Én régebben úgy csináltam az RX-nél egyszer, hogy fogtam egy üres red-bull dobozt, levágtam az alját és a tetejét, ráhúztam a tartályra, és ráragasztottam.
Szerintem azt már cserélni kell. Pontosan,hogy mennyi üzemóra után kellene cserélni ...nemtom.Én mindig úgy cserélem,hogyha ránézésre odavan már a gyergytja vagy ha érzed,hogy valami nem ok a gyújtással akkor csere.
Elhiszem biztos az a száma.
A te krosszmotorod 1992-es vagy 1993-as évjáratú. Az én Kawasaki KX 80-as krosszmotoromra sincs rá írva pontosan, hogy G1-es vagy G2-es csak az van rá írva, hogy KX 80-G.
Hello Latra!
Váltóolajt, milyet javasolsz?
Nem tudod 4 ütemű váltóolaj jó-e a 2 üteműbe? Sok on-line motorosboltban érdeklődtem minden hol 4T-set írtak (4 üteműhöz valót) pedig oda írtam 2 ütemű a motorom.
Latra szerinted milyen arányba keverjem be a benzint?
Az 1:30-as szerintem túl sok neki. Nem szoktam krosszpályán motorozni a mocival, inkább erdőkbe endurozgatni meg ilyesmi, a powert azért szoktam használni.
Valaki aki cserélt már vízpumpa szimeringet, megtudná nekem mondani a méretét? 93as J2-es KX250 blokkhoz kellene, de ha jól tudom, újabb blokkoknál is megegyezik a mérete
Segítségeteket kérném, nem rég került tulajdonomba egy Kawasaki KX 80 crossmotorom!
Észrevettem hogy csöpög az olaj a kipufogó elején mármint a dobnak a bejáratánál, és kicsi olaj van a kipufogó végén is meg a gyertya is olajos kicsit, meg nincs a motor füstjének az a jellegzetes kétütemű crossmotor égett szag!
Nem tudom, mi lehet a baja vagy túl sok olajt kapott, 1:25-ösre kevertem be de már próbáltam 1:30-asra is (Olajt Castrol Power 1 TTS 2T-t használok), vagy talán másik gyertyát kéne bele (most Champion RN9YC 5M 973 van benne), vagy talán a motornak rossz a gyújtása, vagy nem égett rendesen a Power szelep alatt?
Kérlek, írjátok le a véleményeteket, válaszaitokat előre is köszönöm.
Sziasztok !
Régóta fáj a fogam egy kx250f re, melyik évjáratól érdemes belevágni mert hallottam olyanokat h az első szériáknak 2003 körül voltak vizpumpa gondjai meg hasonlok ? Szval érdekelne a véleményetek h milyen évjáratokat érdemes figyelni?
Gyertyát mikor kell crossmotorba cserélni?
Mert az én gyertyámon minden motorozás után összemegy a gyertya hézag kicsire, meg mindig olajos a gyertya.
A te krosszmotorod 1992-es vagy 1993-as évjáratú. Az én Kawasaki KX 80-as krosszmotoromra sincs rá írva pontosan, hogy G1-es vagy G2-es csak az van rá írva, hogy KX 80-G.
Mert az én gyertyámon minden motorozás után összemegy a gyertya hézag kicsire, meg mindig olajos a gyertya.
Ha a Kawasaki KX 125-J2-es akkor 1993-es évjáratú.
Az én kawám alvázszáma: kx125j-00951
milyen évjáratú?
sztem 90-90 közötti
Váltóolajt, milyet javasolsz?
Nem tudod 4 ütemű váltóolaj jó-e a 2 üteműbe? Sok on-line motorosboltban érdeklődtem minden hol 4T-set írtak (4 üteműhöz valót) pedig oda írtam 2 ütemű a motorom.
Egyébként szoktam powert használni. Ha már egyszer van, akkor, muszáj kicsit kihúzatni.
Az 1:30-as szerintem túl sok neki. Nem szoktam krosszpályán motorozni a mocival, inkább erdőkbe endurozgatni meg ilyesmi, a powert azért szoktam használni.
Szerinted jó a Castrol Power 1 TTS 2T a crossmocimba?
Segítségeteket kérném, nem rég került tulajdonomba egy Kawasaki KX 80 crossmotorom!
Észrevettem hogy csöpög az olaj a kipufogó elején mármint a dobnak a bejáratánál, és kicsi olaj van a kipufogó végén is meg a gyertya is olajos kicsit, meg nincs a motor füstjének az a jellegzetes kétütemű crossmotor égett szag!
Nem tudom, mi lehet a baja vagy túl sok olajt kapott, 1:25-ösre kevertem be de már próbáltam 1:30-asra is (Olajt Castrol Power 1 TTS 2T-t használok), vagy talán másik gyertyát kéne bele (most Champion RN9YC 5M 973 van benne), vagy talán a motornak rossz a gyújtása, vagy nem égett rendesen a Power szelep alatt?
Kérlek, írjátok le a véleményeteket, válaszaitokat előre is köszönöm.
Régóta fáj a fogam egy kx250f re, melyik évjáratól érdemes belevágni mert hallottam olyanokat h az első szériáknak 2003 körül voltak vizpumpa gondjai meg hasonlok ? Szval érdekelne a véleményetek h milyen évjáratokat érdemes figyelni?