek és szerzek magamnak lapot a versenyről. Jéé. 636+-ban ketten is mögöttem végeztek. Akkor nem lehetek utolsó előtti! Végül is kiderült, hogy összesítésben a 19-ik helyen értem célba a 28 befutóból. Egy ember esett ki előttem 2 mögülem. Én voltam az utolsó akit leköröztek. Innentől nagyon boldog voltam főleg, hogy mint kiderült csak az utolsó köröm volt igazán gyönge. Addig azt hittem már az 5 körtől 20-on kívül voltam és az uccsó körömet olyan 2:30-nak saccoltam.
Szóval nyugodtan állíthatom, hogy stabilan megyek 12-őt.(Belevéve a célvégi sivatagot persze) 1 hónapja még marhára örültem volna ennek. De igazándiból úgy gondoltam, hogy ma meglesz a 10-en belüli idő. Confused Mindegy én úgy éreztem, hogy szét küzdöttem az agyamat úgy, hogy összességében elégedett vagyok. Majd a következő futam jobban sikerül.
Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy megköszönjem mindenkinek a biztatást és a sok segítséget amit nyújtottak nekem!
Bérczi klán, Brian és a ZX6 tulajok : KÖSZÖNÖM!
Akinek egy 600-as ninjára fáj a foga, jelentkezzen nálam, az enyém nagyon sok kellemes emlék után eladósorba került. 98-as, van rajta Viper sportdob (nem gyengén muzsikál), bukógomba, friss műszaki, a friss olaj, szűrők. megtekinthető: hasznaltauto.hu kód1987616. Illetve egyeztethetünk telefonon is:30/275-1140
üdv mindenkinek
Na meg haza buszozni vagy mentőzni is szar lenne! Sajnálnám a gépet eldobni.
Bár igaz mert az esös kawanapon amikor össze engedték a két csoportot Kurta Jani csúnyán elment nekem /még jó/ montam neki jól elmentél :azt mondta "pedig úgy megyek mint egy kivert F@z" 2:05
Inszalag szakadással!
Mikor látom hol nyomom le , és megpróbálok egy kicsit még javítani a következő körben már már azt hiszem , hu de most rátettem, még lendületesebb volt. ismét lenyomva + 1-2 mp.
És rájövök még ott fent , nagyon nehéz tudatosan javítani.
Sok + még több gyakorlás. Ami nem baj mert a pályázás függővé teszi az embert.
Legalábbis engem biztos
A hivatalos időmérő 2:12.625-öt mutatott.
nem akar kitörni na azér a célráfban el lehet indítani a seggét
Raktam fel stoppert a gépre ami az ujjam hatására köridőmérővé változik , és 2:19 2:15 között mozog.
persze ez nem olyan mint a transponder. Lehet ha lenne elszégyelném magam.
2-be 210-et megy a moci de ugye nem a szabályzásnál váltok. A Te motorod karburátoros. Abba dynojet kit való. Ki kell cserélni pár dolgot benne. De az sem olyan vészes pénzügyileg. A 600-nál jobban megérezni a plusz lóerőket.
Ezt nekem nagyon tetszett, de komolyan! Ügyi vagy! 2-be 190? Gyaszta..nekem csak 150! Lenne 1 kérdésem. Van valamilyen modul, ami plusz lóerőket pakol a vasba. Ezt érdemes megvenni?
Még pénteken megszereztem a napi licenc-t meg a gépátvételi lapot.
Szombaton negyed kilenc körül értem ki a ringre ahol rögtön bevágódtam a Brian boxa elé mert senki más nem volt még ott (ismerős). Hamar lekaptam a tükröket és ezzel szabályszerűvé is lett a motor.
A gépátvételen sem szórakoztak sokat, még matricát is szereztem Tőlük a rajtszámhoz. Transzpander felvétel és irány a box. Szépen be power tape-tem a mocit (nesze neked pályaidom ).
9-kor már jött is a szabadedzésünk. Amint felmentünk a pályára a cél végén egy többhektáros felszórás fogadott minket. Éppenséggel a kanyar ívén belül volt egy 2m-es tiszta sáv de engem nagyon irritált az a rengeteg por. Na mindegy. A bemelegítő edzés nem volt valami jó. Amióta pályázom most először éreztem azt, hogy a futómű meg a gumik nem akarnak működni. De ennek én voltam az oka mert egyszerűen nem bírtam a helyes íveket használni. A cél végén 2-3 secet dobtam el. Gyakorlatilag 40-el vettem a kanyart. Folyamatosan rosszul mentem az uszodában a 11-es kanyarban és a célrarában. Egyszerűen szarul mentem és nem is éreztem jól magam fent. A legrosszabb az volt, hogy 7-kör után teljesen lefáradva jöttem le a pályáról. Járni alig bírtam.
A Hajni szerint ekkor is volt egy 2:12-es köröm (ha jól mért akkor ez tiszta 1-es kanyarral 2:09 lett volna)
Na ennek örömére elmentem Talmácsit nézni. Sajnos az újrarajtoltatott versenyt már nem tudtam megnézni mert jött az időmérőm. Jó előre eldöntöttem, hogy 5-6 körnél nem futok többet de azt megpróbálom élvezni.
Nagyjából ezt végre is hajtottam. Jól éreztem magam bár megint nem mentem jól.
A 20-ik rajthelyről indulhattam 2:12.625-el. Bemondta a nevemet a speaker. Ennek nagyon örültem. Pozitívum volt, hogy sokkal jobb állapotban voltam mint a szabadedzés után.
Közben kiderült, hogy a Talmácsi nyert.(Egyszer nem nézem rögtön nyer ) Na itt volt egy 3,5 órás szünetem ami alatt megkajáltam és megnéztem ahogy Stoner oktatja a világ legjobb motorosait.
