szoaszto,van valakinek alkatrésze 1987es kx250hez?
Legfőképp rezó érdekelne de ha tudtok olyat aki legyártaná minta alapján és nem egy vagyonért azis jo lenne.
Általános dolgokat előszöris, gátlókat, himbát, kerékcsapágyakat, kórmánycsapágy... lánc, lánckerekek...
Hallgasd meg a blokkot, nincs-e valami mellékhang, főtengelycsapágy... kuplungkosár nincs-e beverődve...
Sebességeket többször próbálgasd végig, eléggé gyengepont a kx-eknél, enyémnél is most sajnos, főleg a 4.sebesség a kétséges, illetve a powerével is van valami tipushiba.
Inkább 250 2T-t vegyél, pályára-endurozni is sokkal jobb, a 125-ös elég visszafogott, pályára mondjuk nem lehet rossz.
Sziasztok! KX 125 vagy 250 (2T) vásárlásán gondolkozok. Mit kell ezeken megnézni,hogy ne nyúljak nagyon mellé valami összebarkácsolt,pénztemető szarral. (hírdetve szinte csak olyan van ami frissen felújított,ami ugye nagyon hihető :-D)
A motorszám alapján szerintem 99-es.A vázszámból pontosan meg tudom neked mondani.De gyakorlatilag mind1 mert a 2000-esé is ugyanaz.Ez a karbi nem rá való.Gyárilag Keihin PWK 36S tipusú karbi van rajta.158-as fúvókával.
2000 évjáratú ( azt hiszem) KX 125 karbijába beletört a fő fúvóka. Vennék bele másikat de beleszaladtam a karburátor átfúvókázás poklába. Annyit olvasgattam utána, hogy már abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán jó karburátor van-e a motoromon. Kérnék egy kis segítséget. Motorszám: KX125LE008439, a karburátoron a következő felirat van: PWK 21 ( G523 ANG8). A fő fúvóka amit kivettem belőle 162 es. Jó az oda? Ez neki a gyári karbija? Motorszám alapján vajon tényleg 2000 es? Köszi!
sziasztok, készült egy rövid videó egy barátom KX-éről, amelyben az úszószintet állítjuk be.
Ha tetszett, iratkozzatok fel, várható még a jövőben is hasonló autós, motoros tartalom.
Legfőképp rezó érdekelne de ha tudtok olyat aki legyártaná minta alapján és nem egy vagyonért azis jo lenne.
Hallgasd meg a blokkot, nincs-e valami mellékhang, főtengelycsapágy... kuplungkosár nincs-e beverődve...
Sebességeket többször próbálgasd végig, eléggé gyengepont a kx-eknél, enyémnél is most sajnos, főleg a 4.sebesség a kétséges, illetve a powerével is van valami tipushiba.
Inkább 250 2T-t vegyél, pályára-endurozni is sokkal jobb, a 125-ös elég visszafogott, pályára mondjuk nem lehet rossz.
Elérhetőséget kérhetnék!?
2000 évjáratú ( azt hiszem) KX 125 karbijába beletört a fő fúvóka. Vennék bele másikat de beleszaladtam a karburátor átfúvókázás poklába. Annyit olvasgattam utána, hogy már abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán jó karburátor van-e a motoromon. Kérnék egy kis segítséget. Motorszám: KX125LE008439, a karburátoron a következő felirat van: PWK 21 ( G523 ANG8). A fő fúvóka amit kivettem belőle 162 es. Jó az oda? Ez neki a gyári karbija? Motorszám alapján vajon tényleg 2000 es? Köszi!
itt elér
KÖSZÖNÖM
know@citromail.hu
KDX 250-hez keresek kipufogó dobot (szebb állapotú rezó is érdekelhet). Gyári és sportdob is szóba jöhet.
Lenne esetleg valakinek?
Kawasaki kx 125 1992-1993-hoz keresek alkatrészeket akármilyen jöhet.
Valaki nemtudja veletlen, hogy Kawasaki KSR-2 80cc, mennyi olaj kell a teleszkopba?
Valaszokat koszi.
vannak itt KLX250 tulajdonosok is?
Keresek Kawasaki kx-f 450 2008 Tuning kipufogó rendszert vagy dobot ! Akinek van kérem írjon !
Ha tetszett, iratkozzatok fel, várható még a jövőben is hasonló autós, motoros tartalom.
http://youtu.be/GVkK_g_vYOs
Eladó egy új Mikuni TMX 38-as karbi, 50eFt az ára. Postázni tudom. (Plusz képet szívesen csinálok)
+36204822625