Szia!
Én tudok egy KLX 300-ast 580.000-re tartja haver, de ebből még enged valamennyit.
Egyébként jók a 250-esek is, csak a 300 az versenyenduro 250 pedig nem.
A 250- ben van akksi, index stb. és gyengébb jóval.
ja itt megtudod esetleg nézni a motort: http://www.hasznaltmotorok.hu/index.php?c=200&hirdetes_id=10 7139
Köszönöm az okfejtést,érdekes most így elsőre de igazad van ha jobban belegondolok.Az én mocim egy KDX125(92es évj.) és amint néztem olyan 9000körül érdemes váltani.Üresben is csak 10300at pörög.
Persze én sem vitatozni szeretnék,idejöttem megkérdezni valamit,amihez én nem értek ,és valószinű hogy te jobban értesz hozzá,de ezért még nem kell lehülyézni senkit... NEM ÍGY VAN ??? (vita lezárva...)
ha már nyitott volt rajta akkor nem lessz sok kulombség.
éoo azért mondtam én is hogy némelyik 125-re nem jo a 125-os crossz kipufogo mert nagy,
ol DT max 9000-et porog de az má csunya tole jo 8000-ig ,ezáltal a fordulatszám alatt bizonyos mennyiségú levego+benzint éget el ennek a kiáramlásának kell lenni fujtva,nem jo az se ha tele van fulytással ,de az se ha ures cso,
azért van az hogy PL Honda Cr 125 13-13500at porog kb 2 -2,5 szor annyi benzin+levego mint a a DT,a 80-as 85-os kategoria kipuffjai kb annyit valamivel tobbet nyomnak mint a DT-k,annyival tobbet hogy éppen jo lessz a DT-re az a kipufogo.
ki kell probálni.megéri.
nálunk mentek a 80-as kipuffok cca 2-5ezer forinté,de lehet csinálni is konnyen.
Olvasgatom a fórumot és teljesen elegem van ,h megy itt az egymás rokonának a sorolgatása.Most nem azért de én suzukits-t tartom valamire,ő és mr2ütem tud a témába komolyan beleszólni.Én is konyítok valamit hozzá mint talán sokan közülünk,de a technikai dolgokba behatóbban ők értenek.
Más:Érdekelne ez a 80-85ös kipufogó téma.Pontosan miért jó a 125ös motorokra ez a pufó?Mert én is csináltam a sajátomra egy teljesen nyitottat,és sem a hangjától sem a teljesítménynövekedésétől nem voltam elájulva.Sztem a rezóban is van valami fojtás,meg az h dupla falú.
Még más:Kinek van véleménye illetve tapasztalata a KLX250esről.Mert kicsi motoromat (KDX125) le szeretném cserélni erre a típusra.sajnos nem sok pénz áll rendelkezésemre,mert akkor csakis a KLX300 illetve az XR400jöhetne szóba,de hát pénz beszél.... Mennyivel erősseb mint a KDX és mennyire megbízható.milyen szervízigényű...stb
télre nem szoktuk cserélgetni.
amire gondolsz az a fúvoka.
mert ugye van alapjárati, fő fuvóka, levegő stb...
igen a bergeknek a delortoja, elég versenykörülményre lett tervezve ezért abba nem árt cserélgetni.
de nekem a husky télen nyáron ua. csak kicsit kormol a hidegben, vagy ha belebarál vki, nekem sikerült az utolsó túrán.
hát most az enyém olyan mint egy igazi dizel kamaz, szép feketén füstöl.
a de képes betorpanni is hirtelen gázra ugyanúgy mint a 2t.
a husabergek pedig igen érzékenyek a hömérséklet változásra, 10 fok különbségnél már állítani kell a tűn.
a többit meg a gyertyából észreveszed.
4 utemnél hogy jon elo az hogy sok levego vagy kevés ugyan ez benzinnel.
