Na akkor a mai pályanapról pár szót. Amikor kiértem a pályára gyakorlatilag üres parkoló fogadott. Gyorsan letáboroztam a Kocához. Aszondja jó lenne ma 2:10 alá menni. Na az első menetben rögtön az első körben éreztem, hogy ez egy jó nap lesz. 2 kör gumimelegítés majd attack. Cél végén már 299. A 2-es kanyarba 2X egymás után olyan szinten keresztbecsúszva érkeztem meg, hogy majd beszartam a gyönyörűségtől. Mind a két köröm 2:07 közepe lett. Utána 2X egymás után nem tudtam bevenni a 2-es kanyart. Ezek 2:10-11-es körök lettek. Utána 08-07. Szóval pikk pakk összejött a javítás. 11 kört mentem elsőre ami nálam soknak minősül. Lejöttem Koca egyből elkezdett áradozni a motorjáról. Ő 2:08-at ment lightosba. A második menetben muszáj volt erőltetnem a dolgokat bár már nem éreztem úgy a pályát mint az elsőben.
A -2-ben mindig korán kezdtem kanyarodni holott az első menetben még jó volt. Aztán 4 kör után kaptam egy akkora bogarat a pofámba, hogy le kellett jönnöm takarítani. De szerencsére visszamentem. Egy figurát lenyomtam a 3-as kanyar után majd a mansellben elkottáztam a féktávot. Nagy nehezen azért a pályán maradtam. A kör végén lenéztem a mérőre: 2:07.24. Na mondom muszáj még egy kört mennem. Ebben nem volt látványos hiba igy 2:06.5 lett belőle. Le is jöttem a faszba. Koca persze 2:06.0-val fogadott de örültem neki. Egyszer elengedtem a lejtős egyenesben (nem röhög) és a -3-at brutálul vette. 2:00 lesz neki idén de lehet még jobb is.
A 3-ik menetben is volt 7-es köröm de semmi extra. Sajnos ez a menet egy súlyos balesettel ért véget. Én nem láttam de olyan tempóban ment a mentő, meg a beavatkozó jármű a helyszínre, hogy ott biza nagy baj lehetett. Kocának kezdte tépni a gumit a moci.
Vida Tibi lenyomott a célrarában. Sikán után elhagyta a pályát. Ott botladozott lépésben. Elmentem mellette full tempóban. Célrarában megint lenyomott.
Még mindig nincs meg a dőlésszög amit szeretnék. Próbálkoztam a race chronoval. Majdnem elhagytam a telefonom. Egy 2:07,5-öt felvett de 200-as top speedet ír a célegyenesbe szóval még nem az igazi.
150ből le van papiroztatva...és forgalomban is van de ne csináld már 2008as zx6 3000 ezer eurókért... ez milyen dolog... leforditottam semmi hitel sehova irva, törve elméletileg nincsenek én esküszöm nem értem
Tudtok nekem segíteni, hogy hogyan kell helyzetjelző izzót cserélni a 2002-es és hasonló évjáratú zx6-osokon?
Előre is köszi!