Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...akkor megy azaz 5-ös.
Nem kell aggódni.
Egyes a robogós tötyögős.
Kettes a laza gurulás.
Hármas a döntögetős szerpentinezős, száguldozós.
Négyesnél már vannak elvárások.
Ötösre ne jelentkezz ha nem mész a ringen 2.04-es időt.

Egerben max megkóstoljuk a pincészetek ajánlatait.
Megnézzük ki adja a legjobb Medinát.

Aztán meglátjuk mjilyenek lesznek az állapotok.
+néztem a linket. A nehézségi fokokról nincs táblázat valahol? ...mert nekem a 3as nem mond semmit.
"...bort,betankolunk..."? hááát, az ittas vezetésben nincs nagy rutinom, de ha ettől jobban megy,hát legyen...
Ez a csapat tempójától függ.
Neked kb egy órával tovább tart mint nekünk.
Ha odaérünk délre, ott megkajálunk, szerzünk bort, betankolunk(mert hazafele zabálni fognak a gépek)
De szerintem 3-4-re simán otthon leszel.
Ez egy ebszolút nem nagy túra. Én inkább egy szombati motorozgatásnak mondanám.
Lehet róla majd szó, köszi, ha addig sikerül megszoknom a gépemet/+a motorozást/!
+ide pottyant most egy baba is,és igényli a törődést rendesen, úgyh. nem tudom h.tudok majd bevállalni nagyobb túrákat.
Egyébként reggeltől estig tartó móka...?
Megoldjuk.
Ez a város dolog igencsak veszélyes.
Április 19-ére szervezek egy túrát. Az útvonal szerint, a Mátrán keresztül megyünk Egerbe(szerpentin)
hazafelé pedig a 4-es útón végigtépünk.
Eddig jön egy Suzuki gsx-r, egy Honda cbr, egy busa és én.
Ha gondolod csatlakozz a csapathoz.

http://www.motorozz.hu/main.pl...
Ok,gurulhatunk...
Bár amíg szokom a gépet, inkább este szoktam menni, meg amúgy is,nekem nagyon gyanus,h. ez a város nappal nem kedvez a motorozásnak.
sokszor még sokkalom az enyémen is a 13000-res fordulatot de mondjuk ez kicsit más mert ugye a 636-ban van még egy kis plusz nyomaték is szóval azért 10000-res fordulat alatt is van egy kis élet
Ezt mondjuk elhiszem.
zdobrotka most miért búsulsz örülj hogy nem kell úgy szarrápörgetni a gépedet mint az új kawasakikat utcán piszkosúl szar nem is mindíg lehet kipörgetni addig.
http://www.sportmotor.hu/motor...



Szervezünk majd valami közös futamot.
Tied mennyitől piros?
Ha Békás felé jársz, 'muti meg'!
Az enyém nincsen addig órázva.
...asszem 16e. Majd holnap remélem megnézem...
Nem türelmetlenségből kérdezem, pusztán kíváncsiság, hátha valaki tapasztalt olyat,h. egy rossi imitátor az ismerettségében leharcolt egy új gépet - és nem törésre gondolok.
Honnan kezdődik a fordulatszám jelződön a piros szakasz?
A gond nem most lenne vele, hanem majd a jövőben.
Lehet 15000-nél, lehet 35000, lehet sosem, de nem véletlenül szólnak, hogy NE csináld.
Egyébként is, az az 1000 km kb. egy hétvége.
Légy türelmes.
...eddig még nem láttam a váltó lámpát,és szervíz előtt valszeg nem is fogom.
De nem hallottam még sehonnan,h. valakinek ezért ment volna tönkre, ezért kérdezem...
Én véletlenül sem járatnám az első 1000-en nagy fordulaton.
Nem tudom ki volt ezt a madár, de nem véletlenül szólnak, hogy NE eröltesd a gépet az elején.
Az első ezerig, ameddig összekopnak az alkatrészek, könnyen ledarálhatsz benne valamit, amit nem kellene.
Egy biztos, az alacsony fordulat nem árt neki(max6000), a nagyról pedig megoszlanak a vélemények.
Én tutira nem kockáztatnék.
Nem alacsonyra gondoltam.
A két végletet úgy értettem,h. van aki azt mondja bármeddig lehet pörgetni, van aki azt,h.érdemes 6000 alatt az első olajcseréig,és vannak vélemények a 2 között. De ezeket többnyire nem 'gyorsasági motorosok' mondták.
Csak a bejáratás alatt megengedett maxinunot ne lépd túl.
Az alacsony pedig miért ártana?
Szeva Vik!

...van valakinek tapasztalata,h. mekkora fordulat árt egy új gépnek? Már hallottam mindkét végletről véleményeket, de tapasztalatokat még semmit.
Ez bizony szopás.
Idén összesen 200km-t mentem.
És ez egyetlen nap volt.
Ahogy pedig az elkövetkezőket látom, még vagy két hétig ülhetünk a lakásban.
Szeva mindenkinek! Látom kezd bindulni a topic Már nem csak én meg a Zoli vagyunk, de ez a rohadék idő kib@szik velünk most,utánna meg meló ezerrel! Na nem baj, jön még kutyára ZX-6r