Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, hasonló a hangja élőben is, de ne felejtsd el hogy az ott a videón egy tuning dob, és nem széria, de érdekes hogy majdnem ilyen a valóságban is a hangja. De a legegyszerűbb ha a neked legközelebbi Kawasaki kereskedésbe ellátogatsz és ott meghallgatod. Akkor biztosra mész! Neked is minél hamarabbb széles utat!
Sziasztok!

Köszönöm szépen a sok infót! Annak azért örülök, hogy nem láttátok a fejemet, mikor olvastam, amiket írtatok, mert ha jól sejtem, közben csorgott a nyálam . De csak nem tudtam annyiban hagyni a dolgot, és ezt találtam:
http://s63.photobucket.com/alb...


Széles utat! :-)
Ja és a hangja pedig felnőttes és kellemes, nem olyan hangos, de amikor mondjuk nagyon megindul akkor valami egészen durva hangja lesz, nem lehet leírni, de amúgy szép mély hangja van, de az én kedvencem, miután kiég a kipufogóból az a speciális konzerválózsír vagy micsoda durrog gázelvételnél, és az nekem a kedvencem! De ezt meg kell hallgatnod!
Szervizeknél ha valamit kell akkor azt beállítják, de amúgy nekem egyetlen egyszer kellett egy picit a láncon állítanom, azon kívül semmi más. Amúgy ha nagyon forgatod, mondjuk pályán, akkor sem eszik túl sokat, nekem Pannónia ringen evett kb 6,5-7 litert. De amúgy kb 4-4,5 körül eszik ha csak finoman mocizgatsz.
Ha 3 éven belül történik valami gyári hiba, akkor nincs gond mert minden új Kawasakira 3 év garanciát adnak. De ha mondjuk Casco nélkül megborulsz akkor már elég mélyen kell a zsebedbe nyúlni, ezért érdemes mindenképpen Cascot kötni rá és akkor nem kell annyira tartanod, mert ugye az fizet akkor is ha a saját hibádból van a baj. Nekem egyszer volt egy kis hiba a géppel, egy biztosíték valahol kiment és az bezavarta az injektor hibáját jelző lámpát, de a szervízben rájöttek a hibára és rögtön meg is csinálták ingyen mivel gyári hiba volt de amúgy nem nagyon hallottam sorozatos gyári hibákról ezzel a típussal kapcsolatban, szinte semmiről.
Nálam volt 1000-es szerviz, de megmondom őszintén arra nem emléxem biztosan hogy volt-e olaj csere de asszem nem, de 6000-nél nekem volt olajcsere, olajszűrő csere, és kitisztították a légszűrőt. Lassan jön a 12000-es, azt nem tom akkor mi lesz, de a szervizek költsége változó bolttól függően, és mondjuk az olaj fajtájától/minőségétől függően. Asszem 4 liter olaj megy bele (ennek az ára válltozó) és a szűrő ára még ami biztos egy szerviznél.
És nyugodtan kérdezz mert így legalább talán nem zsákbamacskát veszel, hanem tudod mik a tulajdonságai a mocinak.
Szia,

A hangja szerintem nagyon szép és karakteres de nem túl hangos. Én úgy veszem észre, hogy ha mások mellé érek már hallnak. De meg kell hallgatni.

Plexit a google -lel kerestem mint windshield. Így találtam a gyárit az aranynál drágábban:-).
volt utángyártott is de annyira nem tetszett, hogy megnézzem az árát.

A javítási költségekről nem tudok mit mondani most van 2500km a vasban, az 1000 es t nem én csináltattam.
olaj meg szűrö csere 12000 nél, 6 ezernél csak átnézés.
Sziasztok!

Bocs, de megint eszembe jutott valami:
a szervizköltségekről van már valami képetek? (és mennyire igényli a matatást? OK, hogy szervizkönyv szerint kell vizitre vinni, de állítgatni, hozzányúlni kell?) azt látom, hogy nem sokat eszik - vagy tudjátok, hogyan kell okosban használni - de ha valamivel gáz van, tutira fájni fog, nem? Van már infótok ilyesmikről (miattatok remélem hogy másodkézből)?
NORBEE, írtad, hogy gyári plexit ezek szerint nem akarok , de más létezik?

