Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv!
ddt...most hallottam a rádióban h valami irdatlan nagy baleset volt a ringen vagy a ringnél és mentőhelikopter vitte el a csávót.
erről tudsz vmit?
Nekem a mai pályanap a race chronoról szólt. Azt akartam beüzemelni. Tegnap leficcentem a Bérczi Janiékhoz deklivédőért meg új gumiét. Aztán mondom ez a brigi hátsó még kibír egy napot. Hát...végül is kibírta. Szóval kimentünk a ringre Kirsztián, Gyorskezű meg én.
Kint odatelepedtünk a Brunekker Árpiékhoz. Az én csoportomban nem voltak sokan de az utcai majdnem fulllon volt. Elsőnek a K-ék mentek fel. Elkérte a köridőmérőt de azt mondtam neki az év első menetében(neki) ne foglalkozzon a köridővel. Gyorskezű még sosem volt pályán őt elláttuk a megfelelő tanácsokkal. Krisztiánnak tegnap 2:14-et jósoltam. Na ezt az első menetben teljesítette is. (Azért sunyiban mértem neki) Gyorskezű 2:26.
Felmentem én is GPT meg RC beizzítva. Gondoltam hátulról indulok, hogy ne tartsam fel a gyorsakat. Na ennek következtében egy tiszta köröm nem volt. Állandóan előznöm kellett. 2:07.2 A GPT meg az RC centire ugyan azt mérte szóval a GPT-re nem is lesz szükség többé.
Krisztián a 2-ik menetre megkapta az RC-t és bár erősködött, hogy jobban ment mint az előző menetben de ez nem lett igazolva. 2:15.2.
Árpi közben lenullázta a hátsó gumiját.
2-ik menetemben mondom felmegyek elsőnek oszt lesz ami lesz. Így is történt. Jött Bitter Sanyi és lenyomott mint a bélyeget.
Ez egy elég furcsa menet volt. A cél végén nyertem 10m, a Mansell-ben stabilan 150-153 között tudtam fordulni de a 2-es kanyarban meg a célrarában érzetre lassabb voltam. Az első menetben 124-et láttam a célrarában most meg végig 118-119. No mindegy jól éreztem magam küldtem is neki ahogy mertem. Az uszodába beérkeztem nagy lendülettel és éreztem, hogy most biza lapon vagyok. Na az apex után 5m-el úgy megcsúszott a hátulja, hogy konkrétan beszartam. Épp csak hozzáértem a gázhoz. Nem volt semmi tehát nem dobott meg vagy ilyesmi de kurvára megijedtem. Azé toltam neki tovább. A célrarában is sikerült egy másfajta megcsúszást összehozni szóval a hátsó gumim megadta magát az enyészetnek. Nem is eröltettem a dolgot hanem lejöttem. 2:06.7. Optimal lap 2:05.1.
Árpi varázsolt magának új gumát sajna nekem erre nem volt lehetőségem.
Utolsó menetre odaadtam a GPT-t a K6 750-nek akkor is 2:26-ot ment. Krisztián sem javított de nagy volt a forgalom. Legalább gyakorolta az előzést.
Az én uccsó menetem kb. 5 körig tartott mert elfogyott a benzinem meg fostam is szóval csak felmentem ha má kifizettem. Azé 2:08.1 így is összejött.
Nagyjából ennyi. Majd külön írok a RC-ról ha kielemeztem az adatokat.
Joe!
Neked XR-1100-ad van?
gyári van! vettem 1 éve radiális munkahengert de nem jó a gyári fékcsőhö! ezért is kell a cső olcsón
Amihez hozzájárul még, hogy a motor nem orrsúlyos, így nem ül be annyira kanyarba, hanem túrja kifelé az orrát.
Értelmesen tekergette a tekergetőket.
Igazából csak fék behúz és hirtelen lenyomás, állítás, lenyomáy,állítás, lenyomás, lenyomás...Állítás.... Fingom sincsen de sokkal jobb lett. Az előfeszítésen nem feszített, hanem lazított.
Azt hittem, feszíteni fog az elsőn ,de lazított rajta. A hátsóra mondta, hogy felkeményítette amennyire lehet, de kár basztatni, mert a gyári csillapító iszonyúan szar. elsőnek egy keményebb rugó kellene rá, az sokat számítana. Elmagyarázta, hogy a lágy hátsó futómű miatt a kigyorsításkor beül a segge, a motor meg lemászik az ívről. Ezért kellene cserélni.

