Hi!
A Pirelli elhiszem, hogy jó de 2000km? az azért egy kicsit húzos lenne ha egy idényben 3-4 gumit kellene cserélni....:-)
Más: Olvasgattam-láttam, hogy többek cseréltek kipuffdobot. Kérdésem lenne, hogy elektronikát is állítottatok-e után vagy nem. Ha Igen akkor hogyan? Honnan szereztetek adatot? Ki csinálta? Mennyiért?
Ha nem akkor Miért nem?
Szia!Én Metzeller Roadtek Z6-ot használtam a gyári után.Isteni a gumi.Mind a tapadása,mind a tartóssága!Bátran próbáld ki.Amúgy van egy 2004.08.havi karcmentes Z750-esem,amit csakis családi okok miatt elszeretnék adni.iár:1290000,-
hmm... az eddigi Z750 hatso ules is az utasok reme volt, az ujra ember nem lesz aki majd raul, meg no sem
peetsp: Pirelli Dragon Supercorsa Pro. 2000km-en mindent tud, sot annal is tobbet. a fektarcsat is elesre lehet koptatni vele, de kizarolag meleg aszfalton. vizen fagumi.
Sziasztok!
2006-os Z750S tulaj vagyok, a tapasztalatokat végig olvasva detto ua.:7000-nél rezonancia stb....
A váltó egyszerűen könyörögve követeli, hogy felfelé váltogatásnál felejtsd el a kuplungot. Végsebesség: 2 személlyel 240 egy hangyafasznyival sem több, 1személlyel alulról 260.
Fogyasztás: átlag 5,1l, egyszer-egyszer 2 személynél autópályás részekkel tarkított turán volt 6l de e fölé nem lehet vinni!
A gyári gumikkal isten jól tapadt de 7000km alatt off-ra ment a hátsó OEM Bridgestone bt012, mivel ezt már nehéz szerezni de annyira passzolnak a motorhoz és nekem nagyon szimpatikus a puha keverékük bt014 lesz a következő nagyjából hasonló árban tudásban...
Valakinek esetleg más gumával van tapasztalata?
Ciao!
Nálam is jelentkezik egy enyhe vibráció 7000-es fordulat környékén (2005-ös a gép), de mivel az előző gépem egy 1 hengeres Yamaha SRX volt, így szinte fel sem tűnik.
Mentem egy Z750-essel. Szerintem stabil és könnyen kezelhető kis jószág. A kis fejidom inkább csak dísznek szolgál, mert a szelet nem nagyon fogja, szerintem. (185 cm magas vagyok)
Amúgy szép egyenletes a teljesítmény leadása. Bár az igért 110 LE -t nem annyira érezni, mivel elég magas fordulaton adja le és hát nem mindig ott motorozik az ember.
Szóval nem tol annyira, mint vártam....
Teljesen a sport-túra kategóriába sorolandó motor, szerintem. Az üléspozició kényelmes, hosszabb úton sem fárasztó.
Amúgy összefoglalva jó véleményem van a motorról!
még egy. aki ilyen túramotort vesz, s tempót is akar menni, használjon versenybukót. többe kerül, de megéri. mert ha a szélvédelem szarabb is a motoron, a sisak olyan stabil, hogy nagyon.... kevésbé jár az ember feje ide-oda...
szia!
ha tényleg 2 személlyel túrázásra akarod használni, akkor nem biztos hogy a z750 lesz a nyerő! csak ugyanazt tudom írni mint túró: egyedül 200-300 km meg sem kottyan rajta(pedig én 190cm magas vagyok), de ha van utasod akkor Ő már 100 km után is úgy fogja érezni, mintha átment volna rajta egy vonat, zsibbad keze-lába(eddig mindenki panaszkodott akit vittem!).a másik ha 160-170-es utazót akarsz vele menni, erre ez a vas alaklmatlan, a tempót bírná, Te nem fogod bírni a szél cibálását, akkor inkább vegyél valami félburkolt vagy burkolt motort, de a túrázás különben sem a 170-es átlagról szól!
túrónak: a tapasztalt belengést tök sima zsír új úton is csinálja, pedig a hátsó gátlót már telejesen felkeményítettem, szerintem egyszerűen nem ilyen használatra tervezték. nem számít én így is nagyon szeretem a gépem:-)
Solt amit leírt teljesen igaz.
én még ennyit ehhez:
igazi igénytelen kerékpár. abban az értelemben, hogy elalszol rajta, annyira nem ad semmiről visszajelzést. kissebb huplikat észre sem vesz. az üléspozició alacsony, így kis embereknek is tökéletes. én 182-vel jól elvagyok rajta.
egyedül menni lehet vele jó tempót menni. amit solt írt, az akkor van főleg, ha kicsit szarabb az út, s teljesen beül a hátsó tag, majd kirúg. kezelhető, meg kicsit keményíteni kell rajta, s akkor jó.
az első futómű egy tök alap fos.... erről nincs mit beszélni.... :o)
utassal. tempót menni nem tudsz, mert az eleje annyira elkönnyül, hogy nagyon, lassan sodródik kifelé, kb fele (kicsit több) olyan tempónál, mint amikor egyedül mész.
erősnek erős túrához tökéletes. igazából szerintem egyedüli túrázásra alkalmas. mehetsz vele 1000-km-et, kinyújtod a lábad, s simán mész várost nézni...
ha főleg 2 személy a cél, akkor egy nagyobb testű motort vennék, amit tényleg erre találta ki. a z750-es nem ilyen!
GS BMW 1150 - 1200, Túra BMW, zzr 1100, cbf-1000??? bár ezt nem ismerem..
Gondolkodom egy Z750 s gépen. Jelenleg egy V-strom 650-esem van.
Nekem egy megbízható gépre lenne szükségem, néha asszonnyal túrázni. De legyen mondjuk 160-170 es utazója.
Tavasszal lenne a dologból valami.
Segítsetek légyszi, addígis olvasgatom miket írtok.
Danke
A Pirelli elhiszem, hogy jó de 2000km? az azért egy kicsit húzos lenne ha egy idényben 3-4 gumit kellene cserélni....:-)
Más: Olvasgattam-láttam, hogy többek cseréltek kipuffdobot. Kérdésem lenne, hogy elektronikát is állítottatok-e után vagy nem. Ha Igen akkor hogyan? Honnan szereztetek adatot? Ki csinálta? Mennyiért?
Ha nem akkor Miért nem?