Szerintem mára beosztom a kérdeznivalót, inkább motorozzatok - én is azon leszek majd, egyszer, talán, végre... :-)))
Szép napot, jó utat!
Sziasztok!

Köszönöm szépen a véleményeteket, KISHONDÁS és NORBEE! Minden vélemény segít, hiszen tapasztalat nélkül legfeljebb szerelemből tudok dönteni , az meg könnyen elsülhet rosszul is. De a véleményetek alapján ennek azért egyre kevesebb esélyét látom. Azt megígérem, hogy nem fogok ész nélkül menni. Egy 250-essel tanulok, és már érzem, hol vannak a korlátaim. Szeretném majd hosszabb (? minden relatív) utakra használni a gépet, elkirándulgatni vele Pécs, Győr magasságáig, idővel talán távolabbra is, méghozzá elég gyakran - és ahhoz azért talán jobb lenne erősebb lovat választani, mint ha csak városon belül vagy kissebb ingázásra használja az ember...
Korábban volt már ilyen kérdés a fórumon, de hadd próbálkozzam be újra: a hangjáról mit tudtok elmondani? Nem biztos, hogy az a jó, ha hangos, bár erről is hallottam már többféle véleményt. Mégis: milyen? - Lehet a kíváncsiság rossz tulajdonság, de nem tudok tenni ellene :-)))
Széles utat!
Szia!
Nem sokat tudok segíteni egyéni véleményemmel mert teljesen kihalt a fórum de azért néhány pontot elmondok!
Elösször is, attól függ ki mondja, mert néha csak a nagy szája van sok embernek és tudás az hiányzik! Egy 400-as is vagy akár egy kisseb is tud fenevad lenni és ahoz is kell némi tudás hogy tudjad uralni! Ez a tudás SZERINTEM álltalában öregebb (akár 90-akárhányas évjárat) motoroknál kell hogy meglegyen mert azok nem olyan kezesek mint a mai gépek. Szerintem egyenesben minden kissebb motort meglehet unni kis idő után is, de ahhoz hogy egy kissebb motornál azt érezd egy szerpentinen vagy egy kannyarral teli úton hogy egy rolleren ülsz, ahoz elég sok idő kell. Mert ezt hívják kimotorozásnak, amikor már teljesen érzed a gépet és tejles mértékben az ura vagy egy szerpentinen is! Az egyenesben minden hülye tudja húzni a gázt de a kanyarteknikák, a féktávok és egyéb dolgok megtanulásához nem elég"két hónap"! Egy elég abszurd példát mondok, a saját példámat, előre mondom elég hihetetlen de e z így van/volt! Nekem a második motorom az ER-6n, elötte egy 50-es Honda sportmocim volt, igen, 50ccm köbcentis. Utánna ültem át az Er-6n-re és a leghihetetlenebb hogy 16 éves voltam, jelenleg 17 vagyok. Jogsim csak A1-es van amelynek a határa 125 ccm, de a többi nem publikus, a lényeg hogy 10140 km van már benne. Szóval nekem egy 50-es után a 650-es nagyon kezesnek tűnt, eleinte féltem hogy majd túl erős lesz meg hogy ez kész öngyilkosság de hát minden motorral lehet lassan meni és az ER-6n-nel nem kínszenvedés! 6000-es fordulatig szépen finoman megy, és érdekes hogy nem is nyomatékszegény 6000 alatt, de 6000 és 8500 között már eldurvul, és 8500-nál amikor kijön a 72 ló akkor elég rendesen húz, de azt nem kell mindig kihozni belölle. A lényeg hogy nem csak promócióból mondják hogy ideális kezdőmotornak, de ehez azt is tudni kell hogy olyan kezdő motorosnak ajánlott aki tud reálisan és mindig józan ésszel gondolkodni, mert ez a kis Kawa is tud vadállat leni, de a jó benne hogy lehet vele kellemesen és finoman is motorozni. A kanyarokban nagyon stabil, de gondolom még nem kezdenél rögtön térdeléssel de arra is alkalmas. A teljesítményleadása is finom, nem rángat, az injektor nagyon jól sikerült, a fékek jól adagolhatóak, és nem melegszenek, és ezeket azért mondom mert én 175 cm és 58 kg vagyok, szóval a testi adottságaink majdnem megeggyeznek és én mégis rendesen tudom uralni a kawát. Nem kell hozzánagy test vagy nagy tudás, csak józan gondolkodás hogy hol húzod neki és hogy mennyire. Ha ezt eltudod dönten józan ésszel hogy hol és mikor csapatsz, és hogy mennyit vállalsz be, akkor SZERINTEM nyugodtan kezdj ER-6n/f-el. (a szerintemek egyéni véleményeim, nem biztos hogy igazam van, de én így gondolom )
A kettesre nem tudok mit mondani mert az enyém n verzió de nincs rajta plexi, talán annyi hogy 150-ig nekem elviselhető a menetszél, mivel nem vagyok magas és a műszerfal pedig annyi szélvédelmet biztosit 150-ig hogy nem zavaró. De hát istenem, a motorozás ezzel jár! :D
És mi (fateromtól kaptam) azért döntöttünk ez mellett mert nagyon megtetszett a stílusa, a dizájn, a megjelenése, egyszerűen megfogott és hát akkor csak bízni tudtam abban hogy majd talán tudom uralni a gépet, de kellemes csalódás ért! Szerintem nagyon kezes jószág, de ott lapul benne a fenevad. Jójó, nem fenevad, de engem az 56 kilómmal eléggé repít! :D És még annyi hogy azért ez mellett döntöttem és nem az f mellett mert akkor még csak fekete felnivel lehetett kapni az f verziót de az n-et már akkor is szürke felnivel árulták és valahogy akkor jobban tetszett az n, most is, de már lehet kapni az f-et is feketében szürke felnikkel. Na az már tetszik! De nem bántam meg hogy n lett!
Remélem kicsit segítettem a véleményemmel, de azért még kérdezz meg néhány ER tulajt! Sok szerencsét a választáshoz, és végszóként szerintem nyugodtan kezdj ER-rel, kezes jószág csak tudnod kell hogy lehet fenevad is! :D
Szia,

