Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Janou84 a fedélzeten! Az enyémben Repsol syntetyco 4t van. A szerelő ezt ajánlotta.
1,45 ez annyi amennyit forintra ráköltöttem. De megvan már rá a vevö ha eladom ...elméletileg.
De ennyiért olyan fullos ez a motor most h sztem nem is tudsz már mit alakitani rajta..max a kis indexek..és ennyi.
Ha félsz hagyd a gecbe szar ha félve ülsz föl egy ilyen motorra.Ha már itt tartunk mit gondoltál a motorért?
kitöltöttem
És, Gratulálok!
Én a másodikban a harmadikban és majdnem mindíg elszállok!

Szóval, a kanyarvételi sebbesség pontos megállapítása egyszerű rutin kérdés.
Nem kell többet vállalni, mint amire biztosan képes vagy.
De szerintem ez teljesen egyértelmű.
Ahogy szokod a motort és a döntögetést, egyre komolyabban fogod kanyarba vágni a gépet.
Látod Devil, ez a helyes hozzáállás!
Üdvözlünk Janou a klubban.

Janou, nagyon fontos amit most írok: SZARJÁL RÁ! Tedd fel a dobot és hagyd, hogy gyötörje a népet.

Adatlapodat töltsd ki légyszives.
hát pl hogy az elsö nagy sebességü nagy kanyarba majnem elszálltam...és ez fenn áll akkor is ha tapaszalt vagyok. Lassan meg nem mennék vele az ugy is biztos.
Hello!
Teljesen kezdő vagyok még (tegnap vettem meg gyerekkori álmomat egy Kawasaki Ninját) és lenne kérdésem. Van egy Sportdob is hozzá (Raptor). És fel is szeretném tenni rá, de mondtak olyanokat hogy hangolni kell meg ilyenek. Szal az lenne a kérdésem, hogy akkor most mivan? Mit kell csinálni? Jah és hogy milyen olajat rakassak bele olajcserénél.
Amúgy este érkezett meg a motor 20:40kor, és nem bírtam ki hogy ne menjek vele 1 kört. Elsőre elég félelmetes volt ahogy azonnal reagál a gázra meg megindul mint az állat... De jó volt. Csak megszokom idővel.
De mitöl parázol?
Hogy kirepül a kerék? Lefotóz egy rendőr? Elrabolnak az Ufók?

Egyszer egy csávó megkérdezte, volt e már olyan helyzetem, hogy nagyon beszertam.
Mondtam neki, hogy ez bizony folyamatosan olyan.
De ettől jó! Megyek haza a kis 35 lóerős Dihatsummal és már bizsergek, BE VAGYOK SZARVA, hogy mindjátr jön az érzés, végig a gerincemen, mindenemben.
Elsőnek én is el akartam adni a motort.
Már másnap ahogy hazahoztam. De idő kellet, hogy megszeressem.
Nem kell mást tenned csak, eséjt adni neki.
Valoban nem adok esélyt. Lehet kellene. Nemtudom, de ha parázok és nem is élvezem?
Devil, Te add el amotorod, vegyél valami szuperlotyót, az új tulajnak meg mond meg, hogy a jó arcok itt vannak.

Aki kimarad, lemarad.
A szar a dologban, hogy eséjt sem akarsz adni a gépednek.

Na, akkor ez a balatonos dolog ttt-nél oké nem?
Valami túrán belül mire gondoltatok?
Köszike mindenkinek a segítséget.
Na látom van azért aki érti naggyábol a bajom
Az csak nyáron lessz. De addig kilehetne találni valami túrát is. ?
Mindenki a balatonra akar menni?
ttt ! Lebaktatok én is.
ha nincs élvezet nemér az egész semmit!
a te döntésed a lényeg!
de ezt te is tudod !
talán még a naked-bike?
zdobrotka

fogok kepeket feltenni, de az 1-2 het, hogy kicsomaguljuk.Nem fogsz csalodni.Remelem.Orulok, hogy lassan osszeall nehany ember.
én ugy vettem motort hogy ki se probáltam! nem mertem!vittem egy barátot aki 20 éve motorozik!
nem babettával természetesen !nem szivessen adják oda mig nem perkálsz valamennyi bobot!mármint
probakörre!persze a barát motorszerelö is!azután mentem platos géppel hazavittem! és megkezdödött a szemezés a garázsba!motoros elöéletembe kezdtem-kisromett-simson jo sokáig-majd cagiva-aprilia aztán
eltelt vagy 13 év és a zx 6r! persze gyerekkori álom valosult meg! és azthiszem sokáig megmarad!
persze mindenkinek vonalkodos lessz a nadrágja párszor!aki nem ismeri be hazudik!motoros elöélettel is fél egy picit mindenki!
Ez tényleg így van te döntöd el hogy mit szertnél.
devil ! de ha valami nem megy azt ne erőltesd! ha nem érzel elszántságot, kedvet, és ezt nem csak a száguldásra értem , akkor maradj a régi motorodnál.
A szél engem is zavar. Főleg ,hogy 1 hete nem mehettem miatta a mocival.
na bazze egyet beszéltünk! te lested a monitorom?
Amúgy, hogy hasznos hozzászólásom is legyen. Az első mocim ugye a Thundercat volt.Az autópályán mentem 10 percig 160-al, aztán 10 perc 180, aztán top speed. Utána a 180 lassúnak tűnt. Nem kátyús úton kell 180-al menni. A gixerrel meg a 280 után a 200 olyan mint ha állnál!