Nem szabad elmennunk SuzukiTS. :) Mert akkor meg tobb hulye lesz,mint eddig volt...igy legalabb megprobalunk egy kis ertelmet taplalni piciny agyacskajukba. Latod,pl ha mi nem lettunk volna,ezek ugy halnak meg,hogy sosem hallanak 500-as 2T crosszrol.
hallod,menjunk innen mert itt a sok hulye aki nem lát tul a 125-os pincsijén okoskodik az 500-as CR-rol mikor még nem is láttak ilyet nem még hogy tudják hogy megy.
nekem volt lehetoségem kiprobálni 500-ast 98-ast SM-et,eredeti lánc áttétellel. 150-et ment 5800-as fordulaton!!!!
ezzel volt szerencsém menni.
50000Sk ért árultákcca 350000Ft-ért.
Kocsogok látjátok azt ott mellette,az van ráírva hogy anbulancia,az olyan faszfelyeknek van odakészítve mind ti!!!
akiknek a pofályuk nagy de értelmetlenul!!!!
basszátok meg én még mindig nagyobb igazságot mondtam mint az aki azt mondta h 2800as on ad le65 v nemtom hány lovat ti szerencsétlenek 2T a kulcsszó nem az 500 gondolkozzatok lehet h az enyémbe volt egy kis hülyeság elismerem de akkor is egy 2Tnek odahúzos2800as forduléaton ugy lehörög mint a picsa...
Neem kérdezted meg amikor megvetted tőle?!
Csak kivi lennék,hogy a blokkba mit csináltak idáig...
Mindegy..úgy is kederül majd minden.....De sok baja nem lehet,mert szép hangja van a motorjának...
Az alapjárat ingadozás oka az,hogy a tengely ami mozgatja a pillangó szelepet az ki van kopva....korral jár!
Szia!
Én eddig csak fordított telósat szimeringeztem, de mindenképpen érdemes megnézni, hogy gyárilag mit írnak elő! Ja és a perselyeket is nézd meg, hogy jók-e még, mert ha már nem
akkor kikezdi a teleszkóp szárat és utána hiába szimeringezed a karcoknál kiengeni az olajat! Az olajjal se spórolj, mert én elsőre olcsóbb fajtát használtam. de nagyon puha lett!
Az én tapasztalataim ezek remélem tudtam segíteni.
"csak azért mondom me nekem is 2T van és nemsokba különböznek."
Tombol az értelem. Hogy adná le 8200-nél,mikor 7000 nél többet nem igazán pörög?És még valamit,ti ültetek már 500-as 2Tén??? Vagy van nektek otthon a garázsban???Mert nekem történetesen van 1. Városban 5-ösben motoroztam tavaly nyáron,mert olyan erő van benne...mondjuk krossz áttétel van még rajta,de nem nagyon szeretnénk leáttételezni.
hé emberek lenne egy kérdésem, de csak hozzáértök válaszoljanak, okoskodásokból nem kérek
kiakarom cserélni a szimeringet a mocimban (yz), namost eddig csak rendes telos mocikba cseréltem, fordított telóssal még nem volt dolgom. A kérdésem hogy miben más a szim csere? hallottam vmit hogy levegőtleníteni kell ...de azt meg hogy?
jah és mennyi olajat tegyek bele? nyomjam össze és öntsem tele?
eddigiakbe annyit tettem amennyit kiöntöttem belölük de ebböl már kifojt a nagy része
az 500-as CR max 6000-6500-at porog de annyit zabál mint egy traktor hetvenes ekével,de mivel csak 6000-t porog az élettartam is kurva jo.ha jol tudom 1400-nél már 54 loero és 2800 kornyékén adja le azt a 65-70-et
versenyre SM speciál volt
64 Nm-t 1900 tol,70 lovat 2600tol.
alapjárat 550-600 fordulat kozott.
a 70 lovat 6700-ig adja le max 6900 at porog