2 utemnél érzem a menésen hallom a hangján szagán fustjén de 4t mocinál nem tudom feketén fustol ha tobb a benzin mint kellene vagy mi?
fulad és ozt ránt mint marha?
nem probáltam még
de a 745i bmw 60 as temporól kilőve 140 ig nem birt elmenni melletem.
az a8 qottró, az 30 ról 120 ig volt mögöttem, utánna kevés lett a husky mint mackósajtban a brummogás .
viszont a 900 as yahama diverson ellen 100 ig avló padlógázas kigyorsitásig jó voltam , utánna elkezdtek utolérni.
amúgy megvan még, tegnap zsiroztám a himba rendszert, holnap beállítgatom a karbit mert kicsit sokat kap.
de sokkal tobbet értek gyerekfejjel a mocikhoz mint te a felnott ...... fejeddel.
te érzed magad felnotnek,de ugy látszik még is fordítva lessz,mert én gyerek fejjel mondtam hogy hadjuk abba ezt az idétlen vitát,de te még ráteszel,az igazolványod helyett igy mutatkozol be.
mondtam már hogy hadjuk abba,nem szeretem magam ismételni mert nem papagály vagyok hanem /szerinted/ egy majom.
de nagy a pofád te krumpli zabálo!!! szégyent hozol a magyarokra
,én a te helyedbe elásná magam ha olyan hulye madár infulenzás akcentusom volna mint neked
,képzeld sokkal tobben kiváncsiak az én véleményemre mint a tiedre
,elég sokan fordulnak hozzám mailen keresztul segítségért és segítek is nekik mert ok megértik veledszemben homofobiás fonokseggenyalo majom
és ok ugy szintén magyarok te rasszista fasz!!!!
azzal a pofa beveréssel meg ne bízd el magad ,lehethogy fordítva lenne,így hogy csak neved van mersz pofázni de nem vállalod on magad ,kulomben mért ures az igazolványod geci
senkiházi majom,inkább szerintem ne válaszolj itt senki kérdésére mert nem hiszem hogy valaki kiváncsi a köcsög,szlovákpofádra,amit úgy bevernék hogy az anyád sem ismerne rád Fasszopó!!!!!!!
hát ha annyit nem értesz meg hogy tegyél rá crossz mocirol kipufogot akkor semmi kozod a mocihoz ulj biciklire és arra se felejts felszereletetni potkerekeket nehogy eldolj mert nem vagy majom.
De szépen megy a motor,itt van pár kép,csak meg kéne mosni.
az enyémen ilyen van.
Én tudok egy KLX 300-ast 580.000-re tartja haver, de ebből még enged valamennyit.
Egyébként jók a 250-esek is, csak a 300 az versenyenduro 250 pedig nem.
A 250- ben van akksi, index stb. és gyengébb jóval.
ja itt megtudod esetleg nézni a motort: http://www.hasznaltmotorok.hu/index.php?c=200&hirdetes_id=10 7139
A KLX ról senkinek semmi tapasztalata,tudománya?
mien mocira csináltál kipufogot?
ha már nyitott volt rajta akkor nem lessz sok kulombség.
éoo azért mondtam én is hogy némelyik 125-re nem jo a 125-os crossz kipufogo mert nagy,
ol DT max 9000-et porog de az má csunya tole jo 8000-ig ,ezáltal a fordulatszám alatt bizonyos mennyiségú levego+benzint éget el ennek a kiáramlásának kell lenni fujtva,nem jo az se ha tele van fulytással ,de az se ha ures cso,
azért van az hogy PL Honda Cr 125 13-13500at porog kb 2 -2,5 szor annyi benzin+levego mint a a DT,a 80-as 85-os kategoria kipuffjai kb annyit valamivel tobbet nyomnak mint a DT-k,annyival tobbet hogy éppen jo lessz a DT-re az a kipufogo.
ki kell probálni.megéri.
nálunk mentek a 80-as kipuffok cca 2-5ezer forinté,de lehet csinálni is konnyen.
Olvasgatom a fórumot és teljesen elegem van ,h megy itt az egymás rokonának a sorolgatása.Most nem azért de én suzukits-t tartom valamire,ő és mr2ütem tud a témába komolyan beleszólni.Én is konyítok valamit hozzá mint talán sokan közülünk,de a technikai dolgokba behatóbban ők értenek.