nekem majdnem 2 hete van egy N es em.

tapasztalat:

mentem vele úgy 1000 km-t.
Először puhának találtam az elejét és kevésnek a szélvédelmet. Aztán ezek az érzések kezdenek eltűnni és csak a széllel van némi gondom, de csak 130 felett(lehet, hogy velem van a baj, mert az átlag japónál cseppet nagyobb vagyok). Annyival meg nagyon ritkán tekerek, mert leginkább a várost járom. Találtam rá gyári plexit mintegy 88£ :-(.
Nagyon dinamikus, gyakorlatilag 3 és 7 ezer között tökéletesen használható. A fékek, leginkább az első több mint jó. Váltó precíz még nem nagyon nyomtam lukat vele. A hangja nekem a gyári dobbal is nagyon tetszik, pláne visszafele váltogatáskor.
Az ülése jó, bár 4-5 óra után már kicsit nyom mindenütt, de ez szerintem természetes.
Fogyasztás 4,3-4,7 ehez nincs mit tenni.
Elkezdeni több mint tökéletes, ha nem őrültködik az ember szerintem nem csak tanulni jó.
Hi mindenkinek. Tudom szörnyű de ma értesültem erről az ER-es oldalról, de a jó hír hogy már rajta is vagyok. Én ugyan mint KAWASAKI kereskedő is vagyok itt jelen, de az idei teszt motorom egy VERSYS lett és annyira elégedett lettem vele, hogy maradt is. Ráadásúlmég a RINGre is kivittem és el sem hittem hogy milyen jól teljesített. Innen jutott eszembe hogy meghívlak titeket most 17.-ére a Ringre egy kis pályázásra. Hidjétek el nem fogjátok meg bánni. Szervezek egy kis külön oktatást előtte és közben a nagyobb hatásfok érdekében. Remélem sikerül mindent megszervezni.
Nem azért kell jönni hogy versenyzők legyetek hanem mert óriási élmény, és mert megmentheti az életeteket a közúton. Akit érdekel vagy ugorjon be valamelyik boltba, vagy írjon a mail-emre Lorenzo@kamoto.hu , Vagy csörögjön és regisztrálom. A létszám sajna nem határtalan.
Üdv Lorenzo 06-707031212
Sziasztok!
Er-6n-emhez keresek első sárvédőt, első lámpát és első gumit! Ha esetleg valaki ezek az alkatrészek közül tud valamelyikkel szolgálni jó áron akkor az kérem írjon! Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok!
Látom, nem esztek embert, hát hadd kérdezzek én is. :)
1) Nemrég csatlakoztam, de motorom még nincs. Mivel egyáltalán nincs, erősen gondolkodom azon, mit is lenne jó elsőre. Azon hezitáltam, hogy ugyan teljesen rákattantam az er-6-ra és ez lesz álmaim netovábbja, de mégsem ezzel kellene indítani, mert hogy fogok anyázni, ha eldobom. De mindenki azzal hergel, hogy ne vegyek 400ast vagy kissebbet, mert két hónap múlva ott fogok vekengeni, hogy nem kell roller. (szó szerint így) Első motornak (176cm/60kg) szerintetek állatság er-6-ost venni, vagy tényleg olyan kezes, mint a fáma mondja, és ha ésszel hajtja az ember, nem lesz gond?
2) f vagy n? Szélvédelem szempontjából mondjuk az n plexivel felszerelve és az f között nagy a különbség?
3) Ti miért amellett döntöttetek, amivel jártok és miért nem a másik mellett?
Kérlek, válaszoljatok.
Előre is kösz.
Hali mindenki! Be kellene megint indítani a fórumot!
Csak egy kicsit írjon mindenki és segítsünk egymásnak ha kel valamiben! Előre is kössz mindenkinek!
Ping! Ébresztő, fórum!

