Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CsátoK!!!!
Kero,istenem Szerinted a 4T krossznak nem kell fordulat?Hamarabb szetmegy egy verseny 4T,mint egy verseny 2T (krosszban).Emberek,tajekozodjatok mar,mielott valami suletlen hulyeseget irtok be ide.
Hat akkor te meg tenyleg nem CR 250-en.2e-nel oda huzod neki,belefosol a gagyadba.A KLX 650-et megeszi reggelire.
A CR 500-nal viszont nem is huzhatsz nyelgazt mert megfordul a motor a tengelye korul.Es tok mindegy,hogy 2-esben vagy 5-osben huzod oda.
Ennyi a különbség?! Nemsok.....Na jó,de ki az aki nagyon verseny célokra használ egy ilyen bitang motort?!Sztem aki ilyennel akar röpködni az vagy hülye vagy őm aga anorexiás :D
Hi!
Na ezt mondtam ez a gép az R-es változat, ami annyit tesz, hogy verseny enduro!
A tiéd az C-s, ami azt jelenti, hogy túra gép!
Elöre szolok,nem védek/bántok senkit!!Ne hasonlits cr250-et klx650-hez.500-as 1 hengeres 2t-az már alapbol megy, a tartoságrol annyit ha a 4t-t ütöd eléghamar elkezdi az olajat zabálni.
2T ...Nem a nyomatékról híresek a 2T motorok,azt ne mond nekem,hogy ha egy CR 250 nek odahúzok egy nyélgázt 2e Fordulaton akkor az elkezd rángatni ,és törni előre...Mert ezt nem hiszem el! A KLX nek meg 5.be majdnem alpjáraton gurulok odabaszok neki egyet és elkaparja a seggét és olyan robajjal megy előre ,hogy már szinte félek tőle..
Ennyit a nyomatékról! MEg a 2T azért nem jött be nekem ,mert észrevételeim alapján,kibaszott hamar széthullanak,ha küldöd nekik,ha nem küldöd akkor meg halott dolog,mert nem megy....kell nekik a fordulat,hogy vegyék a lapot,ellentétben a 4T vel!
Részemről ennyi!

JAhh lehet,hogy praktikus az a müanyag a lámpádnál de sztem kurva undorító és olyan mint ha ki lenne nyomva a szeme :) Amúgy tényleg jó ötlet mert nekem a kawán be van törve :S


Másik,hogy a polisport fejidomok,hogy világítanak?!
Kishapsi tied milyen?! Este lehet vele látni valamennyire?!
ok tudjak?azt sem tudjak,hogy letezett 500-as 2T utcara.
Na mentem csicsiájzni...sziasztok.
szerintem+87ig....de tök mindegy.Menj be a yamahába ök tudják.
már sikerult 4-et osszehoznom a butykolésekbol.
szerintem meg igen.nezd meg az oldalamon :)
Szerintem nem!De ezzen ne vitázunk.
1984-1989-ig gyartottak.
torottet vagy rendszam nelkulit mar olcsobban is lehet kapni. :) mint ahogy mi is vettunk egy masik NS 400-ast.
Hülye vagyok!!Ülést akartam irni.
Ebben a szinben jobb!(csak az a piros oldalidom...)
RZ-Németeknél 3000-euro---,ritka ott is(84-87ig gyártották)tzr böl nemhiszem hogy sokminden jó hozzá(de ha gondolod összehasonlitom)Yz-amcsiknál van sok(messze van)de ha minden kötél szakad hozatok.(ami nem 1x-ü)
hat konyebben talalok,ha mast nem veszek egy masik RZ-t nemetbol es mar rogton van mindenhez alkatreszem + nagyon sok dolog jo bele a TZR-bol meg a TZ-bol.
De egy 490-es gephez honnan talalsz alkatreszt?Meg kulfoldon is ritkasagszamba megy....szoval ha elso 500-asnak en tuti KX-t vagy CR-t vennek.
linkMost kerestem
Ez az!
90évekig ,ne hidd hogy az rz-hez könnyebb alkatrészt szerezni(+nagyon drága!!)
"nyomatékot h iányoltam mint minden 2T ből"

Egyszer menjel egy CR 125-tel,vagy 250-ennel,utana mar nem fogod ezt mondani.
Ajanlanam az 500-ast is,csak felo,hogy osszetorod a motort.
Kulonben tenyleg.es nem csunya,csak hajlitott oda muanyagbol ilyen szart,hogy az endurozas kozben ne verjek ki az egot.