Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

msn ed nincs????

más ügyben is beszélni akarok veled!

ha van , vegyél fel!
msn: carew_@hotmail.com
Hát igen! Ha borulsz,vagy erdőzöl és a belógó gallyak karcolják szét, nem mindegy hogy a karbon-idom sérül vagy az 5000Ft-os polisport idom törik, amit könnyebben tudsz pótolni.Persze a speedgépnél már más a helyzet!
Egyébként találsz a topicban képeket egy supermoto-sított Cr 500-at aminek az idomjait elkészítettem. Mi a véleményed arról? Nem lett rosz szerintem.
Ok!!!!
Erre gondoltam!
Kicsit soknak tartom de hát mihez képest!

Majd jelentkezünk!Tehát az NSR-re kellene mert a cr -re nagyon felesleges!
Hú, ez mikori évjárat? Elég öregecske! Ehez nincs sablonom sajna!
Tehát: 2 oldalidom, 2 ülés alatti idom, e.sárvédő, h.sárvédő, 2 telóvédő, fejidom-ajtszámtábla
Ha ez mind akkor az nem lesz olcsó!
Vagy mire gondolsz?
Kb idomonként 15-20 ra számíthatsz.
oks kuldj smst vgy hivj de ha jobb az ido tuti menjunk!
karbon kevlár!
mennyibe fájna nekemmondjuk egy cr-re !
és minden idomot tudsz csinálni?
Hi pezsmatulok!
NSR-re még nem csináltam idomokat , de ha van mintád, akkor bármit meg lehet csinálni. Miből kéne megcsinálni? üvegszál, karbon, kevlár, karbon-kevlár?
na itt vagyok!
Érdekel a dolog !Milyen árban lennének idomok!
NSR-re van-e?

MSN:alpineturbo@freemail.hu
mér mér?:)))

csak úgy írtam poénból!

Persze, hogy szép és jó, hogy danny nál van minden!Nincs ezzel semmi gond!!!
Sőt... tök jóóóóóó
hááát
elvileg ...
bár nemtudom, még én mikor megyek...

meg ez csak idő függvénye, mert csak normális idő esetén megyek:)

ha úgyvan, akkor majd hívlak telefonon, hogy mi a helyzet:)
Mér?
Szerintem jó hogy a dangernél, Dannynál mindent meg lehet kapni és bármilyen szakmai kérdésed van, biztos a legjobb megoldással ál elő Dannyboy!!
nem nem ilyen drasztikus dolog csak kellemetlen

2-3 fele jo a tali? t.banyan?
mivan? csak nem kiszedik a golyóidat
oks, megbeszéltük, csak megnezem hany oram van holnap de asszem 1kor végzek a suliban utanna szabad vagyok:)

megbeszéltük..
mondjuk van még 1 kis függvénye par érzékenyebb helyemen összue vissza leszek varrva dem ajd ovatosan vezetek:)
inkább gyere holnap egyet gurulni...

ha jó idő lesz, megyek tatabányára úgyis, összefuthatunk
hát én meg vagyok elégedve a cucokkal....csak a tankpadot kellene még felrakni mert az uberkiraly:)
meg vásároljon a dangernál !! ugye
Ja és belekóstoltam a freestyle-ba is, de ezt nem mertem tovább folytatni.Bár amikor az ember+ugye a vas a levegőben van, mintha megállna az idő, Kib...tt király. De sajna ha esel akkor nagyot, ezért ezt inkább nem!
ne rám halagss hulyesegekt beszélek.

dannyboyra halgass vegyél kawát .
Akkor szerintem (ha Kawát akarsz) egy 2002-es ZX6R jó választás lenne!
3-4 szezont 2 ütemü kilohuszonöttel és kettőötvennel (250cm3, 56LE, 96kg), néhány amatőr verseny, és sok-sok pálya,mer ugye mind más és más trükköt tanít az embernek.Gondolom ez nálatok is így van!
Csaszi, a 2001-02-es ZX6-osok nem kicsit eltérőek ezektől az adatoktól - hanem nagyon!
némi tampontot azertadtam a 2001-2003 asok sem lehetnek nagyon eltérőek.
600ccm de ugyanaz a brutallitas az RR meg mindig 600as a 2005ösben is
Dannyé?

biztos hogy EREGGY alias R1
ugye Danny?

LX
Nem tudom mennyit motoroztál, é milyen motorral...