Az esetleges Balatonlellei talalkozoval kapcsolatban irnek meg nehany sort.Penzben en olyan 2 000 ft-ra gondoltam.Ezert a penzert ott a teraszon lavakoves suton elottetek grilleznenk egy korrekt adag hust, hozza folias krumplival es grillezett zoldseggel, de ha a friss salata szimpatikusabb, az is termeszetesen belefer.Ha olyant szeretnetek, hogy mindenki annyit eszik amennyit akar kb. 3 800 ft lenne, korlatlan italfogyasztassal (Kave, udito, sor) meg 5 000 ft.Gondolom 1-2 sor lecsuszna, de ne feledjetek 0 tolerancia, es elso a biztonsag!
Ha tisztaban vagytok a mai arakkal, akkor talan lathatjatok, hogy nagyon ovatosan probaltam szamolni, hogy ez tenyleg egy motoros talalkozo legyen.Ezt az arat vasarnapi napra tudnam biztositani, szombaton elmeletileg nagyon uszunk.(Remelem )!Jelezzetek, ha erdekel valakit a dolog.Meg egyszer....MAJUS 20 utan.Motoros barati udvozlettel mindenkinek.Tamas
az a helyzet hogy van ez a furcsa jelenség-ahogy esik vissza a fordulat furcsán dadog!nem szép egyenlet-
essen esik vissza! magas fordulaton semmi baj! és a hozzáértök azt mondják szelephézag állítás
kell!én nem vagyok zseni sajna
, de szerintem az ilyen hibákat a legnehezebb megtalálni
a hangja gyönyörű szép alapjárat is egyenletes és nem zörög,mint egy új olyan a hangja.ezt nem én mondom az aki hallott már egy két motorhangot!ja és ha motorfékkel gurulsz akkor is furcsan dadog! de a poén hogy nem vészes a dolog alig észrevehető!de mégis kurvára idegesit
szia azt hiszem hogy menni fog. De légyszí először küld el a mail címedet a monika_zoltan@freemail.hu-ra és meg adom a másik e-mail címem. előre is köszike
Attól függ mit kell csinálni.
Hengerfejet nem cserélnék, de kormánycsapágy, kupplung, lánc, lánckerekek nem téma.
És én is most viszem szelephézag ellenőrzésre.
Ha tudsz fogadni 16.1 Mb-os adatállományt, átküldöm a szervízkönyvedet.
Devil987 nem gond hogy nem szóltál tegnap annyira nem volt kedvem motorozni,meg volt egy kis dolgom.viko76 hát mifelénk is süt a nap de rohadtul fúj a szél úgyhogy szerintem ma se lessz az a motorozós idő.
Gombával még nem dőlt, szerencsére és remélem nem is fog.
Szerintem ha borulnék nagyon keveset érne a gomba egymagában.
Éppen azon vagyok, hogy valahogy kiépítsem három pontosra a dolgot, csak nem találtam még megfelelő tengelygombákat. Sokan elkövetik azt a hibát, hogy a gombát az idomtartó csavarozási ponthoz rögzítik. Ez nagyon hasznosnak tőnik(mivel a gomba kiáll oldalra 6-8-10 cm-t, de balesetnél nagyobb kárt lesz a motorban mint gomba nélkül. Minden motoron a gombát a blokk és a váz összefogatásához kell tenni, ami az én esetemben csak idom vágással volt megoldható, a bal oldalon pedig a kiegyenlítő tartályt is át kellett alakítanom.
Helló barátaim! Köszi a sok segítséget,valszeg a korábbi Digó gazdi a villa letakarítást elmulasztotta! Pedig az Olasz forgalmijában megnéztem 1 66-os születésű fazoné volt! De ennyi a legnagyobb baja Szerintem nekem már volt szelephézag állítás mert szépen jár a motor,és megy is rendesen mint a rakéta 34000-el vettem ami reális km egy 7 éves motorhoz képest. Az elején nem nagyon akart beindulni, aztán hozzáértöktől megtudtam húzzam 1 kicsit jobban neki 10000-14000 rpm között Ami nem is volt olyan nehéz , de uttánna megjavult és semmi gondom szép egyenletes alapjárat egyebek. BZ ha nem muszáj és jól megy a gép akkor ne bántsd mert felesleges. Nekem is ha maradt volna az a nehéz beindulás, akkor megnézettem volna, de elmúlt 1-2 tíltás után Itt most nállunk süt a nap szép idő van, csak maradna így, akkor kerülnék 1-et
A lenti képen a szervízintervallumok vannak németül 2000-2002-es kawákhoz.
(a többiben sincsen eltérés)
A szelephézag náluk VENTILSPIEL néven szerepel és itt 12000-re írja az ellenőrzést.
hogy hagytad el a paripát?