na! felőlem fogadhatunk de már nincs jég az a baj.. na mind1 jövőre, amúgymeg ferde jégen bármeik gumi elcsúszik és én jöttem kb 15-el mégha lépésbe mentem volna akkor nem estem volna el.. mind1 beismerem h béna voltam meg tapasztalatlan, és tanultam belőle.. ennyi!
az is számít hogy hogyan és és hogy hány kiló vagy.
ebből a szempontból nekem elönyöm van ,mert 60 kiló vok
4 ben ülve gázra, 5 ben álva föl lehet venni, egyenes uton.
ha van egy kis hupli a mezőn és lendület akkor ott 5- ben ülve föl lehet venni.
Én a volt 650es HUSABERGemmel 3.ba még ülve 4.be már csak állva gázra és nem olyan kurva rövid az áttételezése mint a 450es yamahának hanem még a gyárinál is 2 hátsó foggal nyujtottabb egyszóval azok a 650es husabergek a LEGBRUTÁLISABBAK
és 2x kiszúrta a belsőt mert szarul rakta be
kb mennyibe fáj egy ilyen gumi?
tudod kezdő terepemotorosok versenye
nem igen foglalkoztam még átalakítással, bár én az nsr 250 nek néztem ki a felnijeit, azok tetcenek.
jégen ki tud nagyobbat esni
kawasaki kdx 30 le
Geri milyen versenyen lettél TE második????Az adatlapodra irtad...
Nem mindeggy!! én nem esek el úgy a jégen mint geri
ebből a szempontból nekem elönyöm van ,mert 60 kiló vok
4 ben ülve gázra, 5 ben álva föl lehet venni, egyenes uton.
ha van egy kis hupli a mezőn és lendület akkor ott 5- ben ülve föl lehet venni.