Na szeva,robbantott rajzot találsz a quad.lap.hu oldalon.Ha beléptél megkeresed az alkatrészek pontot,majd a ronnie"s mikro filmre rákatintva kikeresed a tipusodat és már kész is.
Sziasztok
Nekem van egy 2002-es évjáratú 125kx-em, frissen felújítva wiseco dugó+hajtókar, csapágyak, szimeringek,tömítések...stb, henger még nikazilos. Szép, megkímélt állapotú, endurózásra volt használva, nincs széthajtva. Ha valakit érdekel: 30/958-5741 IÁr: 450.000,-
5-6 szazad az illesztesi hezag egy 2t crossnal
azaz a dugo es a henger belso fala kozti meretkulombseg
megmereted egy speci meruvel a dugod ami lessz 43.95 mm asszem ez az enyem gyari merete
/de olyan merje aki tudja hol kell a dugot megmerni/
megmereted a henger belso meretet amihez megint egy masik speci furatmero muszer kell /nem ranezesre /
az lessz 44.00 mm tehat 5 szazaddal nagyobb a henger belso merete akkor jo
tehat 5 szazados az illesztesed
7 szazad kulombsegnel egy merettel nagyobb dugo utan kell nezneg
mert az mar zurog es nem fut megfeleloen a hengerbe ide oda billeg es szetkoptatja az egeszet
megfelelo illesztesnel megvan vezetve a dugo nincs lehetosege idetlenul billegni kopodni es koptatni a hengeredet ovalisra
mert azert ovalitasat is illik megmerni a hengernek ha tul nagy fel kell honoltatni
ekkor elveszit a meretebol 3 szazadot de biztosan fut benn a dugo
viszont ha honoltatsz dugo mereteben is kovetned kell
nikasilt tul sokszor nem lehet tan egyszer mert az egesz bevonat nem tobb mint 2 tized utanna mar alu a henger fala az meg ugy kopik mint a vaj
uttanna jon a vashuvelyezes az se gaz 20 bol megvan es sokat kibir az is
tehat 5-6 szazados illesztes
ha ennel kisebb nagy fordulaton megszorul leall lehul az ujra megy vagy meghuzza a henger falat ahogy kell
na meg a jo olaj huszonotosre keverve vagy akar huszasra hondaknal 125 2t nel azt ir a gepkonyv
ha huzod neki es jo minosegu az olaj siman elegeti castrol tts
keves olaj par ezer ft-ot megsporolsz egy evbe 5 ezret azt majd rakoltod felujitasra a tizszereset ha osszedol
na majd folytatom ha van meg valami
Attól függ hogy most kezdtél crossozni? Ha igen akkor Kx125... de ha nem akkor Kx250 2 ütemű
de ugyis jó hogyha most kezdel .. akkor mehet kx250 4T is
de óvatosan 2T-vel mert nehezen lehet kezelni mint 4T-vel!
Szeva Norbi! Azt hogyan érted,hogy 5-6 századdal nagyobra kell méretezni? Most veszek tavasszal kx-et csak még nem döntöttem 125 vagy 250? Próbálok informálódni mindenről! Előre is köszi!
en majusba csereltem dugot 50 orat mentem vele 12 olajat hasznaltam el /wertex 24000 ft pink motorstol/
most prox 22000 ft /majd meglatjuk mit bir/
szinte csak palyan motoroztam vele es most csereltem ki
1 szazaddal kellet nagyobb dugo
fontos hogy 5-6 szazadra legyen illesztve es ezt szakember merje be es normalis muszerrel
ne csak ranezesre
olajat castrol tts / vagy power 1 -et kapott csak/ huszonotosre keverve
motorolajbolt .hu-rol rendeled 2600 ft /liter ez az egyik legjobb olaj
fontos hogy a legszurot minden tank utan ki kell mosni de nem csak igy ugy hanem egy normalis mosas vagy 20 perc
csak legszuro olajat hasznalj mert a sima olajon atmegy a por
palyán ha huzod neki 10 percenkent 1 litert eszik
lenyeg amit veszel minnel kevesebb uzemoras legyen
helló!engem is érdekelne hogy mikor kell dugót cserélni,mert valaki azt mondja 20-30uzemóra.valaki 40-50ora,valaki meg hogy 1szezont bir ki es most tanácstalan vagyok mert szeretnék venni kx 125-öt,de ha nagyon sokba kerul a fenntartasa akkor maradok az enduronal
Sziasztok!