Más:Érdekelne ez a 80-85ös kipufogó téma.Pontosan miért jó a 125ös motorokra ez a pufó?Mert én is csináltam a sajátomra egy teljesen nyitottat,és sem a hangjától sem a teljesítménynövekedésétől nem voltam elájulva.Sztem a rezóban is van valami fojtás,meg az h dupla falú.
Még más:Kinek van véleménye illetve tapasztalata a KLX250esről.Mert kicsi motoromat (KDX125) le szeretném cserélni erre a típusra.sajnos nem sok pénz áll rendelkezésemre,mert akkor csakis a KLX300 illetve az XR400jöhetne szóba,de hát pénz beszél.... Mennyivel erősseb mint a KDX és mennyire megbízható.milyen szervízigényű...stb
amire gondolsz az a fúvoka.
mert ugye van alapjárati, fő fuvóka, levegő stb...
igen a bergeknek a delortoja, elég versenykörülményre lett tervezve ezért abba nem árt cserélgetni.
de nekem a husky télen nyáron ua. csak kicsit kormol a hidegben, vagy ha belebarál vki, nekem sikerült az utolsó túrán.
nem tudom hogy van magyarul az a valami ami engedi a benzim mennyiségét,a tu alatt van a kamrábol azon keresztul jon a benzin,az a kicsi réz valami.
2t-n ha télen akarsz menni akkor kell nagyobb.
pl HONDA CR 125-be 165 helyett 185-os van télen és megy mint az állat.
a de képes betorpanni is hirtelen gázra ugyanúgy mint a 2t.
a husabergek pedig igen érzékenyek a hömérséklet változásra, 10 fok különbségnél már állítani kell a tűn.
a többit meg a gyertyából észreveszed.
4 utemnél hogy jon elo az hogy sok levego vagy kevés ugyan ez benzinnel.
2 utemnél érzem a menésen hallom a hangján szagán fustjén de 4t mocinál nem tudom feketén fustol ha tobb a benzin mint kellene vagy mi?
fulad és ozt ránt mint marha?
de a 745i bmw 60 as temporól kilőve 140 ig nem birt elmenni melletem.
az a8 qottró, az 30 ról 120 ig volt mögöttem, utánna kevés lett a husky mint mackósajtban a brummogás .
viszont a 900 as yahama diverson ellen 100 ig avló padlógázas kigyorsitásig jó voltam , utánna elkezdtek utolérni.
amúgy megvan még, tegnap zsiroztám a himba rendszert, holnap beállítgatom a karbit mert kicsit sokat kap.
Megvan még a HUSKY-d?
mennyire hagysz el vele egy 750-es XTZ-SUPER tenere-t,van rajta puff cca 72-75 lo.
70 gyarilag.
de sokkal tobbet értek gyerekfejjel a mocikhoz mint te a felnott ...... fejeddel.
te érzed magad felnotnek,de ugy látszik még is fordítva lessz,mert én gyerek fejjel mondtam hogy hadjuk abba ezt az idétlen vitát,de te még ráteszel,az igazolványod helyett igy mutatkozol be.
mondtam már hogy hadjuk abba,nem szeretem magam ismételni mert nem papagály vagyok hanem /szerinted/ egy majom.
ugylátszik ..........
hagyuk abba.
nem kívánok vitázni.
végeztem.
,én a te helyedbe elásná magam ha olyan hulye madár infulenzás akcentusom volna mint neked
,képzeld sokkal tobben kiváncsiak az én véleményemre mint a tiedre
,elég sokan fordulnak hozzám mailen keresztul segítségért és segítek is nekik mert ok megértik veledszemben homofobiás fonokseggenyalo majom
és ok ugy szintén magyarok te rasszista fasz!!!!
azzal a pofa beveréssel meg ne bízd el magad ,lehethogy fordítva lenne,így hogy csak neved van mersz pofázni de nem vállalod on magad ,kulomben mért ures az igazolványod geci