Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Tudtok nekem segíteni, hogy hogyan kell helyzetjelző izzót cserélni a 2002-es és hasonló évjáratú zx6-osokon?

Előre is köszi!
ha ugy csinálsz mint a barátnőd és egy kicsit kicsurgatsz belőle mert ügyetlen vagy még akkor is elég...kb ugy 0.47 l/szár
Még egy megerősítő válasz, igen elég.
nah...felébredté ?
mivammi?
elvileg igen kb 500ml/ szár de asszem 495-t írtak rá lejjebb is
Igen elég!
Még egy kérdés Olaj mennyi lehet a teleszkopban ? 1 liter elég a 2 szárba ? bocsi csak nem csináltam még ilyet
Köszi srácok ez gyors volt thx
Vagy ITT is van.
A fő oldalt hozza be sajna, de a lényeg, hogy itt találsz hozzá.
Hello
A tied még sima zx6r vagy a legelső kiadású 636? Szimering 2002 zx636-hoz
Sziasztok !
valaki tud olyan helyet ahol teleszkop szimeringet lehet venni ?
2002 -es évjártahoz kéne sajnos
grat: így tovább
Na akkor a mai pályanapról pár szót. Amikor kiértem a pályára gyakorlatilag üres parkoló fogadott. Gyorsan letáboroztam a Kocához. Aszondja jó lenne ma 2:10 alá menni. Na az első menetben rögtön az első körben éreztem, hogy ez egy jó nap lesz. 2 kör gumimelegítés majd attack. Cél végén már 299. A 2-es kanyarba 2X egymás után olyan szinten keresztbecsúszva érkeztem meg, hogy majd beszartam a gyönyörűségtől. Mind a két köröm 2:07 közepe lett. Utána 2X egymás után nem tudtam bevenni a 2-es kanyart. Ezek 2:10-11-es körök lettek. Utána 08-07. Szóval pikk pakk összejött a javítás. 11 kört mentem elsőre ami nálam soknak minősül. Lejöttem Koca egyből elkezdett áradozni a motorjáról. Ő 2:08-at ment lightosba. A második menetben muszáj volt erőltetnem a dolgokat bár már nem éreztem úgy a pályát mint az elsőben.
A -2-ben mindig korán kezdtem kanyarodni holott az első menetben még jó volt. Aztán 4 kör után kaptam egy akkora bogarat a pofámba, hogy le kellett jönnöm takarítani. De szerencsére visszamentem. Egy figurát lenyomtam a 3-as kanyar után majd a mansellben elkottáztam a féktávot. Nagy nehezen azért a pályán maradtam. A kör végén lenéztem a mérőre: 2:07.24. Na mondom muszáj még egy kört mennem. Ebben nem volt látványos hiba igy 2:06.5 lett belőle. Le is jöttem a faszba. Koca persze 2:06.0-val fogadott de örültem neki. Egyszer elengedtem a lejtős egyenesben (nem röhög) és a -3-at brutálul vette. 2:00 lesz neki idén de lehet még jobb is.
A 3-ik menetben is volt 7-es köröm de semmi extra. Sajnos ez a menet egy súlyos balesettel ért véget. Én nem láttam de olyan tempóban ment a mentő, meg a beavatkozó jármű a helyszínre, hogy ott biza nagy baj lehetett. Kocának kezdte tépni a gumit a moci.
Vida Tibi lenyomott a célrarában. Sikán után elhagyta a pályát. Ott botladozott lépésben. Elmentem mellette full tempóban. Célrarában megint lenyomott.
Még mindig nincs meg a dőlésszög amit szeretnék. Próbálkoztam a race chronoval. Majdnem elhagytam a telefonom. Egy 2:07,5-öt felvett de 200-as top speedet ír a célegyenesbe szóval még nem az igazi.
valahogy úgy
be vagy má hugyozva mi hogy nem motorolhatsz
Crazy papa!
peppe mondott már valami biztatót?
számold csak a regadót....
150ből le van papiroztatva...és forgalomban is van de ne csináld már 2008as zx6 3000 ezer eurókért... ez milyen dolog... leforditottam semmi hitel sehova irva, törve elméletileg nincsenek én esküszöm nem értem
pályamotornak jó max
mert mire lepapírozod ... az még egy " párszázas ajánlat "
http://www.motousate.it/annunc...

olaszország dugig van ilyen motorokkal 2007es r6 3000 ezer euro meg ienek ez most kajak igaz?
Én is skorpió vagyok E.