Birtokomban kerül Kawasaki kx 125 crossmotorom!
Szét szedünk és kijavitottuk a hibákat satöbbi!
Nos észrevettem hogy csöpög olaj kipufogó elején mármint a dobnak a bejárata! ez normális? vagy tul sok olajat kapott vagy nem égetett jól póver szelep alatt?
egyik ok :gondolom hogy keveset égetett a hengerben mert nem nyitottam póver szelepet mert attól többet eszik meg több olaj kell neki mármint henger meg dugó falára legyen kenése stb
azért nem nyitottam power szelepet mert bejáratós a motor...
acél perselyes meg uj dugót is kapott szal nem szabad power szelepet nyitni különben hamar lekopik a dugó !
másik ok: túl sok olajat kapott 1:30 keverék miatt? de bejáratásra kell!
ha ki van járatva akkoris 1:30 keverékkel használjak? vagy 1:40?
másik kérdésem nem tudjátok hogy meddig kell bejáratni? Confused
olvastam hogy addig kell amíg nem ragad meg a dugó hengerbe!?
vagy addig kell kb 5 üzemórát kell enyhe power szelep utána fél gáz meg vvisszaváltáskor kuplung be és kis gázfröccs nem igy kell? Confused
Amugy bejáratós a motor! mivel acél perselyes és 1:30 keverékkel használok meg uj dugót is kapott ezért 30 üzemórát kell járatnom fél gázon nem szabad kinyitna póver szelep mert akkor vége a dugónak
amikor eltelt a 15 üzemóra akkor 1:40 keverékkel fogok használni!
ha kész van bejáratás akkor 1:50 keverékkel!
Castrol full synth increased Accelaration for 2T olajat használok benzinbe!
AmUgy milyen váltóolajat ajánlotok? Igol? Mogul?
előre is köszi!
a KDX 200-ról mit gondoltok? megbizható?
2003as KX125-höz kellene service manual! Ha tudnátok egy címet adni ahonnan le lehet szedni azt megkösszönném. Ciao
Nekem van egy 2002-es évjáratú 125kx-em, frissen felújítva wiseco dugó+hajtókar, csapágyak, szimeringek,tömítések...stb, henger még nikazilos. Szép, megkímélt állapotú, endurózásra volt használva, nincs széthajtva. Ha valakit érdekel: 30/958-5741 IÁr: 450.000,-
Elöre is köszi !