Tudja esetleg vki, h a színen kívül mi a különbség a 2006-os és 2007-es ER-6-ok között? Van bármi jelentős módosítás?
Hali kishondás!személyemben megtaláltad a legfiatalabb Er-6n résztulajdonost!18 voltam október 18-án!Ha akarsz írni esetleg talizni akkor írj 1 e-mailt!laszlo.pfiffer@freemail.hu
Szevasz!
Két város közt mentem, kb. 120-szal döngettem, egy 80 éves bácsi egy kis kerti traktorral kihajtott elébem egy földes útról. Fékre nem volt időm és telibe kaptam. 40 métert repültem, a motorom KO! Biztosítás nincs, elég nagyot szívtam. Amúgy tudom ajánlani a motoros ruházatot és a csizmát, mert annak köszönhetem a lábamat! Széles utat! Kösz az infót! Csáó
Szevasz!

ajaj!!! Elég rendesen leápoltad a motorodat. Bevallom, hogy nem tudok semmi ilnfót ezekkel csapcsolatban, amim van az csak egy gyári kormány, és az első telóba való gyári rugó. Amúgy Pécsi kereskedőt Steeelhorse-t tudom ajánlani. Nekem nagyon szépen megcsinálták, miután elcsúsztam vele.

Amúgy mi történt?
Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni..Keresek ER-6f-hez első kereket, első villát, valamint hűtőt, és kormányszerkezetet. Első lábtartót, és komplett burkolatot.
A címem: kawaer6f@freemail.hu
Előre is köszönöm!
Bármilyen segítség jól jönne!
Köszi
Hali
Szevasz!

bevallom, hogy szerintem megéri az árát! Van egy másik fórum is, ahol Jim Tonic nevezetű fazon el akarja adni a mociját, vele vedd fel a kapcsolatot, ha használtat akarsz venni.

ER-6 fórum

Vélemény szempontból is tudsz ott érdeklődni. Árat sajnos nem tudok mondani, de ha újban gondolkozol, akkor jól válaszd meg a bolt-ot ahol veszel. Sok embernek sok a kellemetlen tapasztalata.

széles, és sima utat!
Hali!
érdeklődni szeretnék a motor áráról és hogy megéri-e az árát ?
akár használt vagy uj? legjobb lenne mind2
kösz hy
Nekem van 165-ös és 120-as slickem,de dögivel.
Csutka!

akkor tessék itt is van mozgás.
hello mindenki! megkérhetném azt, akinek ER-6F-ese van, lefotozná nekem a motor rakodóterét? még érdekelne mennyi a végsebessége, 6osban 6000fordulatnál mennyit megy, és mennyi a fogyasztása?? koszi elore is
Sziasztok! Keresem Magyarország legfiatalabb ER-6n tulaját! Segítsetek megkeresni! Kössz!
Ja igen a lábtartó is mindíg leér eséskor.