Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy úr vagy köszi szépen
csapágyat én is megtudom szerezni olcsón:) csak arra lettem vna kiváncsi, hogy milyen méret meg hogy hogy néz kupos lehet-e vagy csak sima csapágy de végülis ha majd nagyon kotyog és zavarni fog szét szedem aztán megnézem:)


ez az olajos, szintes dolog nem tiszta úgy kell, hogy összepakolom----a tetejére nem tekerem rá a csavart(a tetejét )----összenyomom, hogy teljesen becsusszon a szár aztán--- elkezdem önteni az olajat addig amíg a tetejétől visszamért 112mm-t nem éri el az olaj? ahhoz h puhább legyen nem kevesebb olaj kell? tehát 112mm-nél többet kell lefele mérnem és addig töltenem az olajat?
Javítsál ki ha vmit rosszul fogtam fel!
Köszi!
A kormánycsapággyal kapcsolatban,a CR/CRF fórumon keresd a molnarzo nevű srácot olcsón segit,boltba 8-9000ft darabja.Méretet fog kérni.
Telóolaj,lehet kapni különböző "keménységben"0-10W között,vagy piros ATF.Szint,összetolt telónál tetejétől mérve 112-mm vagy kevesebb akkor lágyabb lesz a teló.160-170mm alá ne menj.A harisnyáról meg megoszlanak a vélemények,ha szakadt lesz többet árt mint használ,a tépőzárast ne tedd fel.Ennyit tudok segiteni.
áhh, köszi, de pillanatnyilag levok égve ezek az infokat vhogy pénz bekerülés nélkül akarom megszerezni csizmát is akarnék venni....
amúgy néztem telóharisnyát is... vannak tépőzárasok is de azok mennyire tartosak? nem megy szét a tépőzár rugózáskor?
ha rajt van ez a harisnya akk tovább bírja nem a szimering?
Mindent megtalálsz itt:http://szerelesikonyvek.byetho...
amugy milyen olaj kéne bele? meg mennyi nem tudod?
tehát amikor szét szedtem azt húzom fel először a becsúszó szárra aztán jöhet sorrendbe ahogy szét jön
amúgy méretet nem tudsz mondani? 90-es évjárat
meg még asszem a kormány is csapágyas mert ha behúzom az első féket akkor mozdul.... nem tudom elmagyarázni a nyaknál a észre lehet venni, hogy kottyanik egy picit. ebbe milyen csapágy van sima mint a főtengelyen vagy a kerékbe, vagy esetleg ilyen csonka kúp alaku? méretet esetleg tud vki ezekre?
Szevasz!Tépőzárast felejtsd el.A többire meg megadtad magadnak a választ,szereld nyugodtan,porvédőt meg rendelésre tudsz venni,bárhol.
Sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem, hogy vki szedett már szét egy 250-es kx-nek első telóját? szimeringet kéne cserélnem rámegy az első fékre szedtem már szét első telót nagyjából menne csak akkor van gáz ha vmi spec szerszám kell
amúgy ha már szimeringet cserélek porvédőt is kéne nem?
azt a telóharisnyát csak akkor lehet rárakni ha szét szedem vagy összerakot állapotban is? tépőzáras esetleg? bár az nem hiszem, hogy hosszú életű lenne
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre!
Kx 250eshez ('84-86) lenne e gyujtás alaplap, és lendkerék!
Előre is köszi!
Talán lekopott a váltókar ricnije...
2T váltóműolajat Nehogy gázolajat
szevasztok!

blokkba milyen olajat töltsek?
Keress rá valamelyik keresőben,biztos fent van,árulják cégek.
Sajna nem.
Help! kawasaki kmx 125 f?tengely csapÁgy mÉretÉt valaki megtudnÁ mondani?meg a szimering mÉret is kÉne! nagyon szÉpen kÖszi aki tud segÍtsen!
Szevasz!
Kuplungdekni le,váltó kapcsoló megnéz,körmök elkoptak,szétesett,eltört,stb.A kuplungot ha leszeded jobban látod.Ha itt minden jó akkor szétszed az egész,bár szerintem itt lesz a baj.
Szevasztok,sztetek mi lehet a baj? a váltokarom leesik "csak forog"(fel-le mozgathato kézzel és a sebeséget sem teszi be ) mindig pedig megvan huzva rendesen
Tanácsokat elöre si kössz
Szevasz! Elküldtem.
piro14@citromail.hu köszönöm
Szevasz Piro14!
A kuplungon mivel fiksz,nem tudsz állitani.A kiemelökar belsö része (a kuplungfedélben ami van és a kiemelötengelyhez csatlakozik,(belül a blokkban!))szokott kikopni azt fel kell hegeszteni,majd vissza köszörülni.ekkor visszaáll gyári(közel gyári) állapotába,(ha semmit nem kokecoltak)ekkor kell a kuplungbowden feszitöt utána állitani.
Ennyi.
Irj elérhetöséget,elküldöm neked.
Szia csika1

Olyat kérdeznék h a kuplungot 89-es kx-en h kell belállítani mert a cd-n nemtaláltam olyat lehet h csak én vagyok vak de ha tudnál segíten írj kérlek köszönöm
Szevasz!Több üzemanyag,több levegö nagyobb teljesitmény.Az alábbi kép DT-de a fojtások mindnél kb ugyanezek,te döntöd el mihez nyúlsz.
Szia csika1!

Nem úgy gondoltam, hogy tuningolni, hanem úgy, hogy állítólag van ezekből a 125-ökből fojtatlan(?) 27-30 Le körüli változat, sőt a KMX-nek állítólag olyan változata is, aminek a végsebessége 80 km/h-ban van szabályozva. Ez kb. 12 Le, ha jól emlékszem, az enyém (szerintem) 15 Le és 100 km/h, és a folytatlan lenne (elméletileg) 20+ Le és a végsebessége kb. 130-140, persze csak óra szerint.
A ZX-9 R Kawának is állítólag a súbernél kell betenni egy réz pöcköt,(a 4 karbinál, persze) így a vákum fel tudja húzni teljesen a súbereket, és meg van benne az összes paci. Legalábbis így olvastam.
Hát,tuningolni?Gyújtás,porlasztó,kipufogó,membrán,
gyertya.Ez sok piz+munka.Áttétel 13-53.Nagy súlyodhoz jó lenne,de hátulütöje,sok alkatrész élettartama lecsökken,szóval amit ebbe a mociba beleölnél lóvéba,azon veszel jobbat.Nem versenyre találták ki,hanem kezdö mocinak,leskelödésre,s mert a régi krossz cuccokat a raktárakból el kellett adni.Ezért épiti a gyár ezeket a szinte nem korszerü motorokat,de szerintem sokan a nem gazdagabb gyerekek közül igencsak az olcsóbb fenntartású mocik felé fognak kacsingatni.