azaz a dugo es a henger belso fala kozti meretkulombseg
megmereted egy speci meruvel a dugod ami lessz 43.95 mm asszem ez az enyem gyari merete
/de olyan merje aki tudja hol kell a dugot megmerni/
megmereted a henger belso meretet amihez megint egy masik speci furatmero muszer kell /nem ranezesre /
az lessz 44.00 mm tehat 5 szazaddal nagyobb a henger belso merete akkor jo
tehat 5 szazados az illesztesed
7 szazad kulombsegnel egy merettel nagyobb dugo utan kell nezneg
mert az mar zurog es nem fut megfeleloen a hengerbe ide oda billeg es szetkoptatja az egeszet
megfelelo illesztesnel megvan vezetve a dugo nincs lehetosege idetlenul billegni kopodni es koptatni a hengeredet ovalisra
mert azert ovalitasat is illik megmerni a hengernek ha tul nagy fel kell honoltatni
ekkor elveszit a meretebol 3 szazadot de biztosan fut benn a dugo
viszont ha honoltatsz dugo mereteben is kovetned kell
nikasilt tul sokszor nem lehet tan egyszer mert az egesz bevonat nem tobb mint 2 tized utanna mar alu a henger fala az meg ugy kopik mint a vaj
uttanna jon a vashuvelyezes az se gaz 20 bol megvan es sokat kibir az is
tehat 5-6 szazados illesztes
ha ennel kisebb nagy fordulaton megszorul leall lehul az ujra megy vagy meghuzza a henger falat ahogy kell
na meg a jo olaj huszonotosre keverve vagy akar huszasra hondaknal 125 2t nel azt ir a gepkonyv
ha huzod neki es jo minosegu az olaj siman elegeti castrol tts
keves olaj par ezer ft-ot megsporolsz egy evbe 5 ezret azt majd rakoltod felujitasra a tizszereset ha osszedol
na majd folytatom ha van meg valami
de ugyis jó hogyha most kezdel .. akkor mehet kx250 4T is
de óvatosan 2T-vel mert nehezen lehet kezelni mint 4T-vel!
nyilván túl sok! min 1:30 kellett!
amugy nem értem hogy miért kell átméretezni a dugót vagy mit?
most prox 22000 ft /majd meglatjuk mit bir/
szinte csak palyan motoroztam vele es most csereltem ki
1 szazaddal kellet nagyobb dugo
fontos hogy 5-6 szazadra legyen illesztve es ezt szakember merje be es normalis muszerrel
ne csak ranezesre
olajat castrol tts / vagy power 1 -et kapott csak/ huszonotosre keverve
motorolajbolt .hu-rol rendeled 2600 ft /liter ez az egyik legjobb olaj
fontos hogy a legszurot minden tank utan ki kell mosni de nem csak igy ugy hanem egy normalis mosas vagy 20 perc
csak legszuro olajat hasznalj mert a sima olajon atmegy a por
palyán ha huzod neki 10 percenkent 1 litert eszik
lenyeg amit veszel minnel kevesebb uzemoras legyen
szerintem 1 szezont simán kibir de persze függ a tereptöl meg hogy megyit használod!
sok mindentől függ!
Birtokomban kerül Kawasaki kx 125 crossmotorom!
Szét szedünk és kijavitottuk a hibákat satöbbi!
Nos észrevettem hogy csöpög olaj kipufogó elején mármint a dobnak a bejárata! ez normális? vagy tul sok olajat kapott vagy nem égetett jól póver szelep alatt?
egyik ok :gondolom hogy keveset égetett a hengerben mert nem nyitottam póver szelepet mert attól többet eszik meg több olaj kell neki mármint henger meg dugó falára legyen kenése stb
azért nem nyitottam power szelepet mert bejáratós a motor...
acél perselyes meg uj dugót is kapott szal nem szabad power szelepet nyitni különben hamar lekopik a dugó !
másik ok: túl sok olajat kapott 1:30 keverék miatt? de bejáratásra kell!
ha ki van járatva akkoris 1:30 keverékkel használjak? vagy 1:40?
másik kérdésem nem tudjátok hogy meddig kell bejáratni? Confused
olvastam hogy addig kell amíg nem ragad meg a dugó hengerbe!?
vagy addig kell kb 5 üzemórát kell enyhe power szelep utána fél gáz meg vvisszaváltáskor kuplung be és kis gázfröccs nem igy kell? Confused
Amugy bejáratós a motor! mivel acél perselyes és 1:30 keverékkel használok meg uj dugót is kapott ezért 30 üzemórát kell járatnom fél gázon nem szabad kinyitna póver szelep mert akkor vége a dugónak
amikor eltelt a 15 üzemóra akkor 1:40 keverékkel fogok használni!
ha kész van bejáratás akkor 1:50 keverékkel!
Castrol full synth increased Accelaration for 2T olajat használok benzinbe!
AmUgy milyen váltóolajat ajánlotok? Igol? Mogul?
előre is köszi!