Még azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet a kmx-et kinyitni, ha a fojtott 15 le-s változat van Nekem? Nem vagyok benne biztos, de érzetre szerintem a fojtott változat. Tudom hülyén hangzik, de nem tudom eldönteni, lehet hogy csak el vagyok szokva a kicsiktől(nem olyan rég vettem), lehet hogy csak a ZZR 1200 után érzem soványnak. (vagy a súlyom miatt?105 kg
Szevasz!Az elsötelókat csak ha szétszeded akkor tudod variálni,alátét,másik rugó,olaj sürübb,vagy higabb.A gyári gázos hátsógátlón van egy tekergetös rugóelöfeszitö,azt tudod erre-arra ahogy neked jó állitgatni.Az olajvisszajelzöd hibája több minden lehet,kizárásos alapon kezd.kösd le az üres visszajelzöt és nézd meg igy.Lehet kidörzsölödött vezeték,vagy a tartályban akadt fel valami,vagy leszakadt a vezeték egyik vége.Esetleg test hiba.Vagy sorolhatnám.Látni kéne,mivel mit csináltak eddig,a gyárihoz képest.
Köszönöm a segítségedet, azt még elfelejtettem hozzáírni, hogy üresben szépen kiforog, csak terhelés alatt csinálja. Még pár kérdést feltennék, lehet, hogy tudsz benne segíteni.
1. Az olajnyomás visszajelzőm az üres visszajelzővel szinkronban működik, és csak akkor alszik el, ha sebességbe kerül a motor. (olaj természetesen van benne, kenése van, Shell Advance 2T fullszintetikusat használok.) Hol lehet elkötve az visszajelző elektromossága? Vagy esetleg a különolajozás tartályában lévő "érzékelő" hibásodott meg? Tudom a KX-ek keverékkel mennek, de hátha van ötlet...
2. Van-e valami infó arról, hogy hogyan és hol lehet az első telók és a központi (gáz)teló feszességét (előfeszítés) állítani?
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv!
Szevasz!Több oka is lehet,de valószinü a power szelep akad meg valahol.Vagy nagy a kopása a mozgatónak,vagy el vannak kokszosodva a hengerben a forditó fogaskerekek.Jó elmondtam,na a lényeg valahol itt lesz az a pici hiba,ami nagy szereléssel jár,föleg,ha a hengerfejet is le kell venned.Mielött szétszednéd,vedd le a kipufogót,valaki húzza a gázt,lámpával nézed akad e a power valahol.Ha szétszeded összerakni,vagy javitani nehezebb,vannak jelölések,ha nem jutsz vele semmire,könyvvel kapcsolatban már kerestél,valamelyik 80 as évjáratbeli kx megegyezik vele,nézünk hozzá könyvet,de kmx-es könyvem nincs.Talán valaki tud segiteni.
Van egy KMX 125 '99-es mocim (tudom, hogy nem KX, de nincs ilyen topic, és a működési elv hasonló), ami 4200-4300/min fordulatnál mindig dadog, akad egy kicsit,minden fokozatban, kb. 4500/min-től (és alatta is) szépen forog. Akksi van benne. Gyertya hiba? Membrán? Tud valaki hozzáértő segíteni így látatlanban?
Előre is köszi!
Üdv!
szevasz.Nekem is ez volt a bajom. Két hiba lehet. Az egyik ha leszeded az elsö dobott kell lennie rajta két gumi gyürünek meg egy réz gyürünek ami a dobb meg a hennger közt van. A másik hogy a henger nél eredetileg levékonyitották ezért ott könyebben ki ég. Én ugy oldotam meg ki kentem kipufogo tömitövel. azota nem folyik. Amugy én 10l bezinbe 0.4dl olaja. full.szin.
Szevasz.Van Clymer könyvem,jobb,részletesebb mint a gyári,2000ft plussz postaköltség,akár postai utánvéttel is.www.motorszerelesik.eoldal.hu-... felveheted velem a kapcsolatot és válogathatsz a könyvek között.Holnapután már nálad lehet.
aha arra mert ha fenn van bakon akkor tudom mozgatni a kerékkel együtt meg az előző tulaj is mondta... abba nem tod mekkora csapágy kell? áhh igaz majd szétszedem
köszi, szerintem majd szezonra kicserélem benne az olajat, sikerült felfagyálózni vagyis az előző tulaja rakott bele csak nem vtam viztos benne de bemértük és -15 fokig jó most levan takarva rendesen találtam robbantott ábrákat neten.... stimmel is a hátsókerék csapágy meg van csak a lengőkar?:S nem jut eszembe a neve. nah mind1 azon megy keresztül az a hosszú csavar ami összefogja az egészet! értelmesen kifejeztem magamat ismét nah ennyire azé hülye nem vok csak másnapos
nah aztán abban vannak csapágyak azoknak a mérete nincs meg, de majd inkább szét szedem azt beviszem mintának köszi a választ
Még azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet a kmx-et kinyitni, ha a fojtott 15 le-s változat van Nekem? Nem vagyok benne biztos, de érzetre szerintem a fojtott változat. Tudom hülyén hangzik, de nem tudom eldönteni, lehet hogy csak el vagyok szokva a kicsiktől(nem olyan rég vettem), lehet hogy csak a ZZR 1200 után érzem soványnak. (vagy a súlyom miatt?105 kg