Utángyártott gombákat árulok. Én gyártom.
Elég szerencsétlenül eshetett el a barátod a mocival, ha a tank is leért. Általában akkor ér le, ha átborul a fejére. Ilyen sajna nekem is volt már, amikor pályán elcsúsztam, aztán a slick megtapadt, és átfordult a moci. Ezekután a fejidom, tank, farokidom volt a csúszási felület. Ilyen sajna előfordul, ez ellen nem lehet mit tenni.
Szerintem csupasz moccra vegyél/csináltass bukókeretet! Az tényleg védi a blokkot és a gép alsó szekcióját, meg guruló perecnél és eldőlésnél szépen feltámaszkodik rá a vas és a tank+idomzat is megússza. Ha már nagy a lendület akkor viszont semmi sem véd.
Ez a bukógomba dolog engem érdekelne. Az én n-esemen ugyanis van gyári, amiről azt gondoltam, hogy funkciója szerint nemcsak a blokkot kéne védenie, de valamennyire a moci oldalát is. Na, történt, hogy kölcsönadtam a szemem fényét, amelynek eredménye egy lépésben történt borulás lett... Sérült a tank, az oldalidom, a farokidom, a lábtartó, váltó, tükör, kuplungkar, stb. A gomba nem tört le, szóval ez a standard sérülés egy sima borulásnál. Ez normális???? A bukógomba megvásárlásánál abban bíztam, hogy ilyen esetben legalább a tank nem fog leérni. De ezek szerint ez tévedés. Persze az ilyen tervezés a gyárnak jó üzlet, pláne, hogy így a gomba is cserére szorul...
Valószínű más típusú gomba esetén is hasonló a kár. Mi a véleményed?
először is örömmel tapasztalalom, hogy itt is beindult egy picit a fórum!
No akkor sorban a válaszok a kérdésekre!
gumi: 160-as, sajnos a "/" után mi van, azt nem tudom.
másik fórumon amit Bálint is ajánlott olvastam már 222-t is, hogy annyit ment vele a tag (óra szerint). 210-et már én is súroltam vele fentről, de ez óra szerinti adat.
Ha kicsit visszalapoztok, akkor egy kisebb litániát olvashattok a motorról amit leírtam kb. 3 hónap használat után. Azóta már van benn 11.200 kili körül, és semmi gondom vele. Megkapta a BÓDIS dobot is a kicsike, és most már még brutálabb a hangja.
Csak ajánlani tudom, de ha tippet adhatok, akkor még várjatok egy picit, mert mint ahogy olvasgatták páran jövőre megváltozik a színpaletta!
Olvastam, hogy lesz olyan aki eladja, kapásból két motort tudok ami eladó, és ER-6n.
további szép napot, és akkor ha már így beindult ez a fórum is, akkor ne is hagyjuk lecsitulni!
az ER-6n végsebessége valódi 200...210 körül lehet, az óra ilyenkor kicsit többet mutat: 215..220 is talán.
Amúgy ajánlok figyelmedbe egy másik fórumot, itt sokkal pörgősebb ar ER-6 élet, sok tulajdonos cserél itt tapasztalatot! Indexes ER-6 fórum
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy a Kawasaki ER6N nek mennyi a végsebessége?! Ha valaki már hajtotta vagy tudja véletlen írja le legyen szives! Előre is köszönöm!
A dolog pikantériája, hogy én pedig lóerőmániás vagyok... De mégis. Ami jó az jó! Az Er-6 erejéről meg annyit, mint régen a Bentley-k adatlapján: "ami van, bőven elég" Nem gyorsulási versenyekre akarunk járni vele (akkor ZZR1400) hanem közlekedni. Az olajat se Bugatti Veyronnal hordom...
Nálunk van Kawa szalon. Mentem is egy karikát a géppel és azt mondom, hogy ne videókat keress róla hanem ha van rá mákod akkor fizess be egyre. Azt mondták, hogy gyengusz... K@pják be! Húz, mint egy mozdony és nagyon kezes! Sok motoron ültem már, de ez az első amin nem volt mit megszokni! Felültem és mintha évek óta ezzel mennék. Mentem már erősebbel, gyorsabbal de jobbal soha. Ennyi. Ha nem az érdekel, hogy hány lóerő (kilowatt) van az adatlapon hanem motorozni szeretnél akkor fejd meg gyorsan a széfet. Én sajna legkorábban jövőre. Addigra viszont csak eladják a lóerőmániások olcsópénzért...
Most találtam meg a topikot.
Motor X -nél vettem egy ER-6N-t februárban.
Ár: 1.530.000
Ebben benne volt minden (regadó, vizsgáztatás), csak rá kellett ülni és elvinni :)
És persze rámenőségtől függően még "kaphatsz" hozzá kiegészítőt is ingyen.
Én nem vittem túlzásba, egy Bering kesztyűt hoztam csak el.
Mostani árat nem tudom, de az egyik legolcsóbb kereskedés, az biztos.
Ausztriából hozzák be a motorokat, nem az importőrtől veszik, ennyi.
Egyébként Pesten én február óta összesen 2 db ot láttam az utakon, nem sok.
A második motorral (ezüst) még mentünk is együtt a Margit-hídon át budára, de aztán elváltunk.
A hangot meg a teljesítményt illetően pedig szerintem minden relatív.
Hang: alacsony fordulaton vagy pl. mélygarázsban:) egész emberes, de mondjuk egy 900as vagy 1000es nem gyári kipufogós gép mögött baktatva már tényleg szolidabbnak tűnik.
Teljesítmény: 7000nél van a nyomaték max 8000nél a teljesímény max. Gyakorlatban ez úgy néz ki hogy gyorsítás közben valahol 6 és 9 ezer között "ránt meg" leginkább. Rövid de jó érzés :)
(fogyasztás vérmérséklettől függően nekem 5 és 7 liter között van, igaz keveset használom városon kívül)
Majd azért azt is nézd meg, hogy mennyi kamatot kell fizetni, ha csak 5 évre veszel fel költsönt, vagy ha 6 évre. Nekem kb. 80.000-el többe került volna, ha 6 évre veszek fel hitelt.
Elég az.Nem is kell többet beletenni. 72 hónapra vennéd fel a hitelt? 10,5%-os a THM, de még ott is lehet alkudni, nekem 9%-ra lement.
Érdemes náluk vásárolni, nagyon korrektek és ahol tudnak engednek. Én előtte 3 hivatalos kawa kereskedést végigjártam, mindenhol 1.810.000.- volt az ára, valahol plusz átírás ami 50000.-, általában ezt elengedik és még jó esetben kapsz valami nevenincs bukót ajándékba kb 40000.- értékben.....
Elég szerencsétlenül eshetett el a barátod a mocival, ha a tank is leért. Általában akkor ér le, ha átborul a fejére. Ilyen sajna nekem is volt már, amikor pályán elcsúsztam, aztán a slick megtapadt, és átfordult a moci. Ezekután a fejidom, tank, farokidom volt a csúszási felület. Ilyen sajna előfordul, ez ellen nem lehet mit tenni.