3-kor kezdődött az SST1000-ek futama benne a két Bérczi tesóval. A rajtjukat megnéztem aztán elmentem tankolni (ennek még lesz jelentősége).
Ahogy vége lett a versenyüknek nekiálltam beöltözni. Még nem izgultam különösebben. Kaptam jobbról-balról a jobbnál jobb tanácsokat:"A rajtoláskor 100-ig csúsztasd a kuplungot!, Ne törődj senkivel csak húzd a gázt!, Próbálj beállni valaki mögé!" Próbáltam megértően viselkedni a sorstársaimmal.
Irány a rajtrács. Már ekkor próbáltam kenni neki, hogy melegedjen a gumi. A rajtrácson szembesültem azzal, hogy milyen messze van az első sor. De aztán mikor hátranéztem láttam, hogy még 3 sor ember van mögöttem ezért rögtön úgy éreztem, hogy a középmezőnybe vagyok.
Na ekkor kezdtem el izgulni! Bár ez nálam csak 120-as pulzust jelent de azért dörömbölt a szívem rendesen. Rajtgyakorlattal indítottam. Ekkor szembesültem a ténnyel, hogy k*rva szarul fogok rajtolni.
A bemelegítő kör volt a legveszélyesebb az egész verseny alatt. Mindenki kacsázott vészfékezett stb. (Én is persze.)
És hát végre eljött a nagy pillanat!
RAJT!
Tibi 6000-es stabil gáz, csúsztatja a kuplungot a motor meg elkezd gyök2-vel menni! Jobbról-balról mennek el az emberek. Tibi forgatja a szemeit és agyvérzést kap a dühtől. Na mindegy most már csináljuk tovább. Végre elkapja a blokk meg a kuplung a fonalat. 1-be 140, 2-be 190 majd jön a 3-as! Ekkor az összes előttem lévő motoros elkezd közeledni! Húzom mint a barom amikor is rájövök, hogy már igen csak a 100-as táblához közeledem! Vészfék! Sikerült egy kifejezetten jó féktávot vennem! A nap első igazán pozitív élménye volt ez! A sikánnál visszaelőzött egy ember de ez nem befolyásolta a kanyarvételemet. Jön gyors balos itt ráesek a 3 előttem lévő motorosra na a jobbosból kijövet elmegyek mellettük! Jobbos kanyar nyélgáz... majd egy olyan kormánycsapkodás amitől becsokiztam egy kissé! Ekkor jöttem rá, hogy a benzinkútról visszajövet nem tekertem be a gátlót! Na az előzés most elmarad. De még rajta vagyok az előttem lévőkön. A célrarát most csak közepesen lassan veszem így sikerül az előttem lévők seggében maradni. 3-4 na itt nekiálltam a gátlót csavargatni és szerencsére sikerült is egy normális állást találni rajta. Innentől eléggé összefolyt minden. Láttam két pályaelhagyást meg egy bukást. Az 5-ik körtől kezdtem marhára elfáradni és annyira kiszáradt a szám, hogy majd meg fulladtam. Közben teljesen légüres térbe kerültem. Se előttem se mögöttem nem volt senki.
Annyira elfáradt a jobb lábam, hogy a -2-es kanyarban alig bírtam dönteni. Néha úgy éreztem ha még 1mm-ert döntök leesek a motorról. Az utolsó két kör maga volt a pokol. Majd meghaltam a motoron. Ez a köridőkön is látszott. Ha egy körrel tovább bírom nem köröznek le. A célrará előtt kaptam a kék zászlót és a célban meg a kockásat. Életemben nem örültem még ennyire semminek!
Szépen lejöttem a pályáról és örültem, hogy élek. Very Happy
A boxban bepottyantam egy székbe és jó 10 percig ki sem szálltam belőle. Ekkor egy dezinformáció miatt nagyon elkenődtem. Állítólag utolsó előttiként értem célba. Sad
Na mondom azért felmegyek és szerzek magamnak lapot a versenyről. Jéé. 636+-ban ketten is mögöttem végeztek. Akkor nem lehetek utolsó előtti! Végül is kiderült, hogy összesítésben a 19-ik helyen értem célba a 28 befutóból. Egy ember esett ki előttem 2 mögülem. Én voltam az utolsó akit leköröztek. Innentől nagyon boldog voltam főleg, hogy mint kiderült csak az utolsó köröm volt igazán gyönge. Addig azt hittem már az 5 körtől 20-on kívül voltam és az uccsó körömet olyan 2:30-nak saccoltam.
Szóval nyugodtan állíthatom, hogy stabilan megyek 12-őt.(Belevéve a célvégi sivatagot persze) 1 hónapja még marhára örültem volna ennek. De igazándiból úgy gondoltam, hogy ma meglesz a 10-en belüli idő. Confused Mindegy én úgy éreztem, hogy szét küzdöttem az agyamat úgy, hogy összességében elégedett vagyok. Majd a következő futam jobban sikerül.
Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy megköszönjem mindenkinek a biztatást és a sok segítséget amit nyújtottak nekem!
Bérczi klán, Brian és a ZX6 tulajok : KÖSZÖNÖM!
Akinek egy 600-as ninjára fáj a foga, jelentkezzen nálam, az enyém nagyon sok kellemes emlék után eladósorba került. 98-as, van rajta Viper sportdob (nem gyengén muzsikál), bukógomba, friss műszaki, a friss olaj, szűrők. megtekinthető: hasznaltauto.hu kód1987616. Illetve egyeztethetünk telefonon is:30/275-1140
üdv mindenkinek