/TRIX-M Kft. 1181 Bp., Közdűlő 1-2
Mit csinált vele pontosan? Megemelte a seggét és beengedte az elejét? Hol vannak ők?
Hát igen, az előző gépeken utcai gumik voltak és ha kicsit mélyebbre akartam borítani, kint kellett az oldalán csüngnöm.
Az a vágott slick miatt van.
Az a jó benne, hogy baszottul akarja fektetni a motort.
Ha utcait raknál rá, mindjárt más lenne.

Mondjuk az a gép futóművileg is nagyon el van találva.
Nagyon szrettem.
Hát hallod mikor a kawádat elvittem a vétel napján próbakörre, meglepődtem ahogy fexik magától a kanyarba. Elsőnek ilyesztő is volt. Annyira kívánja a borítást hogy jajjjjjj.
Nos uraim.
Mai napon voltam futóművesnél és 3-pénzzé belőtte a gyári cuccost.
Nagyonnagyonnagyon fasza lett!
http://www.arata.hu
Itten vannak gyorsak, ügyesek.

Ezenkívül vettem egy garnitúra gumit Pirelli diablo slick megvágva, beszámolták a régit és occsón adták szerelve meg minden.
Ollllyjjanokat borul a motor, nem hiszem el!
Úgy ragad a kanyarívre billegés nélkül, mintha nem is ugyan azon a motoron ülnék. Amiben biztos vagyok, hogy aki növelni szeretné felhőtlen élményeit döntögetés közben, az sürgősen huzzo el egy hozzáértő futóműveshez. Az eredmény garantált.
Miert most milyen feked van? Vagy valamit nem jol ertelmezek.
itt vagyok Debrecenben, itt a motorom, nyomulok is majdnem minden nap. csak a fórumról szoktam le kicsit, de igyekszem visszaszokni.
Na majd delutan radirok....
Koszi Crazy. Pont ma dumaltam le a haverokkal hogy holnap felrakjuk a fem fekcsoveket , lecsereljuk a fekolajat meg kitisztitjuk a feknyerget.
ha nem akarsz szerlőnél hagyn i egy vagyont tudok nagyon jó szerelőt kawára sepcializálódva Debreben irj msnen

atti te meg jól eltüntél mi van veled?
használd még.fékolajat cserélj szezonkezdetkor.amugy nem a lánc megy tönkre előbb hanem a feszítő patron nem ugrik kijjebb de ez jellegzetes csörgő hangot ad.amig ez nincs ne basztasd feleslegesen..
Ha te veszd meg hozzá a cuccokat akkor nem sok. Menj be Debrecenbe Erikhez a speedline-ba, ő majd megcsinálja faszányosan.
Mennyibe szokott ez az osszeg lenni korubelul? Milyen arat varjak pl ha egy szerelot megkerdezek.
Szia! Nálunk van 15800ft
valaki nem tud esetleg kedvezményes áron valami sport légszűrőt?
2000évj. zx6r.
elvileg 24e km nél van a nagyszervíz amikor mindent ellenőrizni kell, zsírozni, összes folyadékot cserélni.
razy vagy aki esetleg tudja a valaszt. Vezermulancot illetve szelephezagot hany km utan kell allitani illetve ellenorizni? Nekem most 27.002km van a gepbe.
Na remelem delutanra valaszol majd
király vagy! Azt hiszem a két termék eladója